16.6.2014

I wish you were my first love

Mun jalat huutaa hoosiannaa. Kävin nimittäin eilen pitkästä aikaa salilla. Can you believe it?:D Muhun ei vaan jotenkin uppoo toi salilla treenaaminen, mutta kieltämättä treenin jälkeen oli voittajafiilis. Kohta olisi tarkoitus lähteä vielä uudestaan! Täällä mulla on mahdollisuus käydä mun äitin työpaikan salilla, joka kustantaa mulle vaivaisen euron. Treenaaminen vaatii tietysti vähän soveltamista, koska sieltä ei löydy kaikkia laitteita. Onneks mulla on kuitenkin ihan oma ''personal trainer'', joka neuvoo ja opastaa sopivien liikkeiden löytämisessä. Täytyy ottaa kyllä tavoitteeksi käydä vähintään pari kertaa viikossa treenaamassa, nyt kun siihen on noin hyvä mahdollisuus. Juhannuksen jälkeen täytyy alkaa tosissaan petraamaan ruokavalion ja kuntoilun suhteen. Kesäkuntoon tuskin tänä kesänä vielä pääsen, mutta jospa sitä loppukesästä kehtaisi jo esittäytyä bikineissä paremmilla mielin. 

Meidän juhannussuunnitelmat meni muuten yllättäen uusiksi, kun festarikohde vaihtui Himoksesta Kalajoen juhannukseen. Oon ollu kolme kertaa juhannuksena Kalajoella, joten vaihtelu kyllä virkistäisi. Mutta mikäs siinä, onpahan tutut paikat:)

Räpsittiin toissapäivänä vähän erilaisessa ympäristössä pidemmän kaavan mukaan asukuvia. Ainakin mun mielestä näistä tuli kivoja, mitä mieltä te ootte?

046-001
081-001
055-001
093-001
112-001
105-001
116-001
101-001
070-001
Liivi h&m, hame oasap (saatu), toppi new look ja tennarit asos

Päällä oli Tukholmasta ostettu farkkuliivi, joka oli alennettu 300 kruunusta 150 kruunuun. Oon ettiny tollasta pidemmän mallista farkkuliiviä jo pitkään, eli tuuri kävi! Toi hame on ollu mun ehdoton lemppari alusta asti. Jotenkin toi nude väri vaan menee kaiken kanssa. Täytyykin muuten vinkata, että samainen hame löytyy sekä tuossa että monessa muussa värissä oasapin sivuilta tällä hetkellä vain 10 dollarilla. Multa löytyykin samanmallinen hame kolmessa eri värissä, mutta lisää täytyy hankkia! Muut värit oon hankkinu ebaysta vähän halvemmalla, mutta toimitus on kyllä nopeampi oasapilla.

Mitä tykkäätte asusta?

13 kommenttia:

  1. Hui mekin ollaan tulossa Kalajoelle! Aiotteko majoittua leirintäalueella?:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sielläpä siellä:) tuu moikkaa jos näät!

      Poista
  2. Muuten kiva asu, mut toi liivi oli liikaa :D näytät isommalta mitä oikeesti oot, jonkun toisen asun kans varmasti parempi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tiukka hame ois voinu kieltämättä olla parempi vaihtoehto, mutta halusin laittaa pitkästä aikaa ton raitatopin eikä mulla ollu sen kanssa sopivaa tiukkaa hametta mukana:) kiitos!

      Poista
  3. "Täällä mulla on mahdollisuus käydä mun äitin työpaikan salilla, joka kustantaa mulle vaivaisen euron."

    Ihan oikeesti nyt ihmiset tän kustantaa -sanan kanssa. Sali kustantaa sulle? Saliko maksaa sun salillakäynnin?

    , joka MAKSAA mulle vaivaisen euron.

    Sori, ärsyttää kun ihmiset käyttää koko ajan tuota sanaa ihan miten sattuu. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nyt kun sanoit, niin kieltämättä huono sanavalinta:D

      Poista
    2. Arkikielessä kustantaa on sama kuin "olla jonkin hintana". http://www.suomisanakirja.fi/kustantaa

      Poista
  4. Ihanan värinen tukka sulla! Värjäätkö itse? Jos värjäät niin millä värillä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos!:) värjään joo ite, mutta tää nykynen väri on monen eri värin/värinpoiston lopputulos:D

      Poista
  5. Etkö ala olla vähä liian vanha (ja sun kaverit myös) jossain festareilla örveltämiseen?:D

    VastaaPoista
  6. höpö höpö! nythän mä oon just parhaassa iässä siihen:)

    VastaaPoista
  7. Ihania kuvia! Nätti oot!:) Ja voi kesä, missä olet!:D

    VastaaPoista