29.7.2014

elämyksenä karting!

Käytiin sunnuntaina meidän vuosipäivän kunniaks Kart in Clubilla ajamassa kartingia! Sain Elämyslahjoilta yhteistyön myötä lahjakortin kahdelle karting-ajeluun, joka toimi samalla mun vuosipäivälahjana Roopelle. Toi Kart in Club sijaitsee ihan meidän lähellä ja monesti ohi ajettuamme on tullut mietittyä, että miten huippua olisi päästä ajamaan kartingia. Oon kokeillu kyseistä aktiviteettia joskus 13-vuotiaana vähän huonolla menestyksellä Oulussa. Törmäilin niihin sivussa oleviin renkaisiin oikein olan takaa ja mun touhu oli niin tyypillistä mua: kunnon sekoilua:D Nyt kun autolla ajaminen on tullut tutuksi, oli karting huomattavasti helpompaa. Mua kieltämättä jännitti etukäteen, koska Roopekin oli ihan varma, että mä vaan törmäilen kaikkialle.

Lahjakortti karting-ajeluun on arvoltaan 40e kahdelta hengeltä. Kartingia pidetään ehkä enemmän miesten lajina, mutta kyllä mä suosittelen kaikkia tyttöjäkin kokeilemaan! Ajelu kesti 10 minuuttia, mikä kuulostaa vähältä, mutta oli kyllä meidän molempien mielestä tarpeeks. Mä olin niin paniikissa siellä ratin takana, etten varmana olis uskaltanu ajella yhtään pitempään:D Radalla oli meidän kanssa samaan aikaan kaksi muuta, mutta tilaa riitti hyvin neljälle. Mä ajoin vissiin vähän hitaasti, koska kaikki meni mun ohi ainakin kuus kertaa... Koitin olla mahdollisimman varovainen, etten vaan törmäis mihinkään. Välillä uskalsin painaa kaasua vähän kovempaa ja taisin päästää samalla pari kiljahdusta:D Oli ihan mahtava fiilis, vaikka vähän pelottikin. Pakko päästä vielä joskus kokeilemaan uudestaan, se on varmaa!

028-001
019-001
003-001
013-001
005-001

Ootteko te ajanu kartingia ja mitä piditte?

6 kommenttia:

  1. Kivalta kuulostaa! En tiiä uskaltaisinko ite koittaa, ei tuo normaalilla autollakaan ajaminen oikein onnistu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mut toi onkin periaatteessa helpompaa! muuta liikennettä ei pahemmin ole, eikä polkimissa oo ku jarru ja kaasu:D

      Poista
  2. Oon menny monesti tuon paikan ohi ja haaveillut siellä käymisestä. Ehkä pitäisi yllättää poikaystävä viemällä se tuonne:)

    VastaaPoista
  3. Voitko kirjoittaa mielipidepostauksen tasa-arvoisesta avioliittolaista?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on vähän sellanen aihe, mistä mulla tuskin riittäis hirveesti sanottavaa:) kaikilla pitäis olla mun mielestä oikeus avioliittoon, ei sen kummempaa

      Poista