6.6.2014

Babyliss Curl Secret

Sain Why Not PR:ltä testiin Babylissin Curl Secret -kihartimen. Ootteko te kuullu ennen tästä hieman tyypillisestä poikkeavasta kihartimesta? Vekottimessa on Auto Curl -tekniikka, eli huonompikin kihartaja onnistuu varmasti luomaan laitteella kiharat. Ajattelin, että laitteen esittely olisi helpompaa videolla. Mulla ei oo ikinä ennen ollu niin pahoja vaikeuksia videon kuvaamisessa, kun nyt:D Mulla meni oikeesti yli tunti, ennen kun sain videon purkkiin. Mä en oo ikinä ennen sekoillu sanoissa niin paljon, kun nyt. Kai se kihartamiseen keskittyminen vie sitten puhekyvyn tai jotain. Jos mulla olis vähän tilavampi muistikortti, olisin voinu jättää pieleen menneet videot kameraan ja tehdä jonkun fail-koosteen niistä. Suurin osa pääty sanaan vittu, osa taas nauruun ja osa erittäin pitkään hiljaisuuteen. Onnistuinpa mä kans saamaan mun hiukset kihartimen sisään jumiin kesken yhden videon. Lopulta sain homman kuitenkin pakettiin, eli täältä pesee kiharrusvideota!



Jos joku kiinnostui kihartimesta, löytyy se esimerkiksi Gigantin valikoimasta:)


Onko kukaan teistä testannu tätä kiharrinta, ja minkä tavan te ootte kokenu kätevimmäks kiharoiden tekemiseen?

19 kommenttia:

  1. Oo kiva! Pakko hankkia, vihaan kihartamista kun siinä kestää niin monta tuntia ja menee kädet niin äkkiä kipeeks :D en muuten ees huomannu ettei sulla oo pidennyksiä, enkä varmaan ois tajunnu ellet ois sanonu mitään, sulla on hiukset kasvanu tosi paljon siitä kun viimeks oot julkassu kuvan tänne ilman pidennyksiä :)

    VastaaPoista
  2. Näytät tosi freshiltä ilman pidennyksiä, huikeen kaunis!

    VastaaPoista
  3. paljon parempi ilman pidennyksiä!

    VastaaPoista
  4. Niiiiiiin paljon paremman näkönen ilman pidennyksiä!(vaikka oot joka tapauksessa!) Pidennykset pois kauneus!<3

    VastaaPoista
  5. Samaa mieltä edellisten kanssa, näytät entistäkin kauniimmalta ilman pidennyksiä! :) Mutta ymmärrän kyllä ettet usko, monet on mullekin sanonu että mulle sopis hyvin lyhyt tukka mutta ite tykkään itelläni vain pitkistä hiuksista. Ja hitto kun kuumottaa saada tämä ihmevehje, oon siis aivan käsi tekemään kiharoita suoristusraudalla tai edes piipparilla, mutta tää näyttää siltä että jopa mä onnistuisin! Palkkapäivä, tule jo..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mä kans oon ihan koukussa pitkiin, enkä osais olla ilman:D kiitos!

      Poista
  6. voi näytät paljon huolitellummalta ja paremmalta ilman pidennyksiä! jätä ne nyt suosiolla sinne kaapin perälle, oot entistäki upeampi ilmestys just noin omilla hiuksilla :)

    VastaaPoista
  7. Pakko tulla kommentoimaan kans, että ilman pidennyksiä näytät paljon freesimmältä! Ja nuo omat hiukset on paljon kiiltävämmän ja parempikuntoisen näköiset. Kannattaa oikeesti kokeilla joskus olla ilman pidennyksiä, niin ehkä niihin lyhyempiin hiuksiin vois tottua. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon koittanu pari kertaa olla ilman ja ottanu asukuvatkin silleen, mut en vaan ite tykkää yhtään olla ilman pidennyksiä:D kiitos!

      Poista
  8. vautsi jooo! paljon parempi ja jotenkin raikkaampi ja tyylikkäämpi ilman pidennyksiä! upee :) pitäiskö sun totutella olemaan ilman...? :D mieti miten säästäisit rahaakin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon samaa mieltä, että näytät raikkaalta ilman pidennyksiä! En vaan ymmärrä tuota rahan säästämistä, nimittäin mulla pidennykset kestää n. vuoden hyvänä. Ei joku 50-100 euroa vuodessa oo mitään! Ne samat rahat menee kuitenkin ruokaan tai johonkin muuhun yhtä turhaan... :D

      Poista
    2. mulla pysyy maksimissaan puoli vuotta hyvänä, tai no hyvällä tarkoitan sellaista, ettei tarvii kokoajan olla harjaamassa:D ois kiva kokeilla jostain muulta sivulta kun rapunzelilta tai dreamhairilta tilata, eikä halvempi hintakaan olis tietty pahitteeksi:)

      Poista
  9. Todellaki näytät paremmalta ilman pidennyksiä! Sun hiukset näyttää niiin freesimmältä ja kivalta kun ei oo niitä pidennyksiä! Trust me! :)

    VastaaPoista