9.5.2014

the pink skirt

Heippa hei ja ihanaa perjantaita kaikille!♥ Me ajeltiin eilen illalla Iisalmeen, ja nyt oon niin onnellinen kun Irina nallottaa mun vieressä:) En oo malttanu nyt millään olla Irinasta erossa, joten se pääs tänään pariinkin otteeseen mun mukaan kauneudenhoitojuttuihin. Niistä kuitenkin lisää myöhemmin! Majaillaan täällä tällä kertaa vaan keskiviikkoon asti. Mulla on oikeesti maailman huonoin tuuri monissa jutuissa. Huomasin just perille päästyämme, että mut oli kutsuttu musiikkivideon kuvauksiin. Siis oikeesti! Oon aina halunnu musiikkivideolle (en mihinkään keikistelyyn kuitenkaan) ja nyt missaan mahdollisuuden, koska kuvaukset on sunnuntaina. Olin viime äitienpäivänä Helsingissä, joten en mä voi tehdä taas ohareita sellasena päivänä. Kuitenkin loppujen lopuks tollaset jutut on toisarvoisia, vaikka mä niin kovasti oisin sille videolle halunnutkin. Mutta silti: argh! Pitää vissiin koittaa vaan olla ajattelematta asiaa, niin ei harmita niin paljoo. Ehkä joskus tulee vielä uus mahdollisuus, ei voi tietää.

012-001
009-001
015-001
020-001
037-001

Oltiin menossa viime viikonloppuna Forumiin, ja koska ulkona satoi, oikaistiin Gina Tricotin kautta. Virhe! Mä oon halunnu jo pitkään jotain vaaleanpunaista, ja sattumoisin mun silmiin osui kyseistä väriä ympäri liikettä. Pystyin kuitenkin hillitsemään itseni, ja ostin pelkästään tuon kuvissa näkyvän hameen. Toi on niin vaalee, että hyvä että erottuu näistä kuvista. Haluaisin kaikista mieluiten vaaleanpunaisen löysän neuleen, mutta sellaista ei oo vieläkään tullu vastaan. Mun tuurilla se tulee vastaan sitten, kun mulla ei oo varaa ostaa sitä:D

Kertokaas mielipiteitä asusta ja hameesta: hot or not?

20 kommenttia:

  1. Hei wau wau wau, tää asuhan on ihan super upee!!!! :) Ja kieltämättä toi hame aika ylisöpö♥

    VastaaPoista
  2. Ää aivan ihana toi hame, tosi kiva asu muutenki. Tykkään! <3 näytät tosi nätilt näissä kuvissa, toi tukka käy sulle niin hyvin :)

    VastaaPoista
  3. Tosi nätti asu :) hyvin passaavat keskenään!

    VastaaPoista
  4. Näkyykö tuosta hameesta läpi? Mietin nimittäin tuon tilaamista valkoisena?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei näy, toi on sellasta suht paksua kangasta:)

      Poista
  5. Pinkkiä ja pastellia on kaikki (ainakin ulkomaalaset) nettikaupat pullollaan että sieltä vaan metsästämään sitä halvinta ja hienointa :D

    VastaaPoista
  6. mihin musavideoon?:=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. yhen helsinkiläisen yökerhon kesäbiisille, en uskalla sen tarkemmin kertoo:)

      Poista
  7. Oot upea ♡ mihinkä videolle olisit päässyt?♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos!♥ vastasinki jo tohon tossa ylempänä:)

      Poista
  8. Vastaukset
    1. sheinsidelta saatu about vuosi sitten:)

      Poista