12.5.2014

mildh press

Haudi! Kerkesin kuin kerkesinkin viime viikolla piipahtaa yhdessä pressitilaisuudessa. Olisi niin ihanaa keretä käymään kaikissa kissanristiäisissä, mutta kun aina on jotain muuta just sillon. Keskiviikkona sitä aikaa kuitenkin löytyi sen verran, että kerkesin käydä tutustumassa Mildh Pressin tarjontaan. Oon käyny kyseisessä pressipaikassa aiemminkin, joten eksymistä ei tarvinnut ainakaan pelätä:D Mä itseasiassa ajoin autolla keskustaan ja vielä ihan yksin. Mä oon ihan kauhee panikoija liikenteessä, joten mielellään en kyllä Helsingissä ajele. En ymmärrä, että miksei navigaattori voi ilmottaa, että millä kaistalla mun pitäis olla? Kiva huomata siinä vaiheessa kun on kolme kaistaa, että on ihan väärässä reunassa ja toiseen reunaan on mahdotonta päästä ruuhkan takia.

Okei, sitten asiaan. Räpsin muutamat kuvat paikan päällä, mutta se osoittautui kyllä hieman haasteelliseksi. Kadotin meidän suursiivouksen yhteydessä mun normaalin objektiivin jonnekkin, eli nyt on pitäny pärjätä pelkästään 50 millisellä:D Asukuviin se on loistava, mutta pienissä tiloissa kyllä melko hankala.

075-001
068-001
070-001
072-001061-001
073-001
079-001
086-001
099-001
107-001
115-001
118-001
Halusin laittaa päälle jotain värikästä ihan vaan piristämään tuota harmautta ja jatkuvaa sadetta. Kuvien ottamisen aikaan onneksi kuitenkin paistoi, mutta tuuli kyllä siitäkin edestä. Tuli ihan syksyfiilis syksyn vaate/asustetarjontaa silmäillessä, eikä tuo syksyinen keli kyllä muuttanu oloa yhtään kesäisemmäksi. Missä se kesä viipyy?

Mitä tykkäätte mun syksyisestä asusta keskellä ''kevättä''?

11 kommenttia:

  1. Tykkään asusta tosi paljon!:)

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. h&m:ltä muutama vuosi sitten ostettu:) kiitos!

      Poista
  3. Upee asu!! Ja kaunis sinä :)

    VastaaPoista
  4. Oijoi, mistä oot ostanu ton hameen ? Aivan ihana :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ebaysta! sieltä löytyy noita monessa eri värissä, kannattaa tsekata:)

      Poista
  5. Sun tyyli on menossa koko ajan parempaan suuntaan, asuissa on aina kivoja yksityiskohtia ja yhdistelet hamrita kivasti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi vitsi miten kiva kuulla, kiitos!:)

      Poista
  6. Tosi kivoja kuvia! Ei haittaa ollenkaan vaikka olikin 50mm objektiivi :)

    VastaaPoista