2.5.2014

vappu 2014

Heippa! Kummasti tuota postattavaa tahtoo taas kertyä, kun kuvattua tulee melkeinpä poikkeuksetta joka päivä. Vappunakin kamera kulki mukana, mutta silti kuvien määrä tuntuu kauheen vähäiseltä. No tähän postaukseen kertyi näköjään 16 kuvaa, ehkä se voi olla jonkun mielestä jopa liikaa:D Arkisia kuviakin on kuitenkin toivottu, joten koitan parhaani mukaan lisäillä näitä ainakin välillä ihan perus asukuvienkin joukkoon! 

078-001
080-001

Meidän keskiviikko lähti käyntiin keskustavisiitillä. Päästiin todistamaan melkoista ruuhkaa ja oltiin kyllä tyytyväisiä, että ajettiin ite toisella puolella tietä. Mä oon jotenkin hirveesti tykästyny ajelee ympäri Helsinkiä ilman sen kummempaa päämäärää. Tosi usein keskustassa käynnin yhteydessä ollaan ajettu Punavuoressa päin, koska siellä nyt vaan on niin kauniita rakennuksia. Kovasti toivotaan, että joskus päästäis itsekin sinne asumaan:) Tää nykyinen kämppä on kokonsa puolesta hyvä, mutta sijainti on turhan kaukana keskustasta. Autolla matka taittuu nopeasti, mutta olisi tietysti ihanaa kun kaikki olisi kävely/ratikkamatkan päässä:)

083-001
Kaupunki oli pullollaan porukkaa ja erityisesti ilmapalloja! Mä en muista koskaan saaneeni edes pienenä tollasta heliumpalloo, joten vielä tänkin ikäisenä tulee katsottua noita vähän sillä silmällä:D Jospa ensi vuonna tulis ostettua joku pallo!

089-001106-001
111-001
120-001
127-001
Päällä mulla oli just edellisenä päivänä postiluukusta tipahtanu hame, jonka tilasin ebayn ihmeellisestä maailmasta. Oon niin rakastunu tohon väriin! Tilasin muistaakseni samaisen hameen eri värissä, eli multa löytyy noita samanmallisia peräti neljä kappaletta. Voisin veikata, että lisää tulee:D Mulle puhkes muutama päivä sitten ihan jäätävä finni, joka mun oli pakko lopulta puristaa. Lopputulos olikin sitten noinkin näkyvä, eli ois voinu jättää puristamatta... Oon melko hyvin onnistunu välttymään finneiltä, mutta varsinkin korvien sisään niitä tuntuu aina silloin tällöin tulevan. Miten se on ees mahdollista?:D

075-001

131-001
Kotiin päästessä vappufiilis alkoi olla jo melkoinen. Oli pakko puhallella serpentiiniä ja ilmapalloja, vaikka ne saikin koristaa kämppää vaan pari päivää:) Korkattiin myös skumppa ja tehtiin mimosoja ja nautittiin niitä tuorettein mansikoitten kanssa. Päädyttiin viettää ilta ihan vaan kotona, koska kumpikaan ei yksinkertaisesti jaksanu lähtee täysiin baareihin jonottamaan. Oli ihan kivaa vaihtelua vetää kalsarikännit keskenään, kun kuitenkin seuraavana päivänä suunnattiin piknikille:D

133-001
135-001
140-001
146-001
156-001
Tollaiset tunnelmat piknikillä...:D Meitä vähän epäilytti onko kaivopuistossa edes porukkaa sateen takia, mutta siellähän riittikin väkeä yllättävän paljon. Viime vuonna oli tietysti enemmän, mutta aina vaan ei voi sattua hyvä keli kohdalle. Kyllä se aurinko nytkin pilkotti edes hetken aikaa, mutta sade vei selkeän voiton. Meidän oli tarkotus tehdä täytetyt patongit tonne mukaan, mutta se sitten jäi. Oli kyllä luksusta vetää sateenvarjon alla noutosalaattia:D En tiiä onko mun aivot vai pää vaan kasvanu, mutta mun ylioppilaslakki osoittautui ihan liian pieneksi. Kaipaus sivuotsiksia kohtaan vaan kasvoi, kun mun otsikset ei tahtonu millään asettua ton lakin alle. Mulla on nyt vähän sellainen tilanne, etten tiedä että leikkaanko vai kasvatanko otsiksia. Ne alkaa uhkaavasti kasvaa jo silmille, mutta mä en vaan osaa päättää! Värikin mulla on jo oottamassa, mutta en oo vielä päättäny sitäkään, että laitanko suklaanruskeeta vaan tyveen vai värjäänkö koko tukan sillä. Mitä mieltä te ootte, liukuvärjäys vai kokonaan suklaanruskeet hiukset?

Miten teidän vappu meni?:)

13 kommenttia:

  1. Puoletkaan noista kuvista ei näy :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla ne näkyy ihan normaalisti sekä läppärillä että kännykällä:o jos koitat vielä uudestaan?

      Poista
    2. Ei mitään liukuvärjäystä! Suklaanruskeet kokonaan! :)

      Poista
    3. Sama ongelma täällä :/

      Poista
    4. mikä selain? jos riippuu siitä?:o

      Poista
  2. Saisko linkkiä tuohon mekkoon? :) sen verran kivan näköinen. Oliko myös nopea toimitus vai saiko odottaa sen n. kuukauden? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en osaa nyt ettiä oikeeta linkkiä, kirjotin vaan hakuun että pleated skirt niin noita löyty tosi monta eri hinnoilla:) toi tais tulla vähän yli kahdessa viikossa!

      Poista
  3. Sivuotsikset takas ja kokonaan suklaanruskeet hiukset! :)

    VastaaPoista
  4. pidä toi suora otsis ja värjää liukuvärjätyt!! :)

    VastaaPoista
  5. kokonaan suklaanruskeat!! :D

    VastaaPoista