18.5.2014

I'm tired of being sorry

Kaikki on tänään varmaan hehkuttanu kesän tuloa, mutta täältä pesee lisää! Oli niin ihanaa herätä katsomaan puhelimesta lämpötilaa, joka oli sillä hetkellä jo 20 astetta. Suunnattiin mahdollisimman nopeasti tonne lähipuistoon paistattelemaan päivää, ja ehdin saada jopa pienet rusketusrajat. Meidän auringonottopaikka oli tosin siinä mielessä huono, ettei siellä ollu mahdollisuutta käydä vessassa tai edes puskapissillä. Koitettiin kuitenkin kestää pissihätää mahdollisimman pitkään, koska matka oli kuitenkin liian pitkä käydä auringonoton lomassa jossain vessassa. Mä koitin lukee pääsykokeisiin, mutta huomio kiinnittyi johonkin ihan muualle - yli lentäviin lentokoneisiin nimittäin. About viiden minuutin välein sai olla puhelin kourassa tutkimassa flightradaria. Mulle on muodostunu pakkomielle siitä sovelluksesta:D Olin ihan innoissani tänään olleesta Suomi-USA pelistä, jonka näin jälkikäteen mietittynä olisi voinut ihan verenpaineenkin kannalta jättää väliin. Mä otan ton jääkiekon jostain syystä hirmu tosissani! Sveitsiä vastaan pelattu peli oli niin jännä, että hypin kirjaimellisesti pitkin seiniä... Huolestuttavinta tässä on se, että mä oon paljon kiinnostuneempi jääkiekosta kun Roope, vaikka sillä kuitenkin on lätkätausta. No ainakin sillä on hauskaa mun reaktioita sivusta seuratessa:D
007-001
009-001
014-001
016-001
037-001
046-001
060-001
Mekko 6ks (saatu), kengät members.com (nelly) ja kaulakoru ebay

Eilen käväistiin kaupungilla ostamassa Roopelle vähän vaatteita. Roope käveli hirveetä vauhtia h&m:n läpi miestenpuolelle, jotta mä en jäis tuijottamaan naistenvaatteita. Rahaa ei nimittäin ole (taaskaan), joten shoppailuhimo täytyy pitää kurissa. On muuten vaikee homma! Ajeltiin taas tyypilliseen tapaan Helsingin rantaseuduilla ja keskustan kaduilla etsimässä sopivaa kuvauspaikkaa. Bongattiin sopivasti salkkaritalon edestä parkkipaikka, enkä mä voinu vastustaa kiusausta poseerata kyseisen rakennuksen edessä. Päälle päätyi just edellisenä päivänä postista haettu 6ks:ltä saatu mekko, joka oli kyllä rakkautta ensisilmäyksellä. Toi ei ehkä tee oikeutta mun vyötärölle, mutta silti:)

Mitä tykkäätte mekosta?

14 kommenttia:

  1. Oikein ihana asu! Ja mun mielestä sopii paremmin sun vartalolle, kuin monet muut asut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. edestä päin se näyttää sopivalta, mut sivulta katottuna pussittaa kauheesti:D otettiin myös kuvia missä istuin rappusilla, mut niistä tuli julkaisukelvottomia koska näytin 20kg painavammalta mitä oon:D kiitos!

      Poista
  2. Asun sijaan haluan kommentoida meikkiä: ihana! Edellisessä asupostauksessa kasvojen väri on jotenkin samea ja vaalea huulimeikki "kadotti" huulet kasvoista. Tässä sen sijaan meikki on onnistunut ja näytät todella kauniilta! :) Vaaleaksi meikatut huulet pukevat harvoja (jos ketään), joten jatka ehdottomasti tällä linjalla, sillä punatut huulet pukevat sinua mainiosti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en tosin meikkaa mun huulia vaaleeks, vaan käytän yleensä vaan ihan väritöntä huulirasvaa:D tais tulla sellanen efekti vaan valotuksesta ja tietysti normaalia ruskettuneemmasta naamasta. kiitos!:)

      Poista
  3. Oi, tosi kiva asu:) Mustat sukkikset vielä pois niin täydellinen kesäasu on valmis <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä oon jotenkin liimautunu sukkiksiin kiinni, enkä tykkää olla ilman;D kiitos!

      Poista
  4. super ihana mekko, sopii mun mielestä sulle tosi hyvin tuo malli!:)

    VastaaPoista
  5. Vaikka nuo vaaleammatkin hiukset sopii sulle, niin kaiken kaikkiaan mun mielestä sulla on TÄYDELLISET hiukset tässä> http://littlebitvain.blogspot.fi/2013/05/no-one-compares-to-you.html :) Ps. Aivan ihana asu taas!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kaipaan kyllä kieltämättä tummia aina välillä takaisin, mutta toisaalta tää tukka sopii paremmin kesään:) kiitos!<3

      Poista
  6. Just kiva kokonaisuus! :)

    VastaaPoista