10.5.2014

ASUS Transformer Book T100

Pääsin mukaan Indiedaysin ja Asusin yhteistyökampanjaan, jonka myötä sain lainaan sekä läppärinä että tablettina toimivan ASUS Transfromer Book T100 -laitteen. Moni varmaan muistaakin, kun pari kuukautta sitten onnistuin taas rikkomaan läppärini. Siitä asti olen käyttänyt Roopen läppäriä, mutta yksi läppäri ei oikein tahdo aina riittää kahdelle ihmiselle. Molemmat lukee välillä pääsykoemateriaaleja koneelta, ja mä tarvitsen läppäriä tietysti myös postaamiseen. Oli siis helpotus saada Asus lainaan helpottamaan asioita:)

067-001
072-001
074-001
083-001
Laitetta on tosiaan kätevää käyttää sekä läppärinä että tablettina. Näytön irrottaminen toimii vain yhdellä napin painalluksella, helppoa! Painoa laitteella on vain hieman yli kilo, joten se kulkee laukussa kätevästi mukana. Matkustin muutama viikko sitten Helsinkiin bussilla ja matka kesti kivat seitsemän tuntia. Aika meni kuitenkin todella nopeasti Asusin parissa postauksia suunnitellessa ja lukiessa pääsykoemateriaalia netistä. Laitteen akun kesto on peräti 11 tuntia, joten lataamisestakaan ei tarvinnut kesken matkan huolehtia:) Mulla on aina läppärien kanssa se ongelma, että niistä loppuu akku kesken kaiken. Tämän kanssa voi kuitenkin katsoa kätevästi vaikka elokuvaa ilman, että tarvitsee pitää piuhaa kiinni kokoajan.

077-001087-001
Tänään tarkeni sen verran hyvin, että nappasin laitteen kainaloon ja menin surffailemaan meidän Iisalmen kodin uudelle terassille:) Tähän vois vaikka tottua!

Tulossa on joku toinen päivä vielä toinen postaus tästä Asusista, jonka toteutan mahdollisesti videolla!:)

Jos kiinnostus heräsi, täältä löytyy laitteen hintavertailuja ja jälleenmyyjiä!

Miltäs laite teidän mielestä vaikuttaa?

ps. Voitte myös seurata Asusia Facebookissa!

3 kommenttia:

1. tää on nyt ihan tyhmä kommentti, mut tos yhes kuvas sun paidassa lukee mauvais, joka tarkottaa ranskaksi huonoa... ei varmaan oo piilokommentointia laitteesta, mut tuli vaan mieleen :D näyttää kätevältä laitteelta!

VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha aika jännä:D mulla ei oo itelläni ollu mitään hajua, että mitä tossa mun paidassa lukee

Poista
    2. j'aime les mauvais garçons tarkoittaa, että tykkään pahoista pojista :)

Poista