7.5.2014

self-made ombre

Kyselin teiltä pari postausta sitten taas vaihteeksi hiusten värjäilystä. Kävin tutustumassa Indiedaysin Inspiration päivässä L`Oréal Paris´n pisteeseen, jossa mulle annettiin neuvontaa hiusvärin suhteen. Päädyttiin valitsemaan mulle suklaanruskee väri pienellä mahongin vivahteella. Värien saapuessa en osannu millään päättää, että värjäänkö koko tukan pidennyksineen vai pelkästään juuret. Mun pidennykset on menny nyt viime aikoina jostain syystä tosi huonoon kuntoon, joten päädyin lopulta siihen, etten lähde värjäämään niitä. Aion tilata jossain vaiheessa kyllä uudet pidennykset, jolloin väri mun päässä saattaa muuttua enemmänkin:) Nyt kuitenkin mennään ainakin toistaiseksi pienellä liukuvärillä!

Sain tuolta Indiedaysin tapahtumasta goodie bagin mukana myös raitavärin, jonka kokeileminen kyllä myös kutkuttaisi. Saas nähdä! Indiedaysin ja L`Oréal Paris´n kampanjasivulta löytyy nimittäin erilaisia raitalookkeja ja ohjeet raitojen tekemiseen. Sivuilta löytyy myös erilaisia liukuvärjäystyylejä, jos joku innostuu koittamaan sellaista:) Mä tein ombre-värjäyksen tällä kertaa kuitenkin ihan tavan värillä Roopen avustuksella. Aluks vähän hirvitti, mutta lopputuloksesta tuli kyllä mieleinen!

062-001
063-001
Käytössä oli Casting Créme Gloss sävyssä 535, mahonkinen kullanruskea.

068-001

Värjäyksen tekeminen oli yksinkertaista, ja mä ainakin uskalsin laittaa poikaystävän asialle:D Väri levitettiin melko pitkälti samalla tavalla kuin pelkän tyven värjäämisessä, mutta jatkettiin sitä aavistuksen verran pitemmälle hiuksiin. Jotta tuloksesta tulisi liukuvärjätty, täytyi väriä vielä lopuksi kammata noiden alempien hiusten sekaan. Helppoa!

049-001
043-001
058-001
Tadaa! Pelkäsin vähän sitä, että tuleeko väristä liian punertava, kun multa kuitenkin löytyy punapigmenttiä. Onneksi sävystä tuli kuitenkin just oikee, ja ainakin mun mielestä se sopii hyvin tuohon vaaleamman ruskeeseen väriin. Myös sivuotsikset sai tehdä ainakin toistaiseksi paluun, saas nähdä, että miten pitkäksi aikaa. Ehkä tällainen vähän lyhyempi sivuotsis voisi toimia jatkossakin?

Mitä mieltä ootte lopputuloksesta?

ps. Kampanjasivuilta löytyy myös kiva arvonta! Valitsemalla suosikkitrendinsä sivun hiustyyleistä voitte osallistua arvontaan, jossa peräti 50 onnekasta saavat valita haluamansa sävyn Préférence Glam Lights -raitatuotteista:)

pps. Oisko teillä vinkata edullisia pidennyssivustoja, joista saa siis aitoa hiusta olevat pidennykset? Nää nykyiset on Hairtradelta, mutta testaisin mielelläni jotain muitakin sivustoja!

Postaus toteutettu yhteistyössä Indiedaysin ja L`Oréal Paris'n kanssa

35 kommenttia:

  1. Näyttää tosi hyvältä - tykkään! :)

    VastaaPoista
  2. vau tosi onnistunut ! :)

    VastaaPoista
  3. Kannattaa tilata pidennykset Luxstylestä! Maksaa vain 40 euroa ja on aitoa hiusta. :) Itse tilasin sieltä pidennykset pari kuukautta sitten ja oon tykännyt. Hyvä hinta-laatu suhde. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ja toinen on ebayn kautta cliphair.uk, remy tukkaa ja oon tilannu varmaa vuoden jo sieltä ja mun tukka maksaa kaikkineen muistaakseni alle 40e:) ja tosiaan hyvää laatua kun oon sellanen tukan laittaja et tykkään kihartaa ja suoristaa ja nutturaa tehä ymym... niin on menossa mukana pysyny hyvänä pitkään ja joutuu n. puolen vuoden välein korkeintaan uusii !

      Poista
    2. OI ÄLÄ... Itse neljä vuotta pidennyksiä käyttäneenä tein sen virheen, että tilasin luxstylen tukkaa. Ensimmäisessä pesussa takkukasaksi, väri ei tarttunut ja mutoilu oli tönkköä. Koulussa yritettiin permanentata, jolloin tuloksena oli KUITUHIUS. Joten älä luota noin halpaan sivustoon. Vaikka he väittäisivät hiusta 100% human hair'ksi niin totuus voi olla vain puolet siitä.

