20.5.2014

insta photos vol 3

Mulle sattui eilen pieni ''välikohtaus'' ampiaisen kanssa:D Roopen piti lähtee käymään Iisalmessa, joten jäin pariks päiväks itsekseni tänne. No kesken pelin katsomisen tänne kämppään ilmesty jättimäinen ampiainen, ja menin ihan paniikkiin. Juoksin vessaan piiloon ja soitin Roopelle, että mitä mä teen. En oo koskaan joutunu ampiaisen tai mehiläisen pistämäks, mutta silti pelkään niitä kuollakseni. Iisalmessa asuessani yleensä iskä hankkiutu kaiken maailman pörriäisistä eroon, mutta nyt olin ihan omillani. Kurkin oven raosta, josko ampiainen lentäisi auki olevasta ikkunasta ulos. Heti kun siltä näytti, hyökkäsin laittamaan ikkunan kiinni. No kas kummaa, se jäikin sitten kahden ikkunan väliin. En uskaltanu pariin tuntiin tehdä mitään asialle. Pelkäsin, että se lentää takaisin sisälle jos avaan ikkunan. Lopulta rohkaistuin (puhelinsoiton avulla) ja avasin ikkunan ja ampiainen lensi pienen harhailun jälkeen ulos. En uskalla varmaan avata ikkunaa enää ollenkaan:D Onko kukaan teistä näin pelkuri? Anyone?

Ampiaiskertomus ei kuitenkaan ollut postauksen varsinainen aihe (vaikka aika paljon palstatilaa saikin), vaan mun instagramiin kertyneet kuvat. Tällä kertaa vähän lyhyemmällä viiveellä! Mut löytää tosiaan instagrammista nimellä senjasa. Linkki löytyy myös sivupalkista:)

insta1
1. Indiedaysin Inspiration Dayhin lähdössä! Mä oon hirmu huono näitten peiliselfieiden kanssa, jotenkin mun kädet ei vaan pysy vakaana ja kuvat heilahtaa. Tällä kertaa onnistuin molempien käsien voimin:D 2. Ihania tyttöjä Indiedaysin Blog Awardseissa! Oli hauska ilta:) 3. Pitkästä aikaa käymässä tuolloin vielä harmaassa Iisalmessa. 4. Parsaa ja kanasalaattia, nam!


insta2-001
1. Pääsiäisenä perheen kanssa keilaamassa. Melkeinpä kaikki näistä kuvista epäonnistui mun omaperäisen keilaustyylin ansiosta: kauhee jalannosto taaksepäin heiton yhteydessä. 2. Juhlimaan lähdössä! 3. The day after... 4. Takaisin Helsingissä treffaamassa Annin kanssa:)

insta3-001
1. Poseerausta Ooolalan pressitilaisuudessa. 2. Ihana Yves Rocherilta saatu paketti piristi päivää:) 3. Tein ensimmäistä kertaa protskulettuja (yks banaani+kaks kananmunaa) ja yllättävän hyviähän niistä tuli. 4. Kauppareissun jälkeen pihalla nauttimassa jätskiä, Classicit on parhaita!

insta4-001
1. Perus duckfacet pienissä sievissä vappuna... 2. Käytiin Roopen synttäreitten kunniaks Morrisonsissa syömässä. On muuten meidän suosikki ravintola Helsingissä! 3. Postista tuli mun ebayn tilauksia. 4. Iisalmessa jälleen! Käytiin Irinan kanssa ruskettumassa Hymy.inissä:)

insta5-001
1. Testattiin Iisalmeen auenneen Gracevillen salaatit, hyvää oli:) 2. Mun sisko teki äitienpäiväks triplasuklaakakkua. 3. Irinan pienen pieni tassu♥ Voi että mulla on ikävä sitä! 4. Huulipunavallankumouksen kunniaks oli tietysti laitettava huulipunaa. Kuvan ottaminen osottautu erittäin haasteelliseks, joten tarvitsin Roopea tarkennuspuuhiin:D

insta6-001
 1. Pari uutuusmekkoa 6ks:ltä, joista toinen näkyikin jo edellisessä postauksessa. 2. Vihdoin kesä! Roopen uudessa autossa on kattoikkuna, johon mä ainakin oon ihan rakastunu. 3. Kokkasin meille pihviä salaatin kera. Olin jo yläasteen köksän tunneilla tosi laiska tekemään salaattia. Jotenkin vaan vihaan sitä pilkkomista:D 4. Arskaa ottamassa lähipuistossa. Mun kaikki(!) bikinin yläosat on jääny mulle pieniks, eli bikiniostoksille olisi suunnattava.

Ei muuta kun oikein kivaa tiistaita kaikille!

13 kommenttia:

  1. Toi ampiais tarina kuulosti ihan sellaselta mitä vois mullekin tapahtua :D Hyvä että uskallan imuroida ampiaisia ko pelkään että ne lentää sitä putkea pitkin takasin... :D

    VastaaPoista
  2. Ihan tosissas bikinikuvias haluut julkisesti esitellä?! Apua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en tajuu mikä siinä on niin järkyttävää, kyllähän mä oon bikineissä julkisilla paikoillakin:D eikä tossa kuvassa näy ees kun yläosa

      Poista
    2. Apua vaan itsellesi ano, kun et uskalla sanoa mielipidettäsi omalla nimelläsi! Senja, älä ota itseesi, näytät ihan hyvältä siinä kuvassa :)

      Poista
    3. No huhheijjaa :D laita silmät kiinni jos ei miellytä. Niinku senja tokaskin: hillutaanhan niissä bikineissä ihan julkisilla paikoillakin. En hiffaa et mikä tabu on paljaan pinnan esitteleminen, varsinki suomessa.

      Poista
  3. Ihana Senja! Varsinkin bikineissä ;) saisko kakun ohjetta??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://miumaumaukas.blogspot.fi/2010/03/kolmen-suklaan-juustokakku.html

      Poista
    2. siinä tulikin, mä en ees ite tienny mistä se ohje oli:D

      Poista
  4. Haha katse harhaili vikassa kuvassa väkisinki biksukuvaan, oot upea!! Ja toi peilikuva on ihana!:)

    VastaaPoista
  5. Älä turhaan stressaa siitä laihduttamisesta, kuvien perusteella ja ton bikinikuvan perusteella oot ainakin mun mielestä just sopivan kokonen ja kaunis!! Muotoja pitää olla :)

    VastaaPoista
  6. Kyllä noita muotoja kehtaa näytellä! On kerrankin mitä näyttää! Povea riittää vaikka muille jakaisi. :) Riittääköhän edes D kuppi..väkisinkin aloin asiaa miettimään.

    VastaaPoista