21.4.2014

pääsiäiseltä

Heippa! Ootte toivonu kuvia muustakin kun asuista, joten täältä pesee! Pääsiäisenä muistin pitää kameraa mukana, itseasiassa mulla oli laukun painona kokoajan kaksi objektiivia. Eihän se kuvaaminen edes ollu loppujen lopuks niin vaikeeta, se vaan tahto aina välillä unohtua:D

077-001
Olin syöny kiinalaisessa edellisen kerran joskus syksyllä, joten torstaina suunnattiin pitkästä aikaa kiinalaisen ruuan äärelle. Mä en erityisemmin tykkää syödä niitä kastikkeita, joten lautaselle päätyi tuttuun tapaan esimerkiksi friteerattua kanaa. Hyvää ruokaa laihduttajalle:D No ei, pääsiäisenä saa ja pitääkin herkutella!


027-001034-001
065-001

Päällä oli mulle aika epätyypillinen asu siinä mielessä, etten tykkää oikein tiukoista yläosista. Tiedän, että ne korostaa mun vyötäröö, mutta ongelma onkin alavatsa. Mun maha nimittäin turpoo ihan älyttömän helposti, varsinkin silloin, kun syön hiilareita. Ei siis mikään paras valinta päivälle, jolloin syö kiinalaisessa:D Huomatkaa muuten letti! Tein siitä tarkotuksella melko löysän, mutta se löystyi vielä lisää tuossa tuulen puhalluksessa.

009-001
003-001


Sain Roopelta h&m:n lahjakortin, koska sillä itsellään ei ollu sille mitään käyttöä. Kelpas! Niinpä suuntasinkin vaatteiden kuvat silmissäni käyttämään lahjakortin samantien. Mukaan tarttui kuvassa näkyvät kolme ensimmäistä vaatetta, eli farkkutakki, napapaitamittainen löysä t-paita sekä printtikuvioinen toppi. Näätte kaikki sitten asukuvissa myöhemmin:) Mun hiukset oli tuulen jäljiltä niin sekaisin, että päätin suosiolla vetää pipon päähän ja muutenkin vaihtaa vähän rennompiin vaatteisiin.

015-001027-001

Pikaisen shoppailutuokion jälkeen hain Roopen töistä, ja napattiin samalla tuo pikkuriiviö mukaan. Oltiin Roopen vanhempien luona kattomassa telkkaria ja myöhemmin Roopen kaveri liittyi meidän seuraan. Pojat pisti nuotion tulille ja rupes grillaamaan. Mä pysyttelin suosiolla sisällä lämpimässä, koska ulkona oli siinä vaiheessa jo kylmä ja pimeää. Ruokalistalla oli ribsejä, joita mä söin nyt ekaa kertaa. Hyvää, mutta sotkuista ruokaa:D Napattiin aiemmin cittarin salaattibaarista salaattia ribsien kaveriksi.

033-001

041-001
043-001

Perjantaina mentiin meidän perheen voimin keilaamaan. Tyylikkäät keilakengät piti tietysti ikuistaa:) Noi on ihan älyttömän reilun kokoset, ja mulle olis käyny paremmin peräti 35,5 koko. Mun normaali kengänkoko on siis 37:D Mä en oo koskaan ollu mitenkään hyvä keilaamaan, mutta nyt mulla suju yllättävän hyvin. Mä jopa johdin meidän naispuolisten tilannetta hetken aikaa, mikä piti tietysti ikuistaa kameralle;)

028-001030-001

Keilaamisen jälkeen siirryttiin meille perhepäivälliselle. Yleensä ollaan syöty pääsiäisenä paistia, mutta tällä kertaa ruokalistalla oli härkäruukkua. Mun veli ja sen tyttöystävä menee naimisiin kesällä, ja mun äiti tekee kaikki ruuat sinne. Härkäruukku oli siis kokeilussa jo nyt häitä silmillä pitäen:) Namia oli!


Sellaset pari päivää mulla siis oli. Ajattelin kuvata keskiviikkona sitten vielä erikseen päivä kanssani -postauksen:)

Miten teidän pääsiäinen sujui?

28 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. joo tuli itellekki nälkä heti, ku kävi noita kuvia läpi:D

      Poista
  2. Niin ihana oot tuossa toisessa kuvassa!<3 Passaa ihan loistavasti tuo väri ja hiukset tuollee, laita useemminki!!

    VastaaPoista
  3. Tosi kiva postaus ! ja oot tosi kaunis :)

    VastaaPoista
  4. No nyt oot onnistunu ton asun kanssa! Siis sun kroppaa ajattelen. Hyvältä näyttää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mä yritin kerrankin pukeutua silleen, että vyötärö tulis esille:D kiitos!

      Poista
  5. tykkään erittäin paljon letistä ja tost tiukemmasta yläosasta! :) oot oikeesti upee kurvikas nainen niin älä syyttä suotta piilottele sitä, jokasel meistä pömpöttää maha hiilarimätön jälkeen, thats life :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no sellasta se kyllä on:D kiitos paljon!

      Poista
  6. Ihanan erilainen, mielenkiintoinen postaus! Kiitos Senja;) ps. Olet super kaunis noissa kuvissa,myös vatsasta!!!

    VastaaPoista
  7. Sun kroppa näyttää tosi hyvälle tossa asussa :) tosi kiva postaus muutenkin!

    VastaaPoista
  8. Kiva, vähä erilainen postaus!:) ja tykkään tosta asusta kans paljo ja hiukset on kivat ku ne on vähä erilailla:)

    VastaaPoista
  9. Hei anteeksi nyt vaan, mut sulle sopii tosi hyvin kireämmät paidat (korostaa sun upeita naisellisia kurveja, mistä oon niin kateellinen!) Ja toivoisin että käyttäisit enemmän tollasia vyötäröä korostavia asuja :) Se, että maha turpoaa hiilareista tarkottaa vaan sitä, ettei niitä kannata syödä :D Itelläkin turpos aina, sit aloin vähähiilarisemmalle ja ongelmat on poissa. Voi pukeutua mihin vaan ja parasta on ettei ruuan jälkeen oo nolo ja turvonnut olo! Joskus luulin, etten vois elää ilman vaaleaa leipää ja pastaa sun muita herkkuja, mutta nykyään niitä ei tee edes mieli niin usein - tai ollenkaan. Menee hetki ennen kuin (kehon bakteeritaso muuttuu, ja kun höttöbakteerit kuolevat, niin) ei tee enää mieli mitään turvottavia ruokia. :)
    Anteeksi kun kommentoin myös painoasi, mut silloin kun paino junnaa on usein syynä se että oot saanut kehosi säästöliekille ja lihomista tapahtuu pienistäkin määristä - se on niin turhauttavaa! Kokeile syödä monta kertaa päivässä 5-6? tai jopa useammin niin aineenvaihduntasi herää taas eloon ja alkaa ymmärtää, ettei jokaista suupalaa tarvi varastoida. Kun elimistö oppii, että ruokaa saa taas kohta, menee syömäsi energia ihan virkeystasoon eikä läskivarastoon. Plussana myös se ettei tule syötyä isoja mättöannoksia, jotka takuulla turvottavat ketä vaan! :) Entisenä anorektikkona voin todellakin sanoa, ettei se ole liikunta joka laihduttaa, vaan vartalo rakennetaan syömällä. Herkutellakin saa, kunhan se perusarkirytmi on kunnossa. Tsemppiä sinulle, oot kaunis !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. herrajumala 5-6 kertaa päivässä, en ikinä pystyis:D mulla ei oo vaan niin usein nälkä, enkä sit kuitenkaan vedä mitään järjettömää määrää ruokaa sillon, kun syön. kiitos paljon!:)

      Poista
    2. Jos sä meinaat laihduttaa ruokavaliolla, niin pitäähän sun tietää miten se toimii! Kuten tossa jo aiemmin sanottiin, säännöllinen ruokarytmi on kaiken perusta. On syötävä 5-6 kertaa päivässä max.4 tunnin välein, jotta aineenvaihdunta pysyy käynnissä!

      Poista
  10. Oon samoilla linjoilla kaikkien muiden kanssa siitä, että nyt on kyllä erittäin onnistunut asu! Aivan upea :) Tälläisiä lisää!
    Tosi kiva myös nähdä erilaisia kampauksia, ja toi letti kyllä imarteleekin sun kasvonpiirteitä.

    VastaaPoista
  11. Ehdottomasti useammin tiukka yläosa! näytät upealta :)

    VastaaPoista
  12. Kiva postaus kun on muitakin kuin asukuvia :)

    VastaaPoista
  13. voi miten onnistunut asu!!! en oo tajunnutkaan että sulla on NOIN hyvä kroppa kun niin usein käytät löysiä vaatteita :-) lisää tätä!

    VastaaPoista