1.5.2014

first of may

Vapusta on nyt selvitty! Käytiin tänään kaivopuistossa piknikillä, vaikka sää ei mikään paras siihen tarkoitukseen ollutkaan. Vapusta kerron kuitenkin lisää seuraavassa postauksessa, nyt palataan maanantaihin! Roope tuli sunnuntaina Helsinkiin ja lähdetään sitten yhdessä äitienpäiväks taas Iisalmeen. Mulla oli maanantaina heti aamusta työhaastattelu, vieläpä ihan omalle alalle. Ihan kiva oli olla kerrankin jo aikaisin liikenteessä, varsinkin, kun keli oli niin hyvä! Tällaista mulla oli päällä:
027-001
2014-05-002047-001
055-001
059-001
 Hame zara, farkkutakki ja toppi h&m

Mä käytän aika harvoin maksihameita ihan yksinkertaisesta syystä: oon niin lyhyt. Varsinkin ton hameen kanssa oli se ongelma, että jos pidin sitä sille tarkoitetulla korkeudella, kompastelin helmoihin. Ylempänä pidettynä hameen alushame ei sitten taas peittäny ihan niin paljon kun olis pitäny. Kivaa säätämistä oli kyllä kävely toi päällä:D Ehkä pitäis suosiolla viedä hame äitille lyhennettäväksi!

070-001
Työhaastattelun jälkeen meidän mahat kurni jo siihen malliin, että oli pakko saada ruokaa. Päädyttiin hakemaan salaatit factorysta, joka on muuten oikein kelpo salaattipaikka! Napattiin salaatit mukaan, jotta päästiin nauttimaan niistä auringonpaisteessa espalla.

007-001
161-001
Samalla reissulla käytiin heittämässä mun rikki menny puhelin huoltoon, aika hyvässä kunnossahan se olikin... Luulin, että oisin saanu heti uuden puhelimen tilalle, mutta jostain syystä pääsin noutamaan uuden puhelimen vasta eilen. Oli muuten outoo käyttää pari päivää mun vanhaa nokiaa! Instagrammista erossa oleminen oli tietysti vaikeeta, mutta eräs toinen juttu osoittautui vielä vaikeammaksi. Mulla on nimittäin ollu jo pitkään iphonessa flightradar, johon oon ihan addiktoitunu. Aina kun nään jossain lentokoneen mun on pakko tarkistaa, että mistä ja minne se on menossa:D Mä jopa maksoin sellasesta ominaisuudesta (ehkä euron), että nään kaikki noi tiedot. Koukuttavaa! Alemmassa kuvassa näkyykin sitten jo uusi puhelin uusine kuorineen. Selasin muutama viikko sitten ebayn kuoritarjontaa, joka oli kyllä aika kattava. Hienoja kuoria olisi ollut vaikka kuinka paljon, mutta onnistuin karsimaan tilattavien kuorien määrän kahteen. Suosittelen kyllä lämpimästi tsekkaamaan ebayn kuoritarjonnan, ei oo ainakaan hinnalla pilattu!:)

Mitä tykkäätte asusta?

4 kommenttia:

  1. Vau! Mun mielestä sun kropalle käy hyvin maksihameet. Kauniita kuvia muutenkin :)

    VastaaPoista
  2. Pakko tulla kertomaan ku sun inspiroivana latasin mun puhelimeen ton flightradarin :D se on muuten ihan huippu mut en voi sille mitään et mua ärsyttää yli kaiken se et lentoyhtiöiden 2kirjainkoodit on jotain ihan muuta kuin ne oikeesti on, tässä muutama esimerkki norwegian on dy, mutta tuolla se on nax ja Finnair on ay ni tuolla se on fin?!?? WTF :D työskentelen matkailualalla niin pistää todellakin ärsyttää noi "lennonnrot" :DD sori ku tulin ragee tänne, oli vaan pakko avautuu. Ei muuta ku hirrrrrveen hyvää viikonloppua! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha ei se mitää:) mä en ite tajuu noista mitään:D

      Poista