9.4.2014

nahkaa ja farkkua

Moikka! Mun on pakko näin aluksi avautua vähän mun viimeaikaisista fiiliksistä bloggaamiseen liittyen. Mulle on kertyny jotenkin ihan hirveet etenemispaineet. Monilla vasta vuodenkin bloganneilla on ns. parempi tilanne kun mulla. Vertaan ikävä kyllä todella helposti itteeni muihin bloggaajiin, ja mietin, että mikä suosittujen blogien salaisuus on. Mulle on kyllä tullu tasaisesti uusia lukijoita, mutta välillä määrä vähenee ainakin bloggerin kautta tilaajissa. Taitaa olla yleistä seurata blogeja jotain muuta kautta, mutta toi bloggerin kautta tilaavien määrä on se luku, mikä tulee aina vastaan kun käyn bloggerin sivuilla. Mä haluaisin niin kovasti, että tää blogi alkais saamaan enemmän lukijoita. Se siinä vaan on, että en tiedä miten mun pitäis muuttua. Oon koittanu panostaa kuviin parhaani mukaan, mutta kaipaako tää blogi jotain muuta? Mua kiinnostais kovasti tietää, että mitä te haluaisitte täältä lukea/nähdä täällä. Mietin niinkin typeriä asioita, että oisko mun blogi suositumpi, jos olisin laihempi ja muutenkin paremman näköinen:D Toivon kuitenkin kovasti, ettei se ole se seikka, mihin ihmiset blogeissa eniten kiinnittää huomiota. Ehkä mun tyyli ja persoona ei vaan kiinnosta valtaosaa ihmisistä, tai sitten ihmiset ei vaan päädy tänne. Ensivaikutelmahan on tietysti tärkein, joten oon miettiny, että pitäiskö mun muuttaa esimerkiks blogin ulkoasua jollain tavalla? Pitäiskö mun postata enemmän muutakin, kun vain asukuvia? Kaipaan siis kipeästi teidän mielipiteitä! Helpottaakseni sitä, tässä olis muutama kysymys, joihin ois mahtavaa jos mahdollisimman moni voisi vastata:)

1. Miten päädyit lukemaan blogiani, ja kuinka kauan olet ollut lukijana?
2. Mistä pidät eniten blogissani, ja missä olisi petrattavaa?
3. Millaisia postauksia haluaisit mun tekevän?

Iso kiitos kaikille, jotka jaksaa vastata! Mä olin eilen vähän alamaissa kun mietin näitä juttuja. Sitten just sopivasti joku ihana lukija tuli juttelemaan kun oottelin ratikkaa, kiitos paljon mun päivän piristämisestä!:) Tosi harvoin mulle tulee kukaan kertomaan, että lukee mun blogia. Ois niin kiva, jos ihmiset tulis useemminki juttelemaan, koska se oikeesti piristää niin paljon, kun ihan konkreettisesti tapaa ihmisiä, jotka mun höpöttelyjä jaksaa lukea:D
 Toppi choies (saatu), hame vero moda ja takki h&m

Viimeistään näitä asukuvia ottaessa päätin, että kasvatan otsikset takaisin. Suurin osa kuvista oli sellasta kuraa mun hiuksien osalta, ettei mitään järkee:D Täällä vielä tuulee oikeestaan aina niin kovasti, että otsikset ei pysy millään aloillaan. Tulipahan ainakin hyviä otoksia seuraavaa pieleen menneitä asukuvia -postausta varten... Otettiin nää kuvat lauantaina, jolloin meillä (mulla) oli ihan kauhee kiire rautatieasemalle Irinaa vastaan. Huomasin autossa vasta, etten ollu muistanu laittaa edes ripsaria alaripsiin. Päällä mulla oli choiesilta saatu nahkapeplum, johon rakastuin kyllä ihan mielettömästi! Toi on tosin mahdotonta saada itse päälle, joten auttava käsi olisi hyvä olla paikalla, kun tota aikoo käyttää:D

Mitä tykkäätte topista/asusta?

95 kommenttia:

  1. 1. Olen ollut lukijana jo niin kauan etten muista miten tän pariin päädyin :D Jostain Piece of me-ajoista asti? Kun olit yläasteella vielä :)
    2. Olen näinkin kauan seurannut blogiasti monesta syystä. Olet ihana aito ihminen, joka näkyy sun teksteissä kun kerrot rehellisesti mitä sulle kuuluu ja miltä tuntuu. Hyvät kuvat ja tyylisikin kiehtoo paljon! Vaikutat semmoiselta ihmiseltä jonka haluis kaveriksi :D Petrattavaa keksisin ehkä postaustahdissa, mutta siihenkin vaikuttaa varmasti niin monet asiat että useampi postaus viikossa ei varmaan ole aina mahdollinen? :)
    3. Nykyisten postauksien lisäksi olisi kiva saada lisää sun mielipiteistä kertovia postauksia.

    Ps. kokonaisuutena tän on jo kauan ollut yksi mun lemppareista blogeista! :-) <3 ihanaa jatkoa sulle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha voi ei, kiinnostais kyllä tietää, että ketkä kaikki ton piece of me -blogin muistaa:D tosiaan postaustahtia mun on vaikee tällä hetkellä nopeuttaa:) kiitos paljon ihanasta kommentista!<3

      Poista
  2. Oon lukenut sun blogia ehkä noin pari vuotta, tai ehkä kauemminkin. Mun mielestä ois kiva jos täällä ois juttua muustakin kun asuista. Esimerkiks jotain kosmetiikka juttua tai vastaavaa. Ois myös kiva nähdä, että mistä saat inspiraatiota pukeutumiseen ja kenen tyyliä ihailet :)
    Mua vähän ehkä välillä häiritsee se, että kaikki asut ei tuo sun kropan parhaita puolia esille vaan joskus jopa korostaa niitä ei niin hyviä kohtia. Enkä halua kuulostaa mitenkään törkeeltä, koska mun mielestä oot todella kaunis ja kaikinpuolin upee, mutta kannattaa kiinnittää huomiota siihen mitkä vaatteet näyttää erityisen hyvältä sun päällä :)
    Ulkoasun päivitys vois olla ihan kiva juttu,esim vaikka uusi banneri. Ja mun mielestä ei kannata yrittää liikaa, ihan vaan teet niinkuin itestäs tuntuu parhaalta niin eiköhän niitä lukijoitakin pikkuhiljaa lisää tule!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon koittanu välillä keksiä muitakin postauksia, mutta ideoiden keksiminen on yllättävän vaikeaa varsinkin, kun tuntuu että olisin tehny postauksen jo kaikesta mahdollisesta:D haluisin sellasen bannerin, että olis vaan yks kuva, josta olis muokattu tausta ihan valkeeks. siinä on vaan se ongelma, etten itse osaa tehdä sellaista:/ kiitos!

      Poista
  3. Tälleen puhelimel en jaksa kauheeta stooria vääntää, mut oon huomannut, et sul on tosi laadukkaat asukuvat! Siitä tulee isoplusa, sekä siitä et ollaan molemmat savolaisia;-) ens vuonna muakin kutsuu helsinki toivottavasti!! Entä jos koittaisit asukuvissa viel tehdä jotain erilaista? Eri asentoja, istuen vaik portail yms pientä muutosta! Mun mielestä sä kyl ehdottomasti kuuluisit esim indiedayssille bloggaa, oot selkeesti yks muotiblogien tähdistä! Keep going girl!!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toi ois kyllä hyvä idea noitten asukuvien suhteen, harmi vaan että mun kuvaajalla on niin lyhyt pinna tossa kuvien ottamisessa:D mutta yritetään! kiitos paljon!<3

      Poista
  4. Hahaa samojen juttujen kanssa painiskelen. :D mutta mun blogi ei edes kasva bloggerin lukijoissa, mutta onneksi kuitenkin jonkun muun kautta kyllä. Kannattaa vaan tehdä omaa juttua. Mun mieleen tulee nytkin noin kymmenen muuta blogia, jotka ansaitsisivat nousta tähdiksi, mutta läpimurtoa ei tuu. En sitten tiedä, mikä mättää :D mutta sä oot oikeesti jo tosi hyvässä asemassa!

