8.7.2014

my new hair color is....

...dark brown! Jep, tummat hiukset ovat täällä taas. Edellisestä kerrasta alkaa olla aika lailla jo vuosi aikaa, eli yllättävän pitkään mä pysyin erossa näistä. Olin vähän kahden vaiheella, että pysynkö vielä siinä vaaleemman ruskeessa vai oisko jo aika vaihtaa. Ajattelin sen niin, että pidennykset kestää kuitenkin sen puoli vuotta, että minkä värisillä hiuksilla mä haluan sen ajan olla. Jos olisin tilannu vaaleemmat pidennykset, olisin väkisinki jossain vaiheessa halunnu värjätä taas tummaks. Tää nyt ei oo varsinaisesti mikään kesätukka, koska nää kuitenkin vaalenee niin paljon auringossa:D Jossain vaiheessa mun pitää kuitenkin taas laittaa väri päähän, koska kuten kuvista näkyy, jäi sinne tänne vähän vaaleempia kohtia. Mulla oli vaan yks paketti väriä, joka ei kyllä ihan riittänyt. Ennen mulle on riittäny yks paketti melko hyvin, mutta vissiin mun hiukset on sitten kasvanu.

088-001
003-001
013-001
Pidennykset mä tilasin cliphairista, kiitos lukijan vinkin! Pituudeks valitsin 18 tuumaa eli about 45 senttiä. Sävy puolestaan on 2# eli darkest brown. Pulitin pidennyksistä vain 50e ja postikulut oli ilmaiset. Toimitus kestää 5-10 arkipäivää, eli ei ollenkaan paha. Mä tilasin noi viime viikon tiistaina ja ne tuli mulle maanantaina. Voin siis ainakin toistaseks suositella tota sivustoa! Katotaan nyt sitten, että miten pidennykset kestää:D

Omat hiukset värjäsin Garnierin värjäyskoulusta mukaan saadulla Olian värillä, jonka sävy oli 4.0 eli tummanruskea:)

058-001
046-001
Mun ilme oli kyllä aika järkyttyny, kun värin huuhtomisen jälkeen katsoin peiliin. Jotenkin näytti vaan niin oudolta, kun peilissä näkyi melkein mustat hiukset:D Kerