28.6.2014

outfit of the day: Roope

Bloggaajan poikaystävänä oleminen ei todellakaan ole helppoa. Kameran takana täytyy hääriä jatkuvasti, ruokien syömistä pitää odottaa siihen asti että tyttöystävä saa kuvat räpsittyä, aikataulut menee esimerkiksi valon mukaan jne. Lista on loputon. Uskon, että aika monen bloggaajan poikaystävä on jossain vaiheessa menettänyt hermonsa tähän touhuun. Mulla on käyny onneks tuuri, ja oon saanu Roopelta paljon tukea tän homman suhteen. Se raukka jaksaa huonollakin säällä räpsiä kuvia, raahautua tahtomattaan kissanristiäisiin mun mukana ja kuunnella mun vouhotusta kommenteista (yleensä ilkeistä sellaisista). Onni on niillä, joiden poikaystävät oikeesti viihtyy siellä kameran takana. Kuvien ottaminen ei todellakaan ole helppoa varsinkaan silloin, jos kameran edessä poseeraa vaativa henkilö. Mä en onneks oo pahimmasta päästä ton asian suhteen, mutta kyllä ajan myötä oon ruennu tarkemmaks ainakin asukuvien suhteen. Esimerkiksi paikka ja kuvakulmat täytyy valita huolella.

Tänään annoin Roopelle breikin kameran takana olemisesta. Sen sijaan kameran puoli vaihtui, ja mä räpsin Roopesta asukuvia. Ei se siitäkään kauheesti innostunu, mutta hyvinhän se meni. Vähän piti neuvoa poseeraamisen kanssa, that's it:D 

003-001
010-002
013-002
014-002
017-002
020-002
024-001
030-002
032-001

Roopen tyyli on melko perus. Se ei ota multa pahemmin tyylineuvoja vastaan, mutta sama homma se on toisinpäin. Kyllä mä sanon sille suoraan, jos jotkut vaatteet ei käy yhtään yhteen. Eri asia on, että kuunteleeko se mua:D Kun mennään shoppailemaan, mä bongailen kaikkee kivaa Roopelle. Se ite on tosi nirso uusien vaatteiden suhteen ja ostaakin aika harvoin mitään. Joskus se suostuu raahaamaan sovituskoppiin jotain mun ehdottamaa. Mä ehdottelen sille monesti eri asuja, toisinaan se kelpuuttaa ne. Mun asuvalintoihin Roope ei uskalla pahemmin puuttua. Olis oikeestaan kiva toteuttaa sellainen postaus, jossa Roope olis valinnu mun vaatekaapista mulle asun. Vai mitä mieltä ootte?

Kuvissa näkyvään asuun Roope päätyi itse, mutta kysyi kyllä mun mielipidettä. Tosi hyvin onnistunu valinta mun mielestä! Ehkä asiaan vaikuttaa se, että mä ostin tuon paidan Roopelle ja lippiskin on multa pöllitty:D Täytyy kyllä myöntää, että toi lippis pukeekin Roopea paljon paremmin kuin mua. Vaikka Roope ei oo älyttömän tarkka tyylistään, yks juttu sille on tärkeetä. Käsissä pitää aina olla sama koru ja sama kello. Sitten harmittaa, jos ne jää kotiin tai on muuten vaan hukassa.

Mikä on teidän tuomio Roopen asulle?:)

17 kommenttia:

  1. Hienosti Roope onnistu kuvissa ja asussa! :) Teistä tulee välillä mieleen Martina Aitolehti ja Esko (siis hyvässä mielessä) ootte jotenki niin "julkkisparin" näköisiä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tollasta vertausta en ookkaan ennen kuullu:D toisaalta vähän huono vertaus, mutta kiitos silti!:)

      Poista
  2. Mun mielestä tosi kiva arkiasu miehelle :) ite en ainakaan koe kovin miehekkääks viimesen päälle mietittyjä tarkkoja asukokonaisuuksia! Suorastaan ällöttäisi, jos miehellä olisi tavallisena arkena jotain vaatekriisejä :D tuo olisi tosi kiva idea, että roope valitsis sulle asun :) ainakaan en missään muussa blogissa moiseen ideaan törmänny! Oot kyllä viime aikoina ollu todella ahkera tän blogin suhteen, kiitos, on ollut ihanaa yllättyä uusista postauksista lyhyenkin ajan sisällä :)

    VastaaPoista
  3. Mun mielestä tää on ihan sairaan kiva asu!! Ja mitä Roopea näin sun blogista näkee niin ootte kyllä tosi samannäköinen pari tai silleen yhteensopivan näköiset! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha enpä nyt tiiä:D katotaan jos joskus vaikka onnistuis se että ottaisit meistä parikuvia;D

      Poista
  4. Kiva postaus! jotenki kivasti kirjotettu :D

    VastaaPoista
  5. Pääsikö Roope MPKK:hon?

    VastaaPoista
  6. Itsehän oon varmaan suurimman osan poikakaverin vaatteista shoppaillut sille :D + äiti ostanut poikakaverille pari tosi kivaa kauluspaitaa joululahjaksi. Vaatteita olen siis ostanut ihan lahjoiksi (synttäri, joululahja tai muuten vaan jos ollut alessa jotain kivaa) toisinaan taas olen vaan todennut poikakaverille, että kato mitä olen sulle nyt ostanut/tilannut pulita eli siis shoppaillut poikakaverille vaatetta ja laittanut tämän maksamaan ne :DD. Meillä tämä järjestely toimii hyvin, poikakaveri kun ei oikein tosta shoppailusta välitä ja tykkään kovasti mun valitsemista vaatteista. Lisäksi kun asutaan yhdessä ja mää täällä pyykkäämisen hoidan (rakasta pyykätä) niin huomaa, mitä siltä toiselta puuttuu tai mistä vaatteista on puutetta. Ennen yhteen muuttoa poikakaveri kulkikin aikamoisissa paitarievuissa, mukava kun nyt saanut toisen pitämään suht tyylikkäitä vaatteita :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo roopella kans suurin osa vaatteista tulee sen porukoitten ja mun ostamana:D

      Poista
  7. Tosi kiva postaus!! Ehdottomasti teette myös sen että Roope valkkaa sun asun, tai vaikka muutamankin? Esim. arkeen ja juhlaan, vähänkö olis hauska nähä tulokset :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. komppaan tätä ! :-D ois kyllä kiva postaus :-)

      Poista