2.7.2014

4v

Mun piti tehdä jo eilen yks postaus, mutta toteutus ontuikin sitten sen verran, että se jääköön toiseen kertaan. Tän viikon postaukset menee nyt vähän niin ja näin, koska kiirettä pitää. Mua lähinnä ahdistaa se, jos aikaa/materiaalia ei löydy. Joskus käy kuitenkin näin:) Ensi viikolle on kuitenkin riittävästi postattavaa luvassa!

Tajusin äsken, että tää mun nykyinen blogi täyttää tänään neljä vuotta. Huhhuh! Nopeesti on kyllä aika mennyt. Paljon on kerenny tapahtumaan neljässä vuodessa, enkä malta oottaa, että mitä tuleman pitää. Teidän ansiosta bloggaaminen on tuntunu lähes koko neljävuotisen ihan mahtavalta:) Hassua, mutta lopettaminen ei oo käyny mielessä missään välissä. Tykkään vaan tästä touhusta niin paljon, enkä enää osais kuvitella elämääni ilman tätä blogia. Kiitos teille, kun ootte pysyny mukana ja tsempannu! Palaan aina silloin tällöin ihan ensimmäisten postausten pariin. Väkisinkin tulee mietittyä, että miten paljon koko blogimaailma on muuttunu niistä ajoista. Alkuaikoina räpsin kuvat vielä ihan perus kameralla, joka nyt tuntuu mahdottomalta ajatukselta. Ajan saatossa vanhojen kuvien laatu on mennyt huonommaksi tai kuvat puuttuu kokonaan joistain postauksista. En ees muista, että mitä kautta silloin ennen vanhaan latasin kuvat tänne. Toisaalta olis hyvä poistaa vanhat huonolaatuisemmat postaukset, mutta toisaalta niitä katsomalla huomaa, että miten blogi on lähtenyt kehittymään. Jututkin on neljän vuoden takaa muuttuneet jonkin verran, mutta tyyli pysynyt kuitenkin melko samana. Oon aina kertonu asioista aika avoimesti täällä blogissa, mikä on toisaalta pysynyt ja toisaalta lähtenyt. En ehkä avaudu asioista enää ihan niin selvästi, mutta ei mulla oo tarve piilotellakkaan omaa elämää niin kuin monilla bloggaajilla nykyään. Samoilla linjoilla jatketaan:)

Tämä postaus on tän blogin 920:nes, eli tuhannen rajapyykkiä lähestytään. Pitää kyllä vähintään laittaa joku kiva arvonta käyntiin kun tuhat tulee täyteen!

Tässäpä olisi tuoreita, tänään räpsittyjä asukuvia:

044-001
012-001
015-001
019-001
025-001
050-001
057-001
Neuletakki äitin kaapista, paita h&m, hame ja kengät forever 21 ja koru oasap (saatu)

Taas napapaita päällä, hupsista. En oikein viihdy ihoa myötäilevissä vaatteissa, mutta tällä hetkellä alkaa asuideat loppua. Mulla on mukana niin vähän vaatteita, vaikka luulin pakanneeni niitä paljon. Ihanaa päästä perjantaina omalle vaatekaapille! Pitää varmaan ottaa matkalaukku mukaan, että saan uuden satsin vaatteita käyttöön. Oon kulkenu nyt melkeinpä joka päivä niinkin säälittävissä vaatteissa kuin leggarit, löysä toppi ja neuletakki. Oon ruennu käymään salilla, joten oon suosiolla kulkenu pipo päässä kun en oo jaksanu pestä edes hiuksia. Tosi ärsyttävää, kun päivisin en pääse käymään salilla ja päivisin taas kuvien ottaminen ei onnistu, koska Roope on silloin töissä. Oon käyny salilla yleensä 5-7 välillä ja ollu sen jälkeen niin poikki, että laittautuminen ei oo jaksanu kiinnostaa. Mitä mulle on tapahtunu??:D

Vielä alkupostauksen aiheeseen liittyen mua kiinnostais tietää, että miten pitkään te ootte seurannu mun blogia? Onko joku ollu mukana ihan alkumetreiltä asti?:)

ps. Raakasuklaa workshop -arvonnan voitti Krista ja Annika!

pps. Vinkatkaa mulle iisalmelaisten/yläsavolaisten blogeja! Tarviin niitä lehtijuttuun:)

28 kommenttia:

  1. Mä olen seurannut sun blogia reilu pari vuotta sitten, jolloin vasta kiinnostuin lukemaan blogeja ja myöhemmin myös kirjoittamaan omaa. :-) Ihania asukuvia, kivaa vaihtelua toi tausta!

    VastaaPoista
  2. mullakin sama että aloin lukemaan pari vuotta sitten ja nyt sun blogi onkin yksi niistä lemppareista joka on pysyny mun top 10 ihan siitä asti ku oon blogeja alkanu lukemaan :----) sun blogis on niin aito verrattuna joihinkin ja kivan vaihtelevia juttuja ja erilaisia asuja!

    VastaaPoista
  3. Vau mikä kroppa sulla on, turhaan piilottelet sitä löysien vaatteiden alla! Asukin on ihana, näyttää hyvältä :) mä oon lukenu sun blogia jo pitkään, varmaan sen neljä vuotta jo. Ainut blogi mitä oon niin pitkään jaksanu lukee, just siks että kerrot myös omasta elämästä muutakin kuin vaan ne iloisimmat asiat ja koen että suhun on helppo samaistua sen takia :)

    VastaaPoista
  4. mä selailin tässä vasta sun vanhimpia postauksia ja mikä nostalgia iski :D silloin kaikki blogit mitä seurasin oli omaperäsiä ja tyylikkäitä, jotenki huokui sellanen tunnelmallisuus ja ootin aina hirveesti uutta postausta. Nykyään blogit on kyllä parempia kuvanlaadun ja ulkoasun puolesta mutta plaah, tuntuu että jokasessa on nykyään ne samat asiat ja samat girly girl we heart it tyyliset kuvat, ei jaksa enää kiinnostaa mutta sun blogia oon jäänyt seuraamaan ihan niiden alkuaikojen vuoksi :D rakastan sun "vanhaa" tyyliä, varsinki syksyiset postaukset oli kivoja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pitäis varmaan itekki käydä selaa niitä syysasuja jos sais vaikka inspiraatioo:D kiitos!