    Ps. Laitoin sulle meiliä. :)

    VastaaPoista
  5. Tee vaan tätä omaa juttuas, ei kannata muuttaa itseään vaan miellyttääkseen muita. :) Itse muistaakseni päädyin lukijaksesi Motherfuckin fashion blogin kautta, kun Laura oli valinnut sun blogin sellasessa "linkitä blogisi" postauksessa? Tykkään kun sulla on laadukkaita kuvia täällä ja puhut asioista suoraan etkä esitä mitään "iih oon bloggaaja ja kaikki on niin ihanaaaahhh!!!". Risuja annan siitä että oot joissakin asioissa niin kauheen kriittinen itseäsi kohtaan. :/
    -Tiia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo se oli kyllä sellanen ''läpimurto'' mun blogille, kun tuli monta sataa lukijaa lisää:) kiitos!

      Poista
  6. 1. Miten päädyit lukemaan blogiani, ja kuinka kauan olet ollut lukijana?
    En muista miten olen alunperin tänne päätynyt, sillä olen lukenut blogiasi jo kauan. En muista edes tarkkaan kuinka kauan, mutta reilut 2 vuotta varmaan ainakin.
    2. Mistä pidät eniten blogissani, ja missä olisi petrattavaa?
    Pidän siitä, että postaat paljon asukuvia ja että kerrot asioista suht avoimesti. Kerrot myös ikävämmistä jutuista ja se on kivaa vaihtelua "kaunistelevaan" blogimaailmaan. Yksi asia mikä mua häiritsee on se, että valitat tosi paljon ja tosi monista asioista. Myönnän itsekkin olevani aikamoinen kitisijä, mutta sun tekstistä paistaa läpi huono itsetunto ja se, että ajattelet liikaa mitä muut ajattelee. Ymmärrän ettet tee sitä tahallasi ja että ne asiat on sulle hankalia mistä valitat, mutta se varmasti ärsyttää joitakin ihmisiä. Ja en nyt missään nimessä tarkota, että sun pitäisi kertoa vain kivoista jutuista, koska mä pidän just siitä sun blogissa, että kerrot rohkeesti ikävämmistäkin asioista. Mut ehkä siihen miten kerrot asiat vois kiinnittää huomiota :)
    3. Millaisia postauksia haluaisit mun tekevän?
    Ehkä blogisi kaipaisi vähän monipuolisuutta? Voisit postata kuvia sun jokapäiväisestä elämästä. Postausten ei aina tarvitse mun mielestä olla laajoja ja pitkiä, pari kuvaa arkipäivän kulustakin voi olla mielenkiintoisia jos kuvat on kauniita. Ihmiset on pohjimmiltaan aikamoisia tirkistelijöitä ja ihan varmasti niitä kiinnostaa miten vietät päiväsi ja elämäsi :D Jos kaipaat konkreettisempia neuvoja niin ota kuvia esim. lenkkipolun varrelta, nätistä auringonlaskusta, uusista ostoksista, päivän asusi yksityiskohdista (jos et jaksa koko asua kuvata), maisemista bussin ikkunasta, ennakkotehtävien teosta, pääsykokeisiin pänttäämisestä, muistiinpanoistasi ja oikeestaan ihan mistä vaan :D Mitä ikinä teetkin, nappaa siitä kuva vaikka puhelimella jos kameraa ei ole! Mun mielestä myös puhelimella otetut kuvat (jos sulla siis on joku älypuhelin) on ihan tarpeeksi hyvälaatuisia kun niihin jaksaa vähän panostaa ajatusta. Ja tietty niitä kannattaa vähän myös muokata :D

    Tulipas pitkä setti. Mä tykkään sun blogista ja odotan aina uutta postausta, keep on going siis! Äläkä vertaa itseäsi muihin bloggaajiin. Ja voin kertoa, ainakaan vika ei oo ulkonäössäsi tai tyylissäsi ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos pitkästä vastauksesta, painetaan korvan taakse!!:)

      Poista
  7. Mua kanssa häiritsee eniten toi
    sun huono itsetunto ja epävarmuus. Aina on jotain nillittämistä ja otsahiuksista ja kulmakarvoista ei tarvis puhua joka postauksessa. Oikeestaan niistä puhumisen vois lopettaa kiitos.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vaikee niistä on olla puhumatta, kun ne häiritsee niin paljon:D mutta yritän ainakin vähentää!

      Poista
    2. oon samaa mieltä. muuten blogi on oikeen mallikas ja luettava, mutta kaiken päälle kaadetaan joka kerta hirvee määrä negatiivisuutta. ja hei, ne sun nykyiset otsikset on hyvät, ja sun kulmakarvoissa ei oo MITÄÄN vikaa :D

      Poista
    3. On kiva, että kerrot blogissa avoimesti elämästäsi ja kerrot asioista, jotka häiritsee. Blogiteksteistäsi paistaa kuitenkin läpi nuori ikäsi ja tämä voisi olla syy, miksi lukijamääräsi ei kohoa.

      Uskon, että moni suosittu blogi on pärjännyt juuri aikuisemman ja jäsentyneemmän otteen takia. Postauksilla voisi olla selkeästi, jokin teema, ja tekstit saisivat yleisesti olla positiivisempia. Silloin ei haittaisi, jos välillä olisi postauksia, jotka keskittyisivät vain sinua häiritseviin asioihin. Se, että joka postauksessa on jokin negatiivinen huomio, tekee teksteistä raskasta luettavaa.

      Lisäksi tuntuu, että olet jumittunut tyylissäsi sellaisiin vaatteisiin, jotka imartelivat sinua, kun olit hiukan hoikempi. Sinulla on nytkin hyvä, muodokas kroppa, ja olisi hauska nähdä, kun kokeilisit ylle vaatteita, jotka imartelisivat kroppaasi sellaisena kuin se on nyt!

      Blogissasi on paljon potentiaalia ja uskon, että kun vähän kasvat ja aikuistut, löydät blogiisi sellaisen äänen, joka houkuttelee hiukan vanhempiakin lukijoita!

      Poista
  8. en itseasiassa muista kuinka päädyin tätä lukemaan, mutta hmm olitkohan lukiossa vielä silloin ku tänne päädyin vai just välivuodella:D en muista enää, mutta anyway jäin lukemaan koska sun tyyli iski muhun todella kovaa!:) oot myös tosi kaunis, ja tätä on leppoisaa lukea :) Tykkään ihan asupostauksista, ja sitte sellaset ihan perus "päivä kanssani" tyyliset postaukset on kivoja, ihan niitä näitä on sulta kiva lukea :) Mutta jotkut mielipidetekstit olis kyllä kiinnostavia, jos jotain aiheita löytyy mistä haluaisit kirjoittaa :) ja joo, harmittaa myös että oot niin kriittinen itseäsi kohtaan:/ en tiedä sitten kiinnittääkö ihmiset siihen liikaa huomiota, että vaikutat epävarmalta ihmiseltä:/ en halua sanoa tätä pahalla, blogisi on kuitenkin huippu! :) onhan se hyvä, että olet blogissai rehellinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla kyllä riittää mielipiteitä asiasta jos toisestakin, eli pitää kattoo, jos joku sopiva aihe löytyis:D kiitos!

      Poista
  9. niin ja esim joku "kaikki jakkuni" tai "kaikki hameeni" tms postaus voisi olla hauska!:D tai jotain sun lemppari paikkoja helsingissä :) tai korupostaus! missä siis esittelisit kaikki korusi:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon joskus tehny silleen, et oon esitelly esimerkiks viis mun lempparilaukkua. voisin tehdä päivitetyn version just vaikka hameista, jakuista jne:) kiitos ideasta!

