15.5.2014

j'aime les mauvais garcons

Helsingissä ollaan! Ajeltiin tänne eilen Roopen ja sen kaverin kanssa. Heti aamusta kävin silmät ristissä heittämässä pojat kadiksen pääsykokeisiin. Roope unohti jotain tärkeitä papereita autoon, joten jouduin sitten seikkailemaan pariinkin otteeseen Santahaminassa. Alueelle meno muistutti lähinnä vankilaa, kun sotilaspoliisi(?) tarkisti sinne menevät bussitkin sisältä. Mulla on vissiin vähän huono suuntavaisto, koska en meinannu millään löytää edes sen kokoisesta saaresta ulos:D Päikkäreitten jälkeen lähdin taas autolla seikkailemaan, tällä kertaa kehä ykköselle. Taas sai pelätä henkensä edestä kaistanvaihtojen kanssa. Kaikki vähänkään ajamista pelkäävät tietävät varmaan sen paniikin tunteen, kun pitää ajaa kiihdytyskaistalta moottoritielle. Miten musta tuntuu, että puhun vähän liian usein autolla ajamisesta?:D Pitäis varmaan suosiolla pysytellä kartturin roolissa, joka tosin ei sekään multa kovin taidokkaasti luonnistu. Mulla on nimittäin useimmiten tapana kertoa viisi sekuntia ennen risteystä, että hei tosta pitää kääntyä. Mä myös luulen tuntevani osan Helsingistä paremmin kuin navigaattori, mikä ihme kyllä on monesti pitänyt paikkansa. Okei nyt lupaan, että autojutut saa jäädä pitkäksi aikaa!

009-001
036-001
019-001
020-001
024-001
033-001
046-001
049-001
Napattiin Iisalmessa tasan yhdet asukuvat, joista tulikin sitten ainakin mun mielestä tosi kivat. Jotenkin vesisateet eivät vaan innostaneet mua panostamaan pukeutumiseen muina päivinä kun tiesin, ettei kuitenkaan räpsitä kuvia vesisateessa. Päälle päätyi ebayn syövereistä löytynyt hame melkoisen kivassa värissä. Toi toppi on tällä hetkellä ihan mun lemppari, ja voisin käyttää sitä joka asussa. Iisalmessa ollessa asujen suunnittelua helpottaa aina se, että voin tehdä täsmäiskun äitin vaatekaapille, tarkemmin sanottuna neuleosastolle. Niin myös tällä kertaa.

Mitä tykkäätte asusta?

ps. En keksiny mitään muuta otsikkoa:D

10 kommenttia:

  1. Vau tosi upee toi sun rusketus!! Ja IHANAT hiukset ♥

    VastaaPoista
  2. Mää niin tykkään sun asukuvista jotka on otettu tossa tiellä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä kans tykkään tosta taustasta! aina iisalmessa ollessa käydään räpsii vähintään yhet asukuvat tuolla:)

      Poista
    2. Mäkin tykkään!! Huikeita :) kaunis oot!

      Poista
  3. ei tohon autolla ajamisen pelkoon (tai kaistan vaihtoo) auta muu ku mennä sinne ratin taakse ja ajamaan! Itsekin olen tälläsestä tuppukylästä, ja tänään pitäisi suunnata taas lentokentälle hakemaan porukoita reissusta, niin olen voittanut oman pelon pääkaupunkiseudulla ajamisen sillä, että olen lähtenyt vaan ajamaan miettimättä mitä tuleman pitää. Kyllä siitä aika helposti pääsee yli :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon ajanu nyt yllättävän paljon ja oon ehkä vähän päässy siitä pelosta, toi kaistanvaihto vaan aiheuttaa aina paniikkia:D

      Poista
  4. Nätti asu! Neuleet sopii sulle tosi hyvin :) haha, munki poikaystävä oli kadiksen pääsykokeissa

    VastaaPoista