21.6.2014

you can run but you can't hide

Mä oon tosi tiedonjanonen ihminen. Haluun tietää kaikesta kaiken ja oppia asioita lisää. Voi kunpa olisin ollu koulussa enemmän tällanen! Meille on tullu tavaksi aina nukkumaan mennessä kysellä toisiltamme kaikkia kysymyksiä maan ja taivaan väliltä. Esimerkiksi jonkun maan pääkaupunkia, mistä joku henkilö on tullut kuuluisaksi yms. Vähän niinku tietokilpailuissa. On muuten kätevä tapa varsinkin silloin, jos ei meinaa nukahtaa millään. Joskus taas käy niin, ettei edes kysymykset saa nukahtamaan. Tässä yks yö mä olin jotenkin älyttömän ylivilkas, eikä Roopekaan saanu sen takia unta. Mä esimerkiksi nauraa räkätin sellasta ihan kunnon räkänaurua, enkä tiedä että miksi. Kieltämättä tuli vähän hullu olo:D En saanu naurua millään loppumaan, ja Roope vaan katto vieressä hölmistyneenä. Mä myös nauran silloin, jos mua edes mallaa kutittavansa. Tosi ärsyttävää! Tällasta random informaatioo tällä kertaa.

007-001
034-001052-001
044-001
055-001
060-001
2014-06-18
Sortsit (haalari) ja neule monki, kaulakoru glitter (saatu) ja käsikoru h&m

Keskiviikkona mulla oli päällä monkin haalari, tosin yläosa sisään käännettynä. Hiukanhan se yläosa luo pömppöefektiä mahan kohdalle, mutta ei se oo niin vakavaa. Kiharsin pitkästä aikaa mun pidennykset, jonka seurauksena nistä tuli entistä takkusemmat. Olis jo aika hankkia uudet!

Mitä tykkäätte asusta?

8 kommenttia:

  1. Nätti asu :) Neule on ihana! Mulla ois just joku tuollainen hakusessa.

    http://jennidiamante.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Kaunis asu :) Puhdas valkonen ja sininen on vaan niin hyvä yhdistelmä! (Vähänniinku Suomen lipussa, haha :D)

    VastaaPoista
  3. Mulla olis tummanruskeat hyväkuntoiset klipsi pidennykset myydä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. onko minkä pituset ja paljon pyytäisit?:) en tiiä oonko valmis palaa tummaan, ehkä!

      Poista
  4. ompa tosi kiva asu!:)

    VastaaPoista