      Poista
  10. 1. Miten päädyit lukemaan blogiani, ja kuinka kauan olet ollut lukijana?
    - En kyllä kans ees muista. Joskus kauan sitte ku asuit viel iisalmessa nii sillon :D

    2. Mistä pidät eniten blogissani, ja missä olisi petrattavaa?
    - No mie tykkään siitä että kerrot asioista etkä pahemmin kaunistele tai sillai just että elämä on koko aika ihanaa jnejne.. Itellä vähä sama elämäntilanne, muutin uuteen kaupunkii ja kavereita vähä hankala saada. Mut niin kumminki, petrata voisit vaik siinä että kuvia muistakin ku asuista ainoastaan :)

    3. Millaisia postauksia haluaisit mun tekevän?
    - Hirveen vaikee, ku mie tykkään sun blogista ihan sellasen ku sä sitä piät :D

    Ja mie tulisin kyl moikkaa ja tunnustautumaan blogin lukijaksi, mutta et ihan hirveästi täällä Oulun suunnilla näy :D Tai tietty joskus käyt täälpäin niinku esim juhannus jne mut ite ei oo sattunu sielkää olee. Mutta jos oot tulossa joku kerta tännepäi nii ois kiva nähä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tohon kuvaamiseen täytyykin sitten paneutua, ja alkaa kantaa kameraa vähän enemmän mukana:) kiitos kommentista!

      Poista
  11. 1. Miten päädyit lukemaan blogiani, ja kuinka kauan olet ollut lukijana?
    En muista mitä kautta päädyin, mut kai tässä on useampi vuosi menny. Ainaki muistan että sun blogin nimi oli silloin pidempi, ku tänne ekaa kertaa eksyin :-)

    2. Mistä pidät eniten blogissani, ja missä olisi petrattavaa?
    Sun asut on kivoja ja tykkään sun tyylistä kirjottaa! On myös kiva, että oot kertonu yksityiselämästäs, etkä rajannu kaikkee pois :) Ihailen myös sun rohkeutta jäädä Helsinkiin! Petrattavaa onki vaikeempi keksii.. Haluisin sanoo mistä aiemmatki kommentit, et vaikutat iha mahtavalta tyypiltä, älä oo liian itsekriittinen! Helppo tietysti näin ulkopuolisena sanoa, mut älä turhaa lyttää ittees:)

    3. Millaisia postauksia haluaisit mun tekevän?
    Hmm.. ehkä joku päivä sun kanssa olis kiva? Tai joku yhteenveto viikosta? Tietysti näitä on aika monella muullaki, mut silti :) Tai voisit kertoo itestäs faktoja tms. Tietty asukuvat on aina tervetulleita ja kuten sanoin, sun kuulumisia on kiva lukee ku kerrot melko avoimesti elämästäs. Se on kivaa vaihtelua muihin blogeihin! Kuvien laatu sulla on aina tosi hyvä, et siitä kans plussaa.

    Toivottavasti näistä oli jotai apua! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti hyvistä vinkeistä, oli apua!:)

      Poista
  12. 1. Miten päädyit lukemaan blogiani, ja kuinka kauan olet ollut lukijana?
    Oon ollu kans aktiivisena lukijana siitä MFF Lauran linkitä blogisi postauksesta alkaen ja vaikka en Lauraa enää seuraakaan niin sun blogia edelleen :)
    2. Mistä pidät eniten blogissani, ja missä olisi petrattavaa?
    Eniten pidän siitä että kerrot asioista aidosti ja ihan normaali elämästäsi ja arjestasi. Petrattavaa olisi siinä että tunnut valittavan ja tuskailevan aika paljon turhista asioista joihin voisit itse vaikuttaa. Valittaa saa kyllä,itekin valitan millon mistäkin mutta se että valittaa asioista jotka johtuu omasta saamattomuudesta ja siitä ettei ole saanut tehtyä asioille mitään niin alkaa uskollisintakin lukijaa häiritsemään. Ja älä ota tätä mitenkään loukkauksena se ei ole tarkoitus..
    3. Millaisia postauksia haluaisit mun tekevän?
    Samaan malliin postauksia,bloggaajan perus arjesta on kiva lukea ja tahtikin on mun mielestä ihan hyvä.
    Ihanaa kevättä sulle! <3

    VastaaPoista
  13. Vau toi toppi sopii sulle superhyvin ja korostaa kivasti sun (HYVÄÄ) kroppaa!

    VastaaPoista
  14. Oon lukenut sun blogia siitä asti kun Laura linkkasi sen omaan blogiinsa :) Tykkään tästä siksi, että oot mun mielestä tosi suloinen persoona, ja on ihanaa kun kerrot aika avoimesti omasta elämästä.

    Se, mitä voisit mun mielestä pertrata on se, että useimmiten postaukset on semmosia, että on teksti siitä mitä oot tehny ja mitä on tapahtunut yms ja sitten asukuvat. Toisin sanoen menevät aika samaa kaavaa joka kerta. Eli siis tekstissä ei mun mielestä sinänsä oo hirveesti mitään, mitä tarttis muuttaa, mutta jotenkin postaukset jää henkilökohtaisista asioista huolimatta "etäisiksi", kun ei ole niitä arjesta kertovia kuvia. Niinku joku ylempänä neuvokin, ei tarvitse olla mitään kummosia taidepläjäyksiä ne kuvat, ihan vaan kännykällä otettuja tilanne kuvia, kuvia ympäristöstä ja mun mielestä on kiva nähdä blogeissa jopa niitä peili-selfieitä - niistä tulee jotenkin semmonen henkilökohtasempi fiilis.
    Kun näitä blogeja kuitenkin luetaan monesti sen persoonan perusteella, niin olis ihana kun sitä persoona tois enemmänki esille nimenomaan sen tavallisen arjen kautta. :) Vaikka pääpaino oliskin siellä muodissa ja vaatteissa, niin mun mielestä kaipaa jotain muuta vielä siihen että jaksaa seurata.

    Mitä postausideoihin tulee, niin niitähän on blogit pullollaan. Katot vaan mistä muut ihmiset postailee ja sovellat niistä :)

    Ja nyt vielä vaan sitä itsevarmuutta kehiin, sussa ei ole mitään vikaa oot upea nuori nainen! :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla on just ne paineet, että jos otan ihan arkisista asioista/tilanteista kuvia, niin niiden pitäisi sitten olla hirmu hienoja ja kaikki tarkasti aseteltuna:D kiitos!<3

      Poista
  15. Saisit paljon mielenkiintoisempaa sisältöä blogiisi, jos hankkisit sitä ensin elämääsi. Kuinka mielenkiintoista on seurata ihmistä, joka vaan löhöää kotona tekemättä mitään ja vaan valittaa kaikesta? Ehkä tilanne nyt paranee, kun Roope on seuranasi..Mitä muotiin tulee, niin voisit tosiaan koittaa panostaa vaatteisiin, jotka pukisivat sinua paremmin. Muistaakseni joskus sanoit jotain että "joo tiedän, ettei sovi mun vartalolle mut mä nyt vaan tykkään pukeutua näin". Vaatteilla voi joko korostaa parhaita puolia, tai sit niitä huonoimpia, oma valinta.. Tässä muutamia ajatuksia, voi kuulostaa tylyltä, mutta pahalla en tarkoita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tiedän, että mun elämä on tylsää tällä hetkellä:D mutta kokoajan ollaan menossa parempaa päin sen suhteen! kiitos kommentista:)

