7.6.2014

maybelline baby lips

Piipahdin keskiviikkona keskustassa Maybelline Baby Lips -huulirasvan lanseeraustilaisuudessa. Meinasi tulla kiire, kun auto simahti keskelle Lahdenväylää:D Mä olin lukenu Baby Lipsistä parista blogista etukäteen, mutta melko uusi tuttavuus oli kuitenkin kyseessä. Kyseinen huulirasva on ollu tosi suosittu maailmalla, ja elokuussa se saadaan vihdoin Suomeenkin myyntiin. Moni onkin varmaan kuullut mun huulirasva-addiktiosta? En pysty olemaan hetkeäkään ilman huulirasvaa ja mun huuliin peräti sattuu silloin, kun huulirasvaa ei ole. Huulipunaa en pysty mitenkään pitämään koko päivää, koska huulet huutavat huulirasvan perään. Baby Lipsiltä löytyykin onneksi kolme eri sävytettyä sävyä, joista löytyy sekä väri että huulirasvan hoitava ominaisuus. Jippii! Mulla kestää yksi huulirasva about 1,5 viikkoa. Yleensä se loppuu just sellasella hetkellä, ettei ainakaan saman päivän aikana ole mahdollisuutta käydä ostamassa uutta. Sain onneksi tilaisuudesta ison läjän huulirasvoja mukaan, eli hädän hetkiä ei pitäisi tulla ihan hetkeen:)

013-001
005-001
021-001
Huulirasvoja on kuutta erilaista, joista tosiaan kolme sävytettyjä. Mun suosikki tähän mennessä on pinkki!:)

023-001
025-001
028-001
Kattoterassilta avautui ihan kivat maisemat! Oli kyllä ihana paistatella päivää tuolla:)

030-001
031-001
034-001
Ohjelmassa oli mm. pikamanikyyrejä sekä Krista Siegfridsin yksityiskeikka. Kuvasin esityksestä pienen videon Instagrammiin!
 
043-001
 Mulle tuli yllättäen taas hirvee kiire, joten päälle päätyi melko nopsaa vaan jotakin. Asuun kuului myös valkoinen jakku, mutta tossa kuumuudessa sille ei kuitenkaan ollu tarvetta. En muista millon viimeks olisin ollu noin hikinen, joten kunnon asukuvat jäi suosiolla ottamatta:D

Baby Lips tulee tosiaan kauppojen hyllyille elokuussa! Ootteko te kuullu kyseisestä huulirasvasta tai päässeet testaamaan sitä esimerkiks Ruotsin reissulla?

8 kommenttia:

  1. Ootko taas lihonut?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. itseasiassa en:) laihdutus on lähteny sujuu, muttei tietysti näy vielä

      Poista
    2. Haha, mä taas meinasin kysyy, että ootko laihtunu :D!

      Kauniina oot ollu menossa :)

      Poista
    3. kiva, että joku ajattelee niinkin päin:D kiitos!

      Poista
  2. Hyvä senja miten asiallisesti kirjoitit tuohon ohi on postauksen kommenttiboksiin! Osaat ottaa kyllä niin hyvin vastaan ilkeätkin! Mua itseä alkoi harmittamaan sun puolesta ja tosiaan et ole ainut noiden opiskelu huolien kanssa. Suomessa on niin paljon pelkkiä peruskoulun käyneitä nuoria ja muita et noi haukut sun niskaan oli niin asiatonta.... itselläkin vaikeuksia ollut työnhaussa ja musta on tärkeintä et itte tietää mihen on hakenut ja kuinka paljon ja puhukoot muut mitä puhuu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. näinpä:) ja mun mielestä se on jo hyvä lähtökohta, että tiedän mitä mä haluan tehdä tulevaisuudessa. siihen pääseminen vaan onkin sitten vähän kinkkisempi juttu:D

      Poista
  3. Ostin just Ruotsin reissulta muutaman noita huulirasvoja testiin ja täytyy kyl sanoo että oon tosi tyytyväinen! Hinta ero on vaan aika huima... Ruotsissa maksoin 2 e/kpl ja Suomessa noi tulee maksaan melkein 4 e.

    VastaaPoista
  4. Ihanan simppeli asu mut silti jotenki tosi freesi! Hyvältä näyttää :*

    VastaaPoista