      Poista
    3. mulle ehdotettiin joskus yhteistyötä tuon luxstylen kanssa, mutta jätin väliin:D ois ihan kiva, että ne pidennykset kestäis kuitenkin edes sen puoli vuotta. täytyy tsekata toi ebay! kiitos teille!:)

      Poista
  4. On kyllä kiva tukka! :) Ja tollanen kevyt sivuotsis sopii sulle oikein hyvin, toisinku se reuhka mikä sulla sillon aiemmin oli :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mut se reuhka oli niin helppo;D jos tuuli, niin se pysy kasassa. mut ehkä se ei sit näyttäny ihan niin hyvälle:) kiitos!

      Poista
  5. toooosiii kivat tuli käypi tooosi hyvin siulle :)!!!

    VastaaPoista
  6. Ja kohta värjäät takaisin tummanruskeaksi..... huoh... onko se noin vaikee päättää sen liukuvärin ja tummanruskeen väliltä kun pitää jatkuvasti seilata ees taas.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. enhän mä nyt oo seilannu edes?:) viimeks oli tummanruskeet viime kesänä! oon nyt koittanu keksii kaikkee muuta tilalle. lähinnä mietin sitä, että seuraavat hiukset vois olla kokonaan suklaanruskeet, eli ei niin tummat mitä mulla joskus on ollu

      Poista
  7. älä tilaa mitään pidennyksiä vaan oo ilman! haastan kokeilemaan yks viikko ilman pidennyksiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä!! Toki pidennykset sulle käy, mutta olen sitä mieltä että parempi ilman. Luonnollisuus kunniaan. Lisäks säästyis vielä tosi paljo rahaa ku ei tarviis olla aina uusia tilaamassa

      Poista
    2. kyllä se hiusten määrä vaan vaikuttaa niin paljon itsetuntoon, etten halua olla ilman pidennyksiä. mun omat hiukset on niin onnettomat, että mulla on pakko olla pidennykset lisäks:)

      Poista
    3. Ymmärrän sua ihan täysin!! Itse oon käyttänyt pidennyksiä n.6 vuotta ja ärsyttää vaan kun kaikki jankuttaa että oo ilman pidennyksiä 'luonnollisuus kunniaan' ja plääplää :-D Kun en halua, ei tunnu hyvältä ja mikä tärkeintä musta ei tunnu lainkaan itseltäni ja itsetunto on ihan maassa jos on joutunut olemaan viikonkin ilman (tiedän todella säälittävää:-D)

      Poista
    4. Hui pakko lisätä vielä! Sun hiukset näyttää todella ihanilta nyt, ja noi otsikset on tosi upeen näköset!

      Poista
    5. kannattaa ostaa bio+ energen sarjan seerum, shampoo ja hoitoaine. ,niillä lähtee tukka kasvamaan. Ja pidennykset kun raaskisit ottaa pois niin saisit omat hiukset kasvamaan. tietysti tuntuu vaikealta luopua monen vuoden jälkeen, mutta eikö se olis sen arvosta sit kun olis oma terve tukka? :)

      Poista
  8. Tosi ihana väri! Ihanat hiukset sulla :) Mun pitää myös lähipäivinä kokeilla tota raitaväriä, vähän kyllä pelottaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no mut sun hiuksiin varmasti käy hyvin ne raidat! jos mulla olis luonnostaan pitkät hiukset, niin ehkä sitten niitä ois helpompi kokeilla:D kiitos ihana!<3

      Poista
  9. nyt on hyvä sivuotsis luonnollinen eikä semmonen emo tyylinen niinkö aiemmin! :)
    oon kans samaa mieltä et parempi ois ilman pidennyksiä luonnollisempi!

    VastaaPoista
  10. Kyllä kyllä ja kyllä! Nyt näyttää niin hyvältä :)) Upea tyttönen!

    VastaaPoista
  11. Nyt toi otsis on hyvä! Tosi hyvä:D mun mielestä vois olla vähäsen ohuempi mutta muuten melkein täydellinen sulle:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jos se ois yhtään kevyempi, niin jäis aina hirveet raot:D kiitos!:)

      Poista
  12. Tosi kivalta näyttää! Noi tommoset otsikset on paljon kivemmat kuin se edellinen sivuotsis joka oli tosi raskas ja paksu! Tykkään :)

    VastaaPoista
  13. Hyvältä näyttää<3! Tuo tummanruskea on niin kaunis sulla!

    VastaaPoista
  14. Toi suklaanruskee sopii täydellisesti sulle! :)

    VastaaPoista
  15. Ihan upeen väriset hiukset!

    VastaaPoista