29.5.2014

aurinkokapseleista apua ruskettumiseen?

Moikka! Oon mukana Indiedaysin ja Vermanin kampanjassa, jonka myötä sain Vermanin tuotteita testaukseen Indiedaysin Inspiration Daysta. Ajattelin kertoo teille vähän tarkemmin mukana tulleista Bioteekin aurinkokapseleista, joita oon nyt käyttäny muutaman viikon ajan.

Aurinkokapselit on käteviä, jos on vaikka lähdössä lomalle aurinkoon. Niitä voi käyttää kuitenkin myös ihan koto-Suomessa, niinku mä oon tehny. Kapseleita on tarkotus alkaa napsimaan kaksi päivässä 1-2 viikkoa ennen auringonottoa, ja sen jälkeen yksi päivässä. Kapselit sisältää beetakaroteenia, joka siis edesauttaa ruskettumista, sekä pantoteenihappoa, joka edistää auringonoton yhteydessä iholla muodostuvan D-vitamiinin normaalia aineenvaihduntaa.

Mä suhtauduin kapseleihin aluksi hieman varauksella. Epäilin, että voiko ne muka toimia. Sitä voi tietysti olla vähän vaikea arvioida, mutta mä ainakin oon huomannu, että väri on tarttunu mulle nyt tavallista helpommin kapseleiden käytön myötä. Oon yleensä tosi hidas ruskettumaan, mutta nyt oon saanu ihan kivat rusketusrajat ilman itseruskettavaa. Yhdessä pakkauksessa on 50 tablettia, joten pakkaus kestää ihan kivan pitkään. Hintakaan ei oo kallis, esimerkiks Life-myymälöissä aurinkokapseleita saa 15 eurolla. Jos joku haluaa testata näitä ihmekapseleita, niin nyt sadekelien vallitessa olisi hyvä aloittaa:)

8938987310_8bb3b004c3_z-0010189153157893_ff21d36cee_z

Onko teillä kokemuksia aurinkokapseleista, toimiiko?

ps. Indiedaysin ja Vermanin kampanjasivuilta löytyy kilpailu, johon voi osallistua lähettämättä auringonottokuvansa ja täyttämällä yhteystietonsa. Paras kuva palkitaan Olympus TOUGH TG-830 iHS Adventure kit -kameralla (arvo 250e). Not bad!

9 kommenttia:

  1. Mulla on pariin kertaan ollu just noita ja ainaki aurinko on tarttunut paremmin kuin yleensä - lue: aurinkoa on tarttunut, kun aikaisemmin sitä ei ole tarttunut ollenkaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mullaki tarttuu vähän hitaasti yleensä, nyt vähän paremmin noitten käytön ansiosta:D

      Poista
  2. sullahan on upee kroppa! En ymmärrä miksi stressaat hirveästi laihduttamisesta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toi on vuoden vanha kuva ja ongelma on muutenki enemmän mun jaloissa:) kiitos!

      Poista
  3. Mäkin oon testannu joskus ja oon kyllä huomannut, että noiden avulla ruskettuu helpommin eikä myöskään pala! Ja niinpä, niinkuin joku jo sanoikin - sullahan on mahtava kroppa! Olisit ylpeä siitä, moni varmasti tekis mitä vaan saadakseen tuollaisen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mä ihmettelinki tossa yks päivä aurinkoo ottaessa, että miksen mä pala vaikkei ollu suojaa sillon:D varsinki ku roopella palo koko selkä samalla kerralla, eikä se muuten pala kovin helposti. kiitos!:)

      Poista
  4. Senja sä oot upee! Mun silmin unelma kroppa :)

    VastaaPoista