      Poista
  5. Mä aloin seurata sun blogia alkutalvella 2012. Oon saman ikänen kun sä ja sillon tuntu huikeelta et pystyin samastuun sun elämään, yo-kirjotuksiin, parisuhdedraamaan ym :D Sun blogi tuntu kivan raikkaalta ja mielenkiintoselta koska tää ei oo mitään pintaliitoa ja mainoksia. Mun täytyy tunnustaa et eniten mua sillon aikoinaan kiinnosti kun sä kirjotit jostain Roopen mokailusta teidän suhteessa tai jostain mistä olit loukkaantunu. Olin ite sillon paskassa suhteessa ja outoo sanoo mut jotenki mua kiinnosti muidenki suhdeongelmat. Hienoo et ootte kuitenki Roopen kaa viä yhessä ja toivottavasti teillä menee hyvin :) (ja mä ite onneks pääsin eroon omasta exästäni!)

    Ja joo sit takaisin aiheeseen .. :D toi raitatoppi on upee! :)

    VastaaPoista
  6. Oon seuraillu sun blogia säännöllisen epäsäännöllisesti muutaman vuoden ajan, nyt lähiaikoina jääny vähemmälle ku ei oo ehtiny lukeen blogei ollenkaan. Nyt ku pitkäst aikaa lukenu sun blogia, nii järkytyin millast kommenttia oot saanut.. Eli nyt oli pakko tulla sanomaan et herran jumala, sun kroppas on ehkä täydellisin... Mitä näiden kommentoijien päässä liikkuu ku kehtaa haukkua sun kroppaa?!

    Sun tyyli on aina ollut ihanan inspiroiva, ja aina välil toivon et jos vaikka törmäisin suhun ku asut pääkaupunki seudul kans haha :D en tiiä kehtaisinko sanoo että luen sun blogia, mut sanon nyt täällä kommenteissa että kiitos oikeesti, miten paljon jaksat panostaa blogiin ja inspiroida joka postauksella :3

    PS. ootte täykky pari Roopen kaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ehkä se on vaan tuo nykyajan kauneusihanne, jota ihmiset ihannoi:) kiitos sulle tosi paljon, tuu ihmeessä moikkaa jos törmätään jossain!:)

      Poista
  7. Tässä muutama onkin jo kommentoinut kuinka lukee sun blogia edelleen sen aitouden takia. Mä oon kans niin samoilla linjoilla! Sillon kun alotin blogien lukemisen, oli suurin osa blogeista vielä sellaisia, joihin pystyi samaistumaan ja ne olivat persoonallisia ja mielenkiintoisia. Nykyään moni silloin lukemistani blogeista on muuttunut kaupallisiksi pintaliitoblogeiksi, jotka ovat kaikki samanlaisia; vaaleita kuvia, merkkilaukkuja, applen elektroniikkaa ymym. Ts. Elämä on täydellistä. Ei mitään normaalin ihmisen arkisia asioita joihin suurin osa lukijoista voisi samaistua. Onneks sun blogi on pysyny persoonallisena mutta oot kuitenkin selvästi kehittyny esim valokuvien laadun suhteen:) keep up the good work! Toivottavasti aiempien kaltaiset persoonalliset blogit tulis taas muotiin niin olis enemmän blogeja, joita olis kiva lukee! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä luulen, että nykyään monet bloggaajat keskittyy liikaa siihen visuaaliseen puoleen, mikä on tietysti harmi, koska kaikesta ollaan niin tarkkoja:/ kiitos!

      Poista
  8. Onnea blogille neljästä vuodesta! Älä lopeta tätä blogia. On niin inhottavaa löytää kiva blogi ja sitten se lopetetaan (yleensä noin puolessa vuodessa siitä, kun minä löydän sen)

    Olen lukenut blogiasi kolme vuotta ja tämä on nykyään minun suosikki blogi, koska kaikki tätä paremmat blogit ovat lopettaneet ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en oo lopettamassa vielä piitkään aikaan! kiitos:)

      Poista
  9. Sun blogi on varmaan ainut blogi (monista muista seuraamistani), jonka luen aina sanasta sanaan enkä vaan plärää kuvia läpi. Tykkään eniten niistä sun postauksista, joissa ei erityisemmin oo aihetta vaan jotain kuvia ja kuulumisia viime päiviltä tms. Videopostaukset on kans tosi jees! Pysy just noin aitona kuin oot. :)

    VastaaPoista
  10. Toi keltanen käy sulle tosi hyvin! :)

    VastaaPoista
  11. hei vautsi mitkä vaatteet! sopii sulle täydellisesti

    VastaaPoista
  12. Ihana hame <3 Niin toivoin että ois ollu jostaki ginasta, h&m:stä tai perusputiikista niin oisin heti hakenu samanlaisen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tollasia samantapasia on tullu aika paljon nettikaupoissa vastaan, jospa löytäisit jostain!:) ja kiitos!<3

      Poista
  13. Mä oon samoilla linjoilla muiden kanssa, erotut tästä blogikulttuurista, koska oot aito ja kirjotat normijutuista :) Vaikutat muutenkin symppikseltä tyypiltä! Jatka samaan malliin <3

    VastaaPoista