9.6.2014

I can't get you out of my skin like a drug

Heippa ihanat! Tulin nopsaa tekemään pari postausta valmiiksi, ennen kun koittaa laivalle lähtö. Varattiin risteily reilu viikko sitten ja muistin, että oltais lähdetty vasta tiistaina. No eilen illalla rupesin tarkistaa jotain aikatauluja kun huomasin, että lähtö onkin jo tänään. Hupsista! Tuli kieltämättä pikku paniikki, kun olin kokoajan valmistautunu siihen tiistaina lähtemiseen. Buffettiöverit onkin sitten edessä jo tänään:) Oon nyt taas pysyny hyvin ruokavaliossa ja polkenu kuntopyörällä. Eilen polkemisen lisäksi käytiin Roopen kanssa lenkillä, ja hyvä niin tuota tämän päiväistä mässäilyä ajatellen. Roope on nyt vähän testaillu mun tahdonlujuutta ehdottamalla esimerkiks pitsan tilaamista, mutta mä oon pysyny lujana! Jospa tää tästä lähtis taas rullaamaan:)
049-001
012-001
017-001
040-001
052-001
060-001
Mekko gina tricot, farkkupaita sheinside (saatu), kengät asos, laukku ja kengät glitter (saatu)

Tollasta mulla oli päällä perjantaina, kun treffattiin kaverin kanssa salaattien merkeissä. Mun hiukset lässähti kivasti vesisateen seurauksena, kuten kuvista näkyy:D Mä kiharran mun hiukset oikeesti aina, joten ehkä oli hyvää vaihtelua, että ne oli tällä kertaa melkein suorat. Päälle päätyi muutaman vuoden takainen lempparimekko, joka onneksi vielä mahtui päälle. Mekko tuntui kuitenkin tavallista lyhyemmältä, joten alle oli pakko laittaa vielä hame lisäksi.

Mitä tykkäätte asusta?

ps. Käykää tykkäämässä Annin ottamasta kuvasta Olympuksen katumuotikilpailussa! Tykkääjien kesken arvotaan Olympuksen kamera+objektiivi, joiden arvo on 700e:)

15 kommenttia:

  1. Oon lukenut blogiasi jo pitkään ja nyt taas ihmettelen, että mikset vaan opettele rakastamaan itseäsi sellaisena kuin olet? Olet tosi kaunis ja näyttävä nainen nyt, ei sun tarvii väkisin yrittää laihduttaa jos se LAIHTUMINEN on ainut syy liikkumiseen ja terveelliseen ruokavalioon niin se ei tuu pitkälle kantamaan, valitettavasti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä oon niin kyllästyny kuulemaan, että oon kaunis mut voisin olla vähän laihempi:D ja haluun olla tyytyväinen mun peilikuvaan. jo pelkkä viiden kilon laihdutuski tekis olon heti paremmaks ja itsevarmemmaks:)

      Poista
  2. Ai että ihana asu! Rento ja kesänen, näytät hyvälle!! :p

    VastaaPoista
  3. Ihana asu, näytät upealta!! :) Ja kiitos vielä kun halusit vinkata tuosta asukisasta - ihan mahtavaa!<3

    VastaaPoista
  4. Tosi kiva asu ja kivat kuvat! :) Onko noi sukkikset minkä paksuset? Näyttää kivan ohuilta, meneekö helposti rikki?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en osaa sanoo paksuudesta, noi on sellaset ihan perus mitä esimerkiks prismassa myydään:) ostan aina niitä vähän kalliimpia (7-10e) sukkahousuja, koska ne kestää pitempään eikä oo niin heiveröiset:)

      Poista
  5. Onpa kiva toi mekko! :) Mulle kelpais samanlainen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo oon kyllä tykästyny tohon taas!:)

      Poista
  6. Hei, olen lukenut blogiasi pitkään ja miten ihana blogi onkaan! Valitat usein painostasi ja ulkonäöstäsi.. Siis vinkkinä näin toiselta paljon pulleammalta tytöltä, älä käytä tuollaisia jätesäkkejä päälläsi ja tietyn malliset hameet tekevät sinut puoliksi isomman näköiseksi kuin oikeasti olet. Oletko harkinnut ihan perus vaatteita? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täällä toinen paljon pulleampi tyttö komppaa samaa. Varsinkin yläosan tulisi olla istuvampi jos alaosa onkin hame tai esim. loose fit-housut. Toisinpäin, jos yläosa on oversize tai muuten vaan löllerö niin alaosan tulisi olla istuvampi, mielestäni.

      Poista
    2. mä tiiän, mutta en haluu stressata tollasista asioista niin paljoo:D oon mä opetellu nyt käyttämään esimerkiks napapaitoja välillä, mutta en jaksa joka asun kanssa miettiä noita niin tarkasti:)

      Poista
  7. Miten pitkä reissu? :) ei oo tarkotus olla ilkee, oon vaan utelias että mistä sait rahat risteilyyn kun oot puhunu siitä et tekee tiukkaa rahan kanssa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kaks yötä:) mulla oli lahjakortti, joten itse risteilystä ei tarvinnu maksaa mitään

      Poista