23.5.2014

summer day

Just kun sain eilisen postauksen kirjotettua, tulikin suunnitelmiin muutos. Anni ja Laura oli kaupungilla kuvailemassa ja meinasin ensin, etten pysty rahatilanteenkaan takia liittymään seuraan. No sitten Laura soitti, enkä mä voinu enää kieltäytyä. Suuntasin äkkiä suihkuun ja laittautumaan, enkä varmaan koskaan oo valmistautunu niin nopeesti:D Oli sen verran kiire ehtiä kuvien ottoon ennen Annin junan lähtemistä. Nyt täytyy kyllä myöntää, että mua olis varmasti kaduttanu jos en olis menny.

Varmasti tosi monet teistä on päätyny lukemaan mun blogia just Lauran blogin kautta. Laura oli valinnu mut muutama vuosi sitten postaukseen, jossa esitteli lukijoiden blogeja. Mun kävijämäärät lähti ihan huimaan nousuun lukijamääristä puhumattakaan, enkä varmana olis tässä ilman sitä postausta. Oon seurannu Lauran blogia alusta asti, ja blogi on ollu aina mun ehdoton lemppari. Vähän kyllä jännitti päästä tapaamaan ihmistä, jonka elämää on seurannu ja ihaillu niin pitkään:) Laura oli just niin mukava ja herttanen kun kuvittelinkin! Suunniteltiin tyttöjen kanssa yhteisiä blogibileitä ehkäpä jo kesäkuulle. Anni sai idean kun oli lukenu jotain mun vanhaa postausta, missä mua pyydettiin järkkäämään jonkinlainen get together teille lukijoille. Ajatus on kyllä houkuttanu muaki jo pitkään, mutta en varmaan yksin edes osais järjestää mitään. Mutta eiköhän tässä pian tule mahdollisuus vihdoin tavata teitä ruudun toisella puolella olijoita!:)

Tytöt oli kerenny räpsiä jo hirveen määrän kuvia ennen kun liityin joukkoon. Anni kerkes kuitenkin napata myös musta melko kivoja kuvia, eli kuvapläjäystä olisi luvassa!

10381317_628949923840165_1876026974_o-001
5
1
2
6
3
7
4
8
003-001
Oli pakko napata behind the scenes -kuva tytöistä! Anni räpsi kyllä niin upeita kuvia että huhhuh, kannattaa tarkkailla tyttöjen blogeja:)

Mitä tykkäätte kuvista, eikö oo aika mahtava kuvaaja?!

10 kommenttia:

  1. On kyllä upeita kuvia ja niin kaunis sinä :) ♥ mä oon lukenu sun blogia jo pitkään mut hitsi en muista miten sut aikoinaan löysin. :D anyway, sulla on kiva blogi ja sun poataukaet on kyl mun venauslistalla kärkipäässä! :)

    VastaaPoista
  2. ihana asu sulla! :) mistä toi hame on!!

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia! Sulla on tosi kivan oloinen blogi ja upea tyyli! :) Liityin lukijaksi :)

    VastaaPoista
  4. Ole hyvä vain kuvista<3 Ihan huippua miten paljon voin aina piristää sua kuvilla :'') Kiva vaan kuvailla munki puolesta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha oon niin tottunu sellaseen vastahakoiseen asukuvien ottamiseen että tekee hyvää, kun joku ottaa kuvia ihan mielellään;D kiitos sulle ihana taas kerran!<3

      Poista
  5. kiva asu! :) miten sun laihdutus on muuten menny, kun et oo siitä pitkään aikaan kirjotellut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos!:) huonosti suoraan sanottuna:D

      Poista