7.7.2014

heaven knows you're a dreamer

Hola! Tekis ihan hirveesti mieli lähteä aurinkoon loikoilemaan, mutta mulla on tuhat asiaa tehtävänä. Oon istunu tässä koneella nyt pari tuntia tekemässä hommia, ja huomenna pitäis kuvailla vähän juttuja postauksiin. Mulle tuli sopivasti uudet pidennykset postissa, joten tänään tukka vaihtaa väriä! Lähden keskiviikkona taas Iisalmeen joten mua vähän pelotti, ettei uudet pidennykset kerkeis tulla ennen sitä. Väri mulla on omille hiuksille jo onneks valmiina, ettei tarvii sitä lähtee ostamaan. Tosin eri asia on, että meneekö väri ensimmäisellä yrittämällä nappiin. Mun värjäilyissä tahtoo nimittäin aina käydä just niin, että värejä/värinpoistoja saa ostaa about viis ennen kun lopputulos on oikee:D

048-001
025-001
041-001
036-001
053-001
065-001
Paita monki, housut missguided, lippis ebay ja kaulakoru glitter (saatu)

Viime viikolla päätin pukeutua kerrankin johonkin muuhun alaosaan kuin hameeseen. Mä taidan pääsääntöisesti pukeutua melko tyttömäisesti, mutta tästä asusta tuli kyllä täysi vastakohta kaikille niille hempeille hameille. Meinasin ensin laittaa ihan vaan balleriinat jalkaan, mutta sitten just kun olin lähdössä, bongasin kenkäkaapista noi mun adidaksen lenkkarit. Oli pakko kokeilla, että miten ne menis ton asun kanssa. Ehkä vähän too much, mutta sitten toisaalta noi sopii tohon paitaan hyvin:D Mä oon vähän karttanu ton lippiksen käyttöö, mutta tolleen väärinpäin se sopi yllättävän hyvin. Viime päivinä on ollu pakko muutenkin kulkee hattu päässä, koska mulla on about kolmen sentin harmaa juurikasvu, joka ei oo kovin hehkee näky:D

Mikä on teidän tuomio mun vähän erilaiselle asulle?

ps. Vielä ehtii laittaa kysymyksiä tähän postaukseen! Huomenna olis tarkotus kuvata vastausvideo, mutten tiiä vielä, että millon julkaisen sen täällä blogissa. Tähän mennessä tulleet kysymykset on vähän sitä luokkaa, mitä ajattelinkin niiden olevan:D Katsotaan nyt, että mihin kysymyksiin vastaan, koska väkisinkin osa karsiutuu pois.

15 kommenttia:

  1. Ootko ajatellu joskus lukijoiden tapaamista/miittiä? Minkä ikäisenä aloit meikkaamaan? Jos olisi pakko ottaa joku lävistys naamaan,minkä ottaisit? Farkkutakki vai nahkatakki? Äänestätkö vaaleissa? Oletko homofobinen? Tykkäätkö konsolipeleistä? Seuraatko jotain urheilulajia? Puhutko pahaa ihmisistä? Ja viimeiseksi tykkäätkö rintsikoista? :D Ite inhoan nimittäin rintsikoita ja oon miettiny et kokeeko muut ne yhtä piinaaviksi :D Hyvää kesää ja onnea töihin!

    VastaaPoista
  2. Oho nyt noi kysymykset tuli tähän postaukseen! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha ei hätää, pitää muistaa vaan kattoo noi täältä sitten:D

      Poista
    2. Höh,unohit nää kysymykset vai tuleeko vielä joku vastausvideo?

      Poista
    3. ää vitsi unohdin, sori! vastaan näihin vaikka tässä erikseen kunhan pääsen taas koneen ääreen:) ja nyt kyllä pakko muistaa:D

      Poista
    4. noniin!

      Ootko ajatellu joskus lukijoiden tapaamista/miittiä?
      - Oon joo! Sehän raakasuklaa workshop ois ollu sellanen, mutta ehkä joku alkoholipitoinen ilta olis parempi ratkasu, ettei ketään ainakaan ujostuttais:D

      Minkä ikäisenä aloit meikkaamaan?
      - Joskus nelosluokalla tuli välillä käytettyä esimerkiks luomiväriä ja huulikiiltoo. Enemmän rupesin meikkaamaan varmaan ala-asteen lopulla, ja ihan kunnolla sitten yläasteella:)

      Jos olisi pakko ottaa joku lävistys naamaan,minkä ottaisit?
      - Joskus oisin halunnu huulen yläpuolelle jommalle kummalle puolelle lävistyksen, eli jos pakko olis valita niin sitten semmonen.

      Farkkutakki vai nahkatakki?
      - Eka!

      Äänestätkö vaaleissa?
      - Riippuu vähän vaaleista, nyt viimeks en esimerkiks äänestäny.

      Oletko homofobinen?
      - En!

      Tykkäätkö konsolipeleistä?
      - Piti ihan miettiä, että mitä on konsolipelit:D Mutta joo ennen tykkäsin kyllä kovasti, mutta nykyään se on jääny ku ei oo pleikkaria.

      Seuraatko jotain urheilulajia?
      - Jääkiekon mm (ja olympialaiset) on kyllä pakolliset!

      Puhutko pahaa ihmisistä?
      - Tietysti puhun. En ees jaksa uskoa, ettei sellaista ihmistä olisi, joka niin ei tekisi.

      Ja viimeiseksi tykkäätkö rintsikoista?
      - Haha en kyllä erityisemmin:D Jos hengaan vaan kotona, niin en laita niitä ollenkaan ja tietysti yöt menee ilman

      Poista
    5. Awwws kiitos ku vastasit tällee eriksee :) ois kyllä huippua jos järjestäisit jonkun lukija tapaamisen,vaikutat nimittäin niin kivalta ihmiseltä!

      Poista
  3. Heiiii ootko menossa olusille :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en sinne ite alueelle (en oo koskaan ollu siellä:DD), mutta baariin kyllä:) rokkisilla saatan käydä jos jaksan vielä ton helsinki-iisalmi välisen matkan jälkeen:)

      Poista
  4. Aivan ihana asu! Mun pitäis myös hankkii tollaset kengät :3

    VastaaPoista
  5. Itsehän pyysit lukijoita kyselemään sinulta kysymyksiä, joten nyt on kyllä aivan turhaa kitistä kysymysten laadusta. Oot kirjoittanut paljon ja melko avoimesti tietyistä asioista liittyen elämääsi ja parisuhteeseesi, joten tottakai ihmiset sitten myös kyselevät niistä aiheista. Deal with it.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siis tottakai mä tiedän, että ihmiset kysyy sellasia. mun ei vaan tarvii vastata sellasiin kysymyksiin jos en halua:) that's the point

      Poista
  6. Sä oot aina ollu jotenki nii avoin et mä kyl toivoisin sulta vastauksii niihin ikäviinki kysymyksiin! Sä oot joutunu kokee vaikeia asioia (niinku monetki meistä!) ni musta ois hienoo jos sä pystyisit jakaa ihmisten kaa sitä et miten oot ite niistä selvinny. Se ainaki mun silmissä nostais sut erityiseks bloggaajaks, jos olisit nii rohkee ja vahva et pystyisit jakamaan niitä asioita, joista muut ihmiset vois varmasti saada keinoi omaan elämäänsä :)

    VastaaPoista
  7. Ihana tää hieman "rockhenkisempi" tyyli! Sopii sulle.

    VastaaPoista