15.6.2014

the cruise

Nyt luvassa ois kuvia laivalta! Saas nähdä mitä tästä tulee, kun netti ei jostain syystä tahdo pelittää kunnolla täällä Roopen luona. Mä en vihaa mitään muuta niin paljoo, kun takkuilevaa nettiä:D Ihan hyvin mun mokkula kuitenkin kaikkialla muualla toimii. Mutta sitten itse asiaan! Mulla oli tosiaan lahjakortti Viking Linelle, joka piti käyttää kesäkuun loppuun mennessä. Edellisestä risteilystä ei edes ollu pitkä aika, mutta mikäs siinä kun Helsingistä käsin on niin helppoo lähtee laivalle.

147-001

Jäätiin Helsingin päässä ratikasta vähän liian aikasin, joten jouduttiin kävelee melkoisessa auringon paahteessa pitkä matka terminaalille. Kaikille laivalla käyneille on varmaan tuttu juttu toi kuvaushomma laivaan astuessa? No nyt se sattui kohdalle jo ennen terminaalin odotustilaa. Oltiin molemmat ihan hiestä märkiä, muttei auttanu muu kun vääntää tekohymy kameralle. Oikein hehkeä kuva siis tuli!:D

002-001
007-001
Tällä kertaa mentiin suosiolla ensimmäiseen kattaukseen buffetissa, ettei menis taas koko ilta hytissä ruokaa sulatellessa. Roopen ilme kertoo enemmän kun tuhat sanaa:) Mä en tällä kertaa oikein innostunu buffetin antimista, mutta jälkiruoka kyllä maistui. Olis vaan pitäny tajuta jättää mahaan enemmän jälkkärille tilaa.


059-001
Ruokalevolle! Meillä kävi jälleen vähän huono tuuri hytin kanssa, koska oltiin taas alimmassa kerroksessa kahden autokannen alla. Tällä kertaa mua ei kuitenkaan ahdistanu niin paljoo, vaikka näinkin hissistä käsin, että meidän yläpuolella olevalla autokannella oli rekka suoraan meidän hytin päällä:D

033-001
Roope kävi tilaamassa meille rommikolat, enkä kyllä ikinä oo maistanu noin pahaa drikkiä. Hyi hitto oikeesti:D Muhun ei vaa jotenkin uppoo mitkään rommit tai viskit.

044-001
Kerkesin just ja just napata kuvan auringonlaskusta:)

048-001
043-001
Ei ihan onnistunu toi asukuvien räpsiminen kun kannella tuuli liikaa ja sisällä oli kaikkialla oranssit valot:D

061-001
Illan viimenen kuva! Ainoo, joka ei ollu tärähtäny:D

070-001
Tukholman puolella käytiin ihan ekana syömässä. Roope nappas jostain kojusta kunnon herkkubrownien, mutta mä pysyin lujana:) Oli ihan tarpeeks se buffetissa herkuttelu!

119-001
Tuhansittain mansikoita! Ei oikein houkuttanu mennä ostamaan, kun kojujen työntekijät huuteli samaan tapaan kun jossain Turkin kaduilla.

123-001
Roopen outfit of the day:)

125-001
Tonne on pakko päästä joskus!

127-001
132-001
142-001
Kivuttiin laivan ylimmälle kannelle laivan lähtiessä. Mua kieltämättä vähän pelotti olla tuolla. Näin yks yö painajaista, että tipuin laivasta mereen ja sit valkohai tuli kiertelee mun ympärille:D Miten todennäköstä...

Loppuillan kamera pysyikin sitten visusti laukussa. Paremmin mä nyt muistin kuitenkin räpsiä kuvia kuin viimeksi! Nyt kun käytiin lyhyen ajan sisällä sekä Siljalla että Viking Linella, täytyy myöntää, että mä tykkäsin ehkä vähän enemmän viikkarista:)

22 kommenttia:

  1. no huh mikä lihaskimppu toi roope! ;)

    VastaaPoista
  2. Todellakin, lisää tällaista eyecandya jatkossakin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon koittanu suostutella roopee asukuviin pelkästään siitä, mut katotaan nyt!:)

      Poista
  3. Ihania kuvia ja siis tuo roopen herkkuannos!!!! Kuola valuu :D Mutta oon ylpeä ku pysyit lujana!! Tuollasta helposti syö aivan liikaa ja tulee vaa ällötys :)

    VastaaPoista
  4. mulla osu silmät kyllä enemmän tohon brownieen, näyttä ihan tajuttoman herkulliselta!

    VastaaPoista
  5. samaa mieltä ku ekat anot! ;)

    VastaaPoista
  6. ootko saanut jotain kesätöitä?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noup, hakusessa on vielä:) iisalmessa on vähän huono tilanne töiden suhteen (aina), joten se kieltämättä hankaloittaa

      Poista
    2. Ja huono ajankohta! Kesätöitä kun kannattaa alkaa kyselee jo aikasin keväällä :D

      Poista
    3. I know, tuli vaan vähän puun takaa se että tarttenkin töitä iisalmesta:) on mulla back up plan onneks, jos ei mitään löydy!

      Poista
  7. Jos ei halua sinne autokannen alle niin ei kannata ostaa niitä c-luokan hyttejä. Itse en todellakaan mene ikinä sinne autokannen alle. Aina kun olen menossa risteilylle otan itselleni vastuu reissun varaamisesta, enkä edes kerrokaan kavereille vaihtoehdosta olla autokannen alla, vaan varaa hytin ylempää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. muita hyttejä ei ollu enää vapaana, ja meidän tosiaan piti käyttää lahjakortti nyt:) sillon jos ei oo edes lahjakorttia niin tietysti se hintakin vaikuttaa, c-luokan hytit on niitä edullisimpia. eikä siellä hytissä kuitenkaan tuu niin paljon aikaa vietettyä:)

      Poista
  8. Jooooo kyllähän ton näkösen miehen ottais:D

    VastaaPoista
  9. Apua, en meinannut tajuta et sinä oot toi tossa 7:ssä kuvassa! :o

    VastaaPoista
  10. Vitja tuo roobert on kyllä seksipommi! Eikai se käytä kreaa? :o not even once

    VastaaPoista