22.5.2014

I'm gonna live like tomorrow doesn't exist

Hellou! Mulle iski laiskuus. Oon ollu joka päivä jossain menossa, mikä on itseasiassa aika harvinaista mulle. Tänään aion vaan nyhvöttää kotona. Mä jopa tykkään olla välillä ihan vaan yksin:) Kovasti kyllä houkuttais lähteä kaupungille, mutta lähtemistä jarruttaa mun rahatilanne. Mun tilillä on 70 senttiä rahaa ja bussikortti tyhjänä:D En oo koskaan ennen tainnu olla ihan näin köyhässä tilanteessa, enkä nytkään oo kuitenkaan ostanu mitään ylimäärästä. Nyt kun mulla ei oo varaakaan lähtee minnekkään, ajattelin vihdoin alottaa loppurutistuksen pääsykokeisiin lukemisessa. On hyvin todennäköstä, etten saa edes kutsua Jyväskylään puheviestinnän ja yhteisöviestinnän pääsykokeisiin, eli jäljelle jää ihan perus viestintä Helsingissä ja Jyväskylässä. Näin jälkikäteen harmittaa niin paljon se, etten lukiossa panostanu opiskeluun paremmin. Ajattelin vaan, että en mä kuitenkaan hae opiskelemaan minnekkään, missä arvosanoilla olisi merkitystä ainakaan pääsykoekutsun kannalta. Olin kyllä hyvin väärässä! Näillä näkymin mulla ei tule siis olemaan opiskelupaikkaa syksyllä. Ahdistaa ihan pirusti. Joko aloitan jo syksyllä lukemisen ensi kevään pääsykokeita varten, tai sitten haen opiskelemaan tyyliin liiketaloutta. Mulle saattais kuulemma sopia myös restonomiks opiskelu, mutta saas nähdä miten tässä käy. Jos tästä tilanteesta pitäisi keksiä jotain positiivista, niin todennäköisesti tulen asumaan Helsingissä vielä syksylläkin. Se riippuu tietysti ihan Roopesta, mutta jos mulla ei oo opiskelupaikkaa muualla, niin en nää järkee muuttaa täältä pois. Tällasia ajatuksia tällä kertaa!

Näin eilen ihanaa Annia. Käytiin kutsuvierastilaisuudessa tsekkaamassa Helsinki Trend View -muotinäytös, joka oli päätöstapahtuma Poikkea Putiikissa -viikolle. Kuvia näytöksestä löytyy Annin blogista:) Meidän tarkotuksena oli räpsiä kuvia taas ihan kunnolla, mutta vesisade ja Annin aikataulu esti kuvailut tällä kertaa. Räpsittiin me kuitenkin ihan ''perus asukuvat'' mun kameralla. Näytän ihan peuralta ajovaloissa, asiaan vaikutti varmaankin tuijottavat ohikulkijat:D Vaikka sitä bloggaajana on tottunu asukuvien ottamiseen julkisella paikalla, oli toi kyllä ruuhkaisin paikka, missä mä oon poseerannu.

014-001
004-001
008-001
030-001
028-001
Hame ebay, toppi seppälä, jakku mango ja kello glitter (saatu)

Mitä tykkäätte asusta?

16 kommenttia:

  1. mul on toi sama kello valkosena:D ihanat kuvat:)

    VastaaPoista
  2. Hahah en kestä tota sun rahatilannetta! :DD Kävitkö palauttaan pullot jo, että sait ruokaa?? >:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en vielä, huomenna ehkä täytyy:Dd en mä saa niistä varmaan ku muutaman euron

      Poista
  3. Ihana asu ja ihanat hiukset!

    VastaaPoista
  4. Toi tyyli saa sut näyttämään et oisit jopa raskaana mitä et kai ole mut tässä pari esimerkkiä sun instakuvista ekaksi.
    Pari kuvaa joissa näytät hyvältä
    http://photos-a.ak.instagram.com/hphotos-ak-ash/10254321_741543202533008_900783571_n.jpg
    http://distilleryimage8.ak.instagram.com/45efa67405c011e3844022000a1f9adf_7.jpg

    Ja pari kuvaa joissa hame saa sut näyttämään lihavemmalta mitä olet
    http://photos-d.ak.instagram.com/hphotos-ak-prn/927950_300166086810203_82646953_n.jpg
    http://photos-h.ak.instagram.com/hphotos-ak-prn/10296920_316154465202591_686834778_n.jpg

    Käytä siis kireämpiä vaatteita, eikä haittaa jos napaa näkyy, tietty jos on tullu muutama kilo ylimääräistä niin se tietysti näkyy, mut mitä noita vanhoja kuvia katselin et sul on on ainakin ollu tosi upea kroppa ja muodot oikeissa paikoissa. Aina voi kiinteyttää jos sille tuntuu et näyttää omaan silmään pyöreämmältä mitä aiemmin on ollut. Esim viimekesänä oot ollut kyllä upea kaikin puolin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tossa toisen linkin kuvassa mulla on sama toppi ja sama hame (erivärisenä) kun tän postauksen asussa. tossa sun linkkaamassa kuvassa hame on vaan alempana:) tiedän, että mun pitäis korostaa just vyötäröä, mutta jotenkin vaan ahdistaa olla maha paljaana:D pitäis vaan opetella... oon suunnilleen samankokoinen kun viime kesänä, ainakin toivottavasti:D kiitos sulle kommentista!

      Poista
    2. Hei söpöliini! älä missää tapauksessa vedä hametta, shortseja, housuja napaan asti, ei näytä ollenkaan hyvältä. Sä olet kaunis ja kurvikas nainen, korosta naisellisuuttasi ja kurveja mitä luoja sulle on antanut, muuten ne menee ihan hukkaan.

      Vielä kun on nuori niin sitä voi napaansa näyttää mut 20v päästä asia on jo vähän eri.
      Ja jos alussa vielä ei kehtaa sitä napaansa näyttää, niin pitää ainakin siitä huolen et ne hameet yms jää siihen lantiolle eikä yhtään ylemmäs ja paidat valitsee sillee et ne on tarpeeksi tiukkoja eikään mitään telttoja mihin hukkuu kaikki kurvit.

      Ja kotona voi aina harjoitella jos ujostuttaa, kukka on kyllä puhjennut kukkaansa mut lehdet ei ole vielä auki. :)

      Poista
  5. Tiesitkö, että silitysraudat ei pure ;)

    VastaaPoista
  6. ihana asu! :) voisitko linkata ton hameen myyjän ebaysta? oon ettiny vastaavaa joka paikasta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos!:) tässä olis linkki: http://www.ebay.com/itm/310774556948?var=610215510790&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
      noita samoja hameita löytyy myös monilta muilta myyjiltä, mä olin tällä kertaa aika laiska enkä jaksanu ettiä ton halvemmalla hinnalla varustettua:D

      Poista
  7. Ihana hame ja nainen!

    Pekka :-)

    VastaaPoista