4.5.2014

details of my home

Ootte toivonu aina silloin tällöin postauksia mun kämpästä. Oon tosi laiska sisutamaan, joten tässä puolessatoissa vuodessa en oo hirveesti kerenny muuttamaan täällä mitään. Viikonlopun ikea-reissulla kuitenkin innostuin ostamaan vähän eri värisen säilyyskorin, mistä lähti innostus uudistaa vähän muutakin. Niin helposti se käy:D Korin lisäksi hankin uudet tyynyt sohvalle, kylppäriin uuden maton ja vihdoinkin myös uuden suihkuverhon. Ei mitään sen kummempaa, mutta kivasti ilme täällä kuitenkin uusien hankintojen myötä raikastui. Ajattelin uudistusten myötä räpsiä muutamia kuvia yksityiskohdista täällä:) Tein reilu vuosi sitten videolla esittelyn kämpästä, sekä muuton jälkeen postauksen ihan kokonaisuudesta. Mulla oli ennen siis violetit sohvatyynyt ja kylppärissä punainen matto ja täällä valmiiks ollu sininen suihkuverho. Nyt halusin kevään kunniaks tänne pastellin sävyjä:)

019-001
Valkoisen pikkujakkaran päällä majailee läjä lehtiä koristeenaan Spirit Storesta ostetut korkkarit. Vieläkin hintalappu tallella, hups...

016-001
Sohvan violetit tyynyt vaihtui tosiaan pastellivärisiin. Kaikki tyynyliinat on h&m homesta kappalehintaan 4,95e.

010-001
Yllä näkyykin se kori, joka sai alun tälle pienelle uudistamiselle. Mulla oli ennen ihan älytön läjä goodie bageja tossa nurkassa, kunnes vihdoin ostin ton valkean säilytyskorin niiden sisältöä varten. Kaikki ei kuitenkaan mahtunut siihen, joten uusi kori oli saatava kaveriksi. Halusin ostaa toisen korin jossain muussa värissä, ja toi vihree miellytti eniten silmää. Molemmat korit siis ikeasta:)

029-001
Sängyn yläpuolella on erittäin sekalainen kasa printicissä teetettyjä kuvia. En vaan saa noita millään silleen tavallaan symmetrisesti tonne:D Aluks noi oli teipillä kiinni, mutta se meni lopulta siihen, että kuvia sai olla kokoajan kaivelemassa sängyn alta...

050-001
047-001
Ah niin rakas vaaterekki! Toi on itseasiassa mun iskän työpaikalla tehty just mulle sopivaks. Oon viime aikoina tykänny pitää siinä melko neutraalin värisiä vaatteita roikkumassa, ehkä sitten seuraavaksi vuorossa voisi olla vain ja ainoastaan värikkäitä vaatteita. Omistan tosi vähän vöitä, joista muutama on jostain syystä päätynyt tohon rekin reunaan roikkumaan. Mua naurattaa vieläkin toi Moschinon vyö, jossa on siis kirjoitusvirhe:D Ihan innoissani tilasin ton joskus ebaysta pulittaen siitä yli 50 euroo. Vyön tullessa ei kyllä naurattanu! Nyt en oo kehdannu käyttää sitä ton pirun kirjotusvirheen takia.

052-001
Muutamia koruja roikkumassa seinällä.

031-001
Kynttilöitä koristamassa keittiön pöytää.

056-001
Mun suosikki mekko! Täytyy myöntää, että ei se tossa peilin edessä kokoajan roiku;D

059-001
Samaisen peilin edestä löytyy toinen pino lehtiä, joiden päällä myös pari kirjaa.

001-001
Viimeisenä kylpyhuoneen uutuudet, eli raidallinen suihkuverho ja pastellinen matto. Suihkuverhon ostin jyskistä, jossa seisoin varmaan vartin suihkuverhohyllyn edessä, kun valinta oli niin pirun vaikee. Oon kuitenkin tyytyväinen lopputulokseen! Matto puolestaan on h&m homesta.

Millaisia sisustusvinkkejä teillä olisi antaa ihan vaikkapa mun kämppää varten?:) Nyt kun oon innostunu uudistamiseen, vois keksiä enemmänkin pieniä muutoksia!

10 kommenttia:

  1. Hei mistä noi ihanat aurinkolasit on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ne on vissiin joskus pari vuotta sitten h&m:ltä ostettu:) en tiiä onko siellä nyt tollasia, mutta ebaysta luulis löytyvän!

      Poista
    2. tuon tyylisiä laseja löytyy tosi monesta kaupasta, vähän,paksummilla reunoilla (hm, seppälä, gina tricot, yms...)

      Poista
  2. Ei taaskaan lataudu kaikki kuvat. Laita jostain toistakautta ne :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei oo oikein mitään toista sivua, mikä kautta voisin ladata ne. pitää koittaa jos kokojen muuttaminen jo etukäteen auttais:)

      Poista
  3. Apua mistä toi mekko mahtaa olla? :) se on nimittäin aivan ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on sheinsidelta viime kesänä saatu:)

      Poista
  4. Satutko tietämään missä tota mekkoa vielä myytäis? kun Sheinsidessä sitä ei ainakaan ole, mutta jossain kiinan nettikaupassa se vois hyvinkin viel olla! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei oo tullu missään vastaan, joten en osaa sanoo mistä vois löytyä vielä:/

      Poista
  5. Oi mä sain tästä postauksesta hyvän sisustusvinkin - pastellit! Oon tosi "varovainen" sisustaja ja tykkään vaan valkosesta, beigestä ja harmaasta. Noilla sävyillä tulee vaan helposti aika mitäänsanomaton sisustus eli voisin kokeilla pastellivärejä tuomaan vähän särmää :) oon myös ihastunu tohon pieneen jakkaraan jonka päällä pidät lehtiä! Mun olkkarissa sen päällä ois kynttilöitä. Pyrin minimalistiseen sisustukseen ja koitan järjestää lehdet kirjat ym hyllyihin ja kansioihin, vaikka niitä voikin kyllä käyttää sisustuselementtinä :)

    VastaaPoista