      Poista
    2. Mun mielestä tää blogi on just sen takia yks mun lemppareista että koko ajan ei tapahdu mitään huikeeta ja ihmeellistä, koska semmostahan se tavallisen ihmisen elämä on - suurimmaks osaks tylsää arkee. Vastaan nyt sit ite samalla etten muista yhtään että mitä kautta aikoinaan päädyin lukemaan tätä blogia, mutta se tais olla niihin aikoihin kun olit muuttamassa Helsinkiin. Vaikka käytkin usein kaikissa blogitapahtumissa ja oot myös saanu yhteistyökumppaneita ja sen kautta vaatteita niin jotenki se ei ärsytä mua niinku monien muiden bloggaajien kohdalla :D Oot jotenki niin hellyttävä niin tulee semmonen tunne että ansaitset ne oikeesti! Samaten toi että kun oot stressannu opiskelusta ja rahasta niin tulee semmonen olo että oot oikeesti normaali ihminen - eikä työttömällä oo varaa ostella mitään ihmeempiä. On niin vaikeeta samaistua semmosiin bloggareihin jotka elää just semmosta kiiltokuvaelämää ja sitten sanoo että "jokainen pystyy tähän, ihminen mäki vaan oon". Just. Välillä ehkä tässä blogissa ärsyttää se kuinka jatkuvasti aliarvioit ja haukut ittees, oot oikeesti UPEE nainen. Oot ihan älyttömän kaunis ja vaikka sun hiuksista on paljon puhuttu miten ne on joidenki mielestä tyhmät niin mun mielestä ne on kyllä kivat!! :) Kauhee kilometrikommentti mutta vielä jos jotain parannusehdotuksia pitäis antaa niin sanoisin että tee enemmän vaikka ruokapostauksia, meikkipostauksia tai sitten jos muoti on se kaikista suurin intohimo niin olis kiva nähdä vakka jotain mielipidepostauksia menneistä/nykyisistä trendeistä jne jne. Nää perus höpöttelypostaukset on tosi kivoja ja niistä ei saa luopua mutta siinä olis pari parannusehdotusta!

      Poista
  16. Karua kyllä, mutta luulen, että ihmiset lukevat mielummin sellaisia ''kiiltokuvablogeja'' joissa ei puhuta juurikaan negatiivisista asioista. Jokaisen omassa elämässäkin on niitä huolia ja murheita ja blogit voivat ollakin vastapainoa sille omalle kurjuudelle. Kuten aiemmissakin kommenteissa on jo mainittu blogistani paistaa läpi huono itsetuntoja epävarmuus jotka varmasti ärsyttävät joitakin lukijoita. Bloggareita pidetäänkin usein semmoisina arkielämän idoleina ja eiväthän he voi olla epävarmoja omasta painosta tai kulmakarvoistaan? Toinen mitä ajattelen mikä muita bloggareita on nopeampaa vienyt eteenpäin on enemmän uudistuvampi tyyli joka on juuri tätä päivää. Monet kun tykkäävät ottaa uusimpia trendivinkkejä juuri blogeista. Minä luen kuitenkin blogiasi sen vuoksi, että näiden lukiemieni kiiltokuvablogien ohella tämä sinun blogisi on mukavaa vastapainoa blogeille joissa esitellään itseään vain viimesen päälle meikattuina ja puhutaan vain parisuhteen hyvistä puolista kuinka poikaystävä toi taas ruusuja ja täydellistä ruokavalioa. Mielestäni välissä onkin mukava lukea jotain aitoa ja tätä tämä sinun blogisi on. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tosi kiva kuulla, kiitti paljon!:)

      Poista
    2. ihan samaa mieltä!!:)

      Poista
  17. Ensimmäiseksi kannattaa miettiä MIKSI haluat lisää lukijoita? Koska haluat äänesi mahdollisimman monen kuultavaksi? Koska haluat että ihmiset tunnistavat sinut kadulla (=julkkis)? Koska haluat lisää yhteistyökumppaneita ja mukavia asioita itsellesi? (auta armias jos lukijat saavat tällaisesta käytöksestä kiinni, siitä se paskamyrsky vasta repeää..) Koska haluat päästä siihen tilanteeseen, että bloggaaminen on työsi? Mikä on se syy ja mitä se merkitsee?

    Toiseksi kannattaa pohtia, mitä suuret lukijamäärät voivat tuoda mukanaan. Jos pohtii suuret lukijamäärät saavuttaneita bloggaajia, niin samalla voi nähdä kuinka suuret määrät paskaa he saavat niskoilleen kommenttibokseissaan sekä Internetin ah niin ihanilla keskustelufoorumeilla. Haluaisitko sinä, että keskustelufoormeilla höpistäisiin koko ajan mitä "little bit vain-Senja" on taas tehnyt väärin ja pukeutuu tyhmästi jne.? Ja kestäisikö siinä oma pääkään sitä kaikkea inhottavaa? Lopulta se johtaisi siihen, että bloggaaminen pitäisi lopettaa kokonaan tai pitäisi pitää tauko oman päänsä rauhoittamiseksi tai alkaa suodattamaan omaa tekstiään niin paljon, ettei lopulla blogiteksteillä ole enää mitään merkitystä. Kuuluisuus ei ole aina mukavaa.

    Kolmanneksi, laatu korvaa useimmiten määrän :) Eli parempi olla muutama hyvä lukija, joka jaksaa olla positiivinen ja kommentoida, kuin tuhat sellaista, jolle blogi on lopulta yhdentekevä tai pelkkä anonyymin negatiivisen kirjoittelijan leikkipaikka.

    Vastaan vielä lopuksi näihin kysymyksiinkin:
    1) Päädyin lukemaan muistaakseni jonkun toisen blogin suosittelujen kautta pari vuotta sitten. Alun perin oli ihanaa nostalgisoida lukemalla lukioikäisen blogia, kun omat lukioajat ja kirjoitukset on jo ohi. Lisäksi se, että blogi ei keskittynyt Helsinkiin, oli todella virkistävää.
    2) Miksi seuraan tätä blogia edelleen? Täällä on vielä sellaista rehellistä "kirjoitan mitä minulle oikeasti kuuluu"-meininkiä, josta suosituimmat blogit ovat joutuneet luopumaan lukijamäärien kasvaessa. Tälläisenä uteliaana ihmisenä kun on mukava päästä kurkistelemaan ihmisten ei-niin-siloiteltuun elämään. Lisäksi pidän kovasti peukkuja, että sulle irtoaa opiskelupaikka jostakin, niin pääsen kuulemaan miten opiskelut lähtevät starttaamaan käyntiin :) Mistä en välitä niin paljoa, on esimerkiksi tämän postauksenkin kuvaoksennus asusta. Parempi laittaa pari hyvin asua kuvaavaa kuvaa (minusta max.3) kuin 5-10 sisällöltään samanlaista kuvaa.
    3) Sanoisin, että jatka samaan malliin. Kuten sanoin, sitten kun opiskelupaikka irtoaa, toivon että siitäkin tulee kirjoituksia, eikä opiskelua sivuuteta "eihän teistä ketään kiinnosta mitä koulussa tehdään"- kuittauksella.

    Sulla on kuiteski aika hyvä tilanne, yli 1000 lukijaa + me muut jotka emme ilmoittaudu lukijoiksi, olet päässyt Indiedays Inspirationiin ja saanut yhteistyökuvioitakin, niin siitä kannattaa olla ylpeä. Lopulta sellaisena lukijamäärältään keskikokoisena bloggaajana on aika mukava olla, kunhan vaan osaa katsoa niitä hyviä puolia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihan totta puhut! ja just päällimmäisenä syynä mulla on se, että haluaisin saada tästä työn:) ei tietenkään niin, että tää olis ainoo mitä mä teen, mutta kaiken muun ohelle. mun päämääränä ei oo julkisuus, mutta jos sellasia keskusteluita alkais tulla, niin suosiolla sivuuttaisin ne. eikä kaikista suosituista bloggaajista olekaan keskusteluita. haluaisin olla just sellanen, että musta ei saa väkisin väännettyä pahaa sanottavaa keskustelupalstoilla/juorublogeissa:D mutta joo, suuret kiitokset kommentista ja vinkeistä!

      Poista
  18. Oon ollu su lukijana bloglovinin kautta nyt muutamana kuukauden muistaakseni? Itse asiassa tää on eka kerta kun kommentoin mut kerta se on ensimmäinenkin! :D
    En nyt ihan heti muista mistä tarkalleen löysin sun blogin, aloin seuraa sua koska tykkään sun tyylistä ja totta puhuen myös siks, että et oo niin sanotusti "mallin mitoissa". Oon ite suht saman kokonen kun sä ja tykkään lukea blogeja joiden kirjoittajiin voin samastua. :)
    Yhdyn myös ton yhen anonyymin kanssa siihen, että tee vaan omaa juttuas ja tee sellasii postauksia mistä ite tykkäät. Oon ihan varma et me lukijatkin tykätään sitten niistä! c:

    VastaaPoista
  19. Oon lukenu blogias siitä asti kun joskus sen mother fucking blogista bongasin.
    Voisit kertoa myös arkisemmista jutusita ja ottaa kuvia muustakin kuin asuistas :) Reseptejä, arkijuttuja, ostoksia jne :) Oot nätti ja sulla on kiva tyyli. Vähän vaan itsetuntoa lisää ;)

    VastaaPoista
  20. En nyt jaksa vastailla erikseen noihin kysymyksiin, mut monipuoliset postaukset ois kivempia. Nyt tääl on lähinnä asupostauksia, ja voisit kuvailla ihan tavallisia arjen juttuja.

    VastaaPoista
  21. Mä oon lukenu jo sun blogia monta vuotta! En seuraile sua minkään listojen kautta, vaan yleensä aina vaan näpyttelen tän littlebitvain.blogspot.fi osotteen vaan ja sepä on jo automaattisesti koneen muistiossa :)
    Itse olen Kainuusta lähtöisin, itseasiassa Kajaanista ja tuntu hauskalta kun joku ''lähikaupunkilainen'' kirjotteli blogia ja kiinnosti sitten tietää minkälaista elämätä siellä Iisalmessa aikoinaan oli ja sittenpä jäin koukkuun muutenkin.
    Eniten kiinnostaa just tämmönen normaali elämä, sinun mukava tyyli ja jotenki sellaset helposti lähestyttävät jutut mitä sinä kirjottelet. Eli ihan tavallisista asioista, mikä on just kivointa sun blogissa!
    Kuvat on hyviä, niitä on kiva katella. Plus oot kyllä JUURI sopivan kokoinen ja nätti tyttö, joten älä nyt sitä murehdi ettäkö sun pitäs olla laihempi tai nätimpi että kelpaisit lukijoilles. Kuules, oot hyvä just noin! =)

    En nyt tiiä, missä olis petrattavaa. Mun mielestä tää blogi on just hyvä näin. Päivitystahti on jees, ei liikaa eikä liian vähän. Jutut on sopivan mittasia ja kirjotuskieli on selkeetä.
    Jos joskus haluat jotain erilaista postattavaa, niin päätä et teet siellä Helsingissä jotain mitä et oo ennen tehny, ja teet sitten siitä postauksen. Mee vaikka kiertää koko helsinki bussilla, päädy outoihin paikkoihin, käy uusissa pikku kahviloissa, mee pussikaljalle hengailee random tyyppien kanssa. Onhan näitä, jos vaan uskaltaa ja keksii. :)

    Tsemii!

    VastaaPoista
  22. Olen ollut ehkä puoli vuotta lukijana. Tyylissäs on jotain mielenkiitoista, ehkä siksi luen.
    Kuten on sanottu jo, kuvia ei tarvitsisi olla niin montaa per postaus. Tekstin keskitys häiritsee itseäni vähän. Ensimmäinen kappale on yleensä tosi pitkä, eikä sitä jaksa lukea. Esim. spring is almost here-postaus verrattuna I know you're only sorry you got caught, jälkimmäinen mukavampi! Asukuvat otetaan yleensä kadulla, siihenkin voisi jotain vaihtelua keksiä. ;)

    VastaaPoista
  23. En edes muista mitä kautta tänne päädyin :D Jotenkin kuitenkin tänne eksyin, olisikohan siitä joku pari vuotta aikaa? En muista :D Enkä kyllä osaa sanoa että mistä erityisesti pidän, asukuvista on kiva aina saada inspistä kylläkin. Kauhean vaikeaa kun ei osaa sanoa, että mikä miellyttää! Joku kuitenkin, koska viimeaikoina oon kyllästyny moneen blolgiin mutta sun postaukset luen aina :)
    Ja postauksista senverran, että vaikka asupostaukset on ihan jees niin kaipailisin välillä niitä normielämän kuvia, tekemisiä jne :D Ymmärrän kyllä itekin bloggaavana että niiden kuvien otto ei oo mikään simppeli juttu kun haluaa laatua samalla, mutta semmoset sillontällön ois kivoja :)
    Hyvää kevään jatkoa sulle!

    http://imagine-mmirvaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. rupeen kyllä kuvailee ihan normijuttujakin, kun sitä niin moni on toivonut:) kiitos ja sulle myös!

      Poista
  24. 1. Miten päädyit lukemaan blogiani, ja kuinka kauan olet ollut lukijana? - löysin sun blogin joskus puoli vahingossa toisen blogin kautta ja heti liityin lukiaksi (ja oon vieläki lukiana, en jaksa vaan kirjautua sisään mun käyttäjälle ja jättää sillä tätä kommenttia! :D) oliskohan tästä puoli vuotta aikaa...
    2. Mistä pidät eniten blogissani, ja missä olisi petrattavaa? - tykkään sun asuista tosi paljon! sulla on ihana tyyli, ja sun asukuvia on aina kiva katella :) kaipaisin ehkä lisää semmosia ihan arkipostauksia.
    3. Millaisia postauksia haluaisit mun tekevän? niinkön sanoinkin tuossa aikasemmin niin ihan vaan arkipostauksia :)

    mää ainaki tykkään tästä blogista ihan hulluna, ja joka postauksen luen :) kommenttia jätän harvemmin, mutta se johtuu ihan vaan siitä että suurin osa postauksista tulee luettua puhelimella niin en jaksa sillä alkaa kommenttia kirjottaan ;)

    VastaaPoista
  25. Mää oon kanssa seurannu sun blogia jo useamman vuoden! :-) sun kuvat on aina laadukkaita, ja teksteissä kiehtoo ehkäpä eniten aitous. On mielenkiintosta lukea sun juttuja ku ne on niin rehellisiä, ja kirjotat niin hyvistä kuin ikävistäkin jutuista, etkä pidä yllä mitään kulissia siitä että aina menis vaan hyvin ja elämä ois yhtä ruusuilla tanssimista. Suhun on helppo samaistua. Sulla on myös ihana ja persoonallinen tyyli! :-) Kritiikkiä antaisin ehkä siitä, että mua häiritsee hirveästi tuon tekstin (keskitetty) asettelu. Välillä tuntuu että sitä on hirmu inhottavaa lukea ku tekstirivit on niin epätasaisia. Teksti ois mielekkäämpää jos se ois tasattu, mutta tää on vaan mun mielipide. En tiiä saiko tästä mun sepostuksesta ees selvää. :D kuiteski, ihana blogi on ja ihan varmana seurailen jatkossaki!
    -Niina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hmm pitääpä miettiä tota tekstin sijoittamista, toisaalta jos nyt vaihdan asettelun tyyliä niin näyttäiskö se sitten tyhmältä, kun vanhemmissa postauksissa teksti on eri kohdassa:D kiitos!:)

      Poista
  26. Jännä koska mun oli eilen tarkotus kommentoida just kyseisestä asiasta, et blogis jotenki junnaa paikallaan. Oot tosi kaunis ja pidän kyllä tyylistäsi mutta jotenki noi asukuvat alkaa käymään tylsiksi. Ois kiva nähdä muitakin kuvia blogissas. No teit mitä teit, silti pysyn lukijana, oot niin symppis:)

    VastaaPoista
  27. 1. Miten päädyit lukemaan blogiani, ja kuinka kauan olet ollut lukijana?
    - Oon tainnut lukea sun blogia jo varmaan parin vuoden ajan enkä kyllä yhtään muista mistä tän blogin bongasin!
    2. Mistä pidät eniten blogissani, ja missä olisi petrattavaa?
    - Mun mielestä on parasta ku uskallat puhua avoimesta kaikista sun asioista ja ''huolista'' etkä esitä että sun elämäs olis täydellistä. Sun blogi on ehkä aidoin mihin oon törmänny ja sen takia rakastan lukea sun kuulumisias! :) Pakko sanoo, että vaikutat just sellaselta symppikseltä kenen kaveri haluisin olla :D Tekstin lisäksi tykkään asukuvista, sillä keksit aina kaikkia mielenkiintosii yhdistelmiä. Asukuvien lisäksi olis kiva nähdä kuvia päivän tekemisistä ja muista ihmisistä! Ja jonkulaiset erikoisemmat postauksetkin olis mukavia kuten vaikka postausta asunnosta, meikkitutoriaalia tai vaikka jotaki syvällistä pohdintaa:) NIIIIN ja erittäin mielenkiinnolla luen aina sun kiinteytysprojektiin liittyviä juttuja!
    3. Millaisia postauksia haluaisit mun tekevän?
    - Kerroinki jo tuolla ylempänä :D

    Hups, tais tulla aika sekavaa tekstiä, pahottelen :D mutta oot tällä hetkellä yks mun lempparibloggaajia joten mun puolesta saat jatkaa samaan malliin ku ennenki! Välillä vaikka vaan erikoisempia postauksia sekaan jos haluut muutosta blogiin:)

    VastaaPoista
  28. 1. En yhtää muista miten alunperin löysin sun blogin, enkä muista kauanko siitä on aikaa, mutta veikkaisin että joku 3-4vuotta.
    2. Eniten tykkään postauksista joissa kerrot jotain hauskoja faktoja itestäs tai muuten vaan rehellisesti kerrot tapahtumista ja elämästäs, asukuvista tykkään kans paljo ja oonki saanu sun asuista usein inspiraatiota omaan pukeutumiseen:) Silti tykkäisin että olis vähä muutaki ku niitä asukuvia ja peruskuulumisia eli monipuolisuudessa olis parantamisen varaa.
    3. Videopostauksia! Ja hitsi oli joku hyvä idea mutta unohdin sen... Olis kiva jos kokeilisit joskus täysin erilaista meikkiä! Ei siis välttämättä mitenkää arkikäyttöön vaan ihan vaan omaksi ja lukijoiden iloksi, senki vois toteuttaa videolla:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toi meikkijuttu vois onnistuakin, oisko ehdotuksia, että millanen meikki?;D kiitos!

      Poista
    2. En oikeen tiä, joku sellanen ihan överi tyyliin Lady Gaga tai sit vaan erikoisemmilla väreillä tehty normimeikki:) Tai joku sun mielestä hieno meikki jota et kuitenkaan "uskalla" tai muuten vaan viitti normaalisti käyttää. Oon huono keksimään:D

      Poista
    3. haha se siinä onki ku mäki oon huono keksimään:D mut yritetään!

      Poista
  29. 1. Aloin miettimään, mitä kautta blogisi löysin alun perin enkä keksinyt, mutta taisi tosiaan olla tota MFF Lauran linkkipostauksen kautta eli mitäs, 3-4 vuotta sitten suunnnillen.

    2. Pidän sun aitoudesta ja rohkeudesta. Kerrot todella henkilökohtaisiakin asioita, joita harvoin näkee muissa blogeissa. Kunnioitan ehdottomasti sun rehellistä näkökulmaa. Joskus tosin turhan negatiivinen asenne saattaa kääntyä sua vastaan ja silloin ongelman ratkaisun sijasta keskityt ehkä vähän liikaa sihen ongelman valittelemiseen. Tällaisen kun saat kitkettyä pois niin ihan loistavaa! Ja Senja, oot upea ja kaunis nainen! Toista sitä itsellesi vaikka peilin edessä joka päivä. Sulla on taipumus turhaan itsekritiikkiin :)

    3. Lisää videopostauksia, oot luonteva kameran edessä! Jatka vaan samaan malliin ja älä vertaile itseäsi toisiin vaan vain aikasempaan itseesi, niin pystyt todella kehittymään.

    Kaikkea hyvää! ♥

    VastaaPoista
  30. 1. Olit juuri päivittänyt blogiasi ja se näkyi blogilistan etusivulla. Tästä on nyt useampi vuosi taisi olla vanhojentanssiesi aikaan.
    2. Tykkään persoonastasi. Sinun blogisi on tällä hetkellä suosikki blogini, kun luen kerran päivässä bloggerin kautta seuraamani blogit jätän sinun blogin aina viimeiseksi. Välillä on inhottavaa jos tulee useamman päivän taukoja, mutta muuten en muuttaisi mitään. Kirjoitat tosi hyvin ja sopivan pituiseksi. Jos teksti muuttuu kauheasti nykyistä pitemmiksi on lopputulos ihan liian puuduttava, eikä sellaista jaksa lukea.
    3. Ei ainakaan pelkkiä asustepostauksia. Tykkään tosi harvoista sinun vaatteista tai tyylistä (paitsi hiuksesi ovat ihanat), mutta silti tykkään tästä blogista tosi paljon.

    VastaaPoista
  31. Kuvat ei ainakaan mobiilissa toimi :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mun photobucketin tili oli ilmeisesti täyttyny ja ihan noin vaan sitten kuvat hävis näkyvistä... päivittelin ne bloggerin kautta uudestaan (laatu on huonompi) eli nyt pitäis taas näkyä!:)

      Poista
  32. 1. Miten päädyit lukemaan blogiani, ja kuinka kauan olet ollut lukijana?
    MFF-lauran blogin kautta vilkasin sun blogia kun hän oli sinusta maininnut :) ja jäin vain koukkuun sun tyyliin, joka on inspiroinu mun omaakin tyyliäni paljon :)
    2. Mistä pidät eniten blogissani, ja missä olisi petrattavaa?
    Suhun on niin helppo samaistua. Et oo niinkuin monet muut bloggaajat, jotka ostelee kaikkee kalliita merkkivaatteita ja laukkuja, joihin itelläni opiskelijana ei ikinä olis varaa. Sulla on oikeesti sellasia vaatteita ja asusteita, mitä itsellänikin on mahdollista hankkia. Tykkään sun tyylistä! Sä kirjoitat myös omasta henk.koht elämästäs ja pohdiskelet asioita, joiden kanssa varmasti monet muutkin painii.
    3. Millaisia postauksia haluaisit mun tekevän?
    Nyt et oo pitkään aikaan ostanu mitään uusia vaatteita? Tai esitellyt muutenkaan sun asuja, muuten kuin päivän asukuvien muodossa. Ymmärrän kyllä, että tällä hetkellä sun rahatilannekkaan ei varmaan oo paras mahdollinen uusille shoppailuille. Kivaa on myös kun kirjoitat myös ihan omasta elämästäsi ja pohdit kaikkea myöskin syvällisempiä asioita :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ostin mä tukholmasta uusia vaatteita, mutta tykkään esitellä aina uutuudet mieluummin asuissa:) kiitos!

      Poista
    2. Tämä. Moni on sanonu haluavansa muitakin postauksia kuin pelkkiä asukuvia. nyt sulla olis erilainen postaus toteutettavissa, mutta ei....

      Poista
  33. 1. Miten päädyit lukemaan blogiani, ja kuinka kauan olet ollut lukijana?
    En muista yhtään miten päädyin tänne, mutta siitä on jo useampi vuosi! Oisinkohan vuonna 2011 ruvennu lukemaan?
    2. Mistä pidät eniten blogissani, ja missä olisi petrattavaa?
    Pidän sun luonnollisesta tyylistä kirjoittaa ja suhun on helppo samaistua! On mukava lukea sun postauksia ku sä et tee niinku muut bloggaajat - joka toinen postaus tyyliin joku mainospostaus. Jatka samaan malliin :) Kaikenlisäks oot käyny täällä mun kotipaikkakunnalla juhannuksena (kalajoki), niin tuntuu että asut lähellä! :D Vielä en oo sua nähny täälä, mutta jos näen niin tuun ehottomasti moikkaamaan jos saa! :)
    3. Millaisia postauksia haluaisit mun tekevän?
    Tykkään tosi paljo asukuvista sekä ihan vaan kuulumispostauksista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tiiä vaikka ens juhannuksenaki kävis tie sinne päin, kuitenki kolmena juhannuksena oon siellä jo ollu:D kiitos!

      Poista
  34. 1. Kaverini luki blogia ja sitä kautta itsekkin päädyin. Säännöllisen epäsäännöllisesti blogia olen vilkuillu vuoden päivät
    2.Pidän kirjoitustyylistäsi ja olet melko samassa elämäntilanteessa kuin itse olen joten siksi jäin koukkuun. Inttileskeys ja etäsuhde- story of my life.
    Se mitä toivoisin lisää olisi se että et oikeasti aina ajattele mitä muut sinusta haluavat. Kirjoita enemmin itseäsi varten, kuulostaa kliseeltä mutta aina ei tarvitse kysyä mitä mieltä olette tai mainita että otsikset on huonosti. Anot kiltisti ja eivät niin kiltisti varmasti huomauttavat aina kaikesta mahdollisesta, mutta pidä pääsi. Ja mitä kuviin ja laihuuteen tulee niin yksi syy ehkä miksi jäin seuraamaan ja oikeasti jaksan kuvasi ja vaatteesi ihastella on se että olet luonnollinen, et langan laiha pakkasen raiskaama pulkan naru.
    3. Mielipiteitä, tulevaisuus, muoti. Aivan sama kunhan kirjoitat sen juuri niinkuin ajattele etkä siten miten luulet lukijoiden sen haluavan

    VastaaPoista
  35. Hei.:-)

    Olen seurannut sun blogia jo pari vuotta! Tykkään tosi paljon siitä, että oot rehellinen ja oot kertonu just sun lentokonepelosta ja et yritä olla joku muu, vaan pukeudut ja kirjotat omalla tyylillä. Ehkä enemmän sisältöä voisit saada sun blogiin monipuolisemmilla kuvilla ja vaikka mielipideteksteillä! Mua ainaki blogeissa kiinnostaa monipuoliset, hyvälaatuset kuvat mihin sulla on hyvät lähtökohdat, koska sun asukuvat on hyvälaatuisia ja kivoja. Ja ne mielipidetekstit tois meille lukijoille enemmän sitä oikeeta sua esiin, eikä ainoastaan sun ulkokuorta ja senhän just ihmisiä kiinostaa, tietää muiden elämästä, ku uteliaita ollaan!:-) Just esimerkiksi kun kerrot erilaisia asioita, niin voisit postaukseen ottaa siihen liittyviä kuvia ja postaukselle ois hyvä olla joku yhtenäinen teema, että teksti ei hypi kokoajan asiasta toiseen. Ja ku miettisit aina etukäteen näitä teemoja, saisit monenlaisia postauksia mitkä taas luonnollisesti kiinnostais ehkä suurempaa määrää lukijoita.:-) Ihan simppeleitä aiheita postauksille vois olla esimerkiksi kauneusvinkit, luottotuotteet (mistä tuotteista et luopuis mistään hinnasta), sun kauneusihanteet, ruoka, sulle tärkeimmät asiat elämässä, bloggareihin kohdistuvat paineet, "behind the scenes".... Ihan mitä vaan!

    Sori tuli hirveä pötkö tekstiä, mut en jostain syystä saa enää ryhmitettyä tota! Toivottavasti mun ehdotukset ei nyt kuulosta liian arvostelevilta, koska todellakin tykkään sun blogista ja yritin vain auttaa keksimällä sua mahdollisesti helpottavia juttuja!:-)

    VastaaPoista
  36. 1. Miten päädyit lukemaan blogiani, ja kuinka kauan olet ollut lukijana?
    -en ollenkaan muista mistä oon tänne alunperin löytänyt, mutta mitä nyt kattelin noita vanhoja postauksia niin kyllä mä oon 2010 vuodesta asti näköjään tätä seurannu!

    2. Mistä pidät eniten blogissani, ja missä olisi petrattavaa?
    -Tykkään siitä että asukuvia tulee paljon, ne on yleensä se mun lempparijuttu blogeissa. Lisäks tykkään kauheesti siitä että kirjottelet tänne aika avoimesti sun elämästä ja tuntemuksista. Kuitenkin välillä postausten fiilis menee ehkä vähän turhankin negatiiviseks, mikä saattaa karkottaa jonkin verran lukijoita - moni kun tykkää sellasista hyvänmielenblogeista :) Haluisin myös että uskaltaisit tehä tätä just sun omalla tavalla, otat ehkä vähän liikaakin lukijoiden mielipiteet huomioon kun leikkaat hiuksetkin niin kuin lukijat haluaa, vaikka et itse siitä kampausmallista pidä :/ Mut plussaa viel se että sun tyyli on suht omaperäinen, eikä asut oo sellasia mitä näkee tismalleen samoja joka ikisessä blogissa! :)

    3. Millaisia postauksia haluaisit mun tekevän?
    -No asukuviin ei kyllästy ikinä, eikä kuulumisiin. Lisäks ois ehkä kiva jos välillä esittelisit ostokset omissa postauksissaan, eikä vaan asuissa, tulis vaihtelua! :) Lisäks voisit tehä vaikka my day -postauksia, esitellä kotia, tehä sellasen unelmatulevaisuus-postauksen, esitellä sun kaikki laukut tai kengät, listata sun lemppariblogit, kirjottaa mielipidepostauksia, tehä haaveasukollaaseja ja niin edelleen. Mieti vaikka millasista postauksista tykkäät ite toisten blogeissa ja inspiroidu niistä! Mut tykkään tästä kyllä jo tällasenakin, ei sun _tarvi_ mitään muuttaa :) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jee kiitos, tossa tulikin jo paljon juttuja!:)<3

      Poista
  37. 1. Miten päädyit lukemaan blogiani, ja kuinka kauan olet ollut lukijana?
    -Mä en oikeastaan osaa vastata tähän :D Joko demin kautta tai jonkun toisen blogin kautta. Lukijana olen ollut jo useamman vuoden ja juurikin se selittää sen, miksen muista kuinka olen blogiisi päätynyt :p

    2. Mistä pidät eniten blogissani, ja missä olisi petrattavaa?
    -Pidän blogissasi siitä, että jaat itseäsi lukijoille, eikä tämä ole vain sellaista pintaa. On kiva, kun sinuun voi samaistua kun useimmista blogeista saa sellaisen kuvan, että heidän elämänsä olisi täydellistä ja sinä taas kerrot vaikeuksistasi avoimesti. Yleensä tekstejäsi lukiessa tulee hyvä ja positiivinen mieli, vaikka toisinaan jaatkin asioita, jotka sinua ovat ärsyttäneet tai menevät jollain tavalla huonosti. Pidän myös tyylistäsi, joka on melko erilainen kuin omani :) Olet myös samanikäinen, joten sinuun on helppo samaistua.

    3. Millaisia postauksia haluaisit mun tekevän?
    -Vaikka asukuvat kivoja ovatkin, vaihtelu varmasti virkistäisi :) Turha sitä on tietysti ruveta keksimällä keksimään postausaiheita, jotka eivät tunnu omilta, mutta itse tykkäisin lukea meikki- ja kosmetiikkapostauksia, reseptejä ja muuta sellaista enemmän :)

    Turhaan pohdit olisiko blogisi suositumpi, jos näyttäisit erilaiselta. Minun mielestäni on ihanaa, ettei kaikki ole samasta muotista veistettyjä ja kun varsinkin blogimaailmassa suurin osa tuntuu olevan langanlaihoja, on kiva että joukosta löytyy myös normaalipainoisia :)

    VastaaPoista
  38. Heippa,
    en jaksa nyt noihin kysymyksiin erikseen vastailla, koska olin pohtinut tätä muutenkin. Nimittäin sitä, jaksanko enää seurata blogiasi. Minua on jo jonkin aikaa ärsyttänyt jatkuva valittaminen ja saamattomuus. Sinulla olisi mahdollisuuksia vaikka mihin, ja pääsisit tapahtumiin mistä monet lukijoistasi vain haaveilevat. Silti nykyään tosi usein et jaksa lähteä mihinkään, koska tämä ja tämä on huonosti tai olet vain laiska. Ei sellaista vain jaksa lukea. Lisäksi tuntuu että tyylisi on hieman jämähtänyt, tuntuu että monet asut on sellaisia mitä sinulla olisi voinut olla monta vuotta sitten (olen seurannut blogiasi siis niistä ajoista kun olit vielä lukiossa). Oma tyyli on kehittynyt niistä ajoista enkä saa enää samalla tavalla inspiraatiota asuistasi. Se myös häiritsee, kun puet asuja jotka välillä sinunkin mielestäsi eivät imartele kroppaasi. Olen samanmallinen ja aiemmin on tuntunut että sinulta saa vinkkejä juuri muodokkaan kropan pukemiseen.
    tarkoitukseni ei ollut lytätä sinua, mutta tällaista on tullut pohdittua ja ajattelin että parempi sanoa suoraan. Toivottavasti saat tämän postauksen kommenteista vinkkejä joilla kehittää blogiasi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toivottavasti jäät vielä lukijaksi:) kiitos!

      Poista
    2. Täytyy sanoa, että olen samaa mieltä. Muutama vuosi sitten sain vielä hirveesti inspistä sun asuista, mutta en enää. Jotenkin tuntuu, että vaikka sinulla on eri vaatteet joka päivä, niin näytät silti ihan samalta. Tai kun aina on hame ja paita. :D
      Tuo myös mietityttää, että miksi puet asuja jotka eivät imartele kroppaasi? Ja huom. ne vaatteet eivät sovi sinulle, älä ajattele että sinä et sopisi vaatteisiin! Kroppasi on oikein hyvä, mutta nahkahousut eivät sinulle mielestäni sovi (don't worry, eivät ne sovi minusta oikein kenellekkään muullekkaan!) :D

      Ja ei minunkaan tarkoitus lytätä, vaan kerron vaan rehellisesti mitä ajattelen. Minua ei niinkään häiritse se, että et jaksa käydä jossakin, koska itsekin olen laiskimus enkä jaksa mennä mihinkään (ei sillä että johonkin minut olisi joskus kutsuttu). Minusta käyt tapahtumissa paljonkin!

      Äh, toivottavasti et nyt ota itseesi.. Tykkään kyllä blogistasi mutta tosiaan asujen muuttumattomuus ja vääränmalliset vaatteet on alkaneet ärsyttää.

      Poista
    3. mut siinä on se, että tykkään pukeutua oman makuni mukaan:) seuraan kyllä muotia jne, mutta pukeudun sellaisiin vaatteisiin, mitkä miellyttää mun omaa silmää. en ottanu itteeni, ei hätää!:) eihän siitä tulis mitään, jos stressaisin liikaa pukeutumisesta sen perusteella, mitä muut ihmiset sanoo

      Poista
  39. 1) Oon lukenu blogiasi anonyyminä pari vuotta, eli en siis ole ikinä mihinkään bloggeriin yms tutustunut :D monet lukijat voivat siis olla myös ns "näkymättömiä." En muista ollenkaan miten blogiisi alunperin päädyin mutta sen muistan että koukutuin välittömästi ja niin käy harvoin mulle:)

    2) Pidän eniten siitä, miten sun aitous välittyy tän blogin kautta:) Suhun on tosi helppo samaistuu ja kerrot asiat usein niin miten ne on, etkä ala kaunistelemaan turhaan. Myös asukuvat on aina tosi onnistuneita ja oot tosi kekseliäs vaatteiden yhdistelyssä. Musta on ihailtavaa että sun blogi erottuu näiden muiden suosittujen blogien joukosta aitoudella ja avoimuudella. Plus oon varma, että täällä ruudun toisella puolella on monta, jotka on kateellisia sun ulkonäölle! Minä mukaan lukien, että turha sun on mistään ulkonäöllisistä seikoista ottaa paineita.

    3) Hmm, niinkuin itse jo mainitsit, ois kivaa nähdä välillä ihan peruskuvia sun arjesta asukuvien lisäksi. Vaikka onhan niitäkin ollut aina välillä, mutta enemmänkin ois kiva nähdä :) ja mielipidepostaukset eri aiheista ois kans tosi kiinnostavia!

    VastaaPoista
  40. Oon lukenut sun blogia jo useemman vuoden ajan, ja mun mielestä tää oli paljon parempi vielä pari vuotta sitten. Nykyään multa jää tosi usein lukematta sun postaukset kokonaan, ja toisinaan selailen vaan kuvat. Monesti eksyn selailemaan sun vanhoja postauksia, koska ne on mun mielestä yksinkertaisesta vaan parempia :D en valitettavasti oikeen osaa itsekkään sanoa että mikä niissä on sitten parempaa... Ehkä sun postaukset on nykyään vähän jotenkin liian pitkiä ja tylsähköjä selityksiä mun makuuni. Tämmönen laiska lukija ei aina jaksa lukea kamalan pitkiä selostuksia huonoista hiuspäivistä tms. Ja hieman liikaa löytyy tosiaan myös sitä valitusta, josta moni muukin on jo huomauttanut. Toivoisin hieman enemmän kuvia, tosiaan ihan arkisistakin jutuista, ja ehkä hieman vähemmän tekstiä riittäisi. Plussaa taas on just toi sun aitous, ja se että oot niin ihanan samaistuttava, etkä mikään täydellinen yli-ihminen. Ja sulla on ihanan omaperäinen tyyli, ja tosi kivoja asukuvia aina :)

    VastaaPoista
  41. 1. Miten päädyit lukemaan blogiani, ja kuinka kauan olet ollut lukijana?
    - Oon lukenut sun blogia tosi kauan, monta vuotta, en edes muista :D Tää tais olla yks ekoista blogeista mitä aloin seuraamaan ja siitä asti mukana pysyny :) Yks lemppareista.
    2. Mistä pidät eniten blogissani, ja missä olisi petrattavaa?
    - Tää tuntuu aidolta ja tykkään kun kerrot enemmänkin elämästäs, myös niistä huonoista asioista... :) Ei todellakaan pidä olla mikään langanlaiha! Sä oot normaali nuori nainen ja just siks tästä tykkäänkin :D Ei esitetä että kaikki on aina niin täydellistä niinkuin monissa blogeissa...
    3. Millaisia postauksia haluaisit mun tekevän?
    - Varmaan vähän monipuolisempia... Enemmänkin kuin vaan aina asukuvia, tottakai se voi olla vaikeeta jos ei päivisin oikeen tee mitään mutta hm :D

    VastaaPoista
  42. Olisi hyvä jos laittaisit instagramin bioon linkin tänne blogiin koska ihmiset löytäisivät tänne paremmin ja tämä on niin ihana blogi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla oli ennen se linkki siel, mut sit lopulta en onnistunu päivittää mun instagrammia sen linkin takia:/ en myöskään pysty linkittää mun postauksia facebookkiin, tosi ärsyttävää! kiitos kuitenkin:)

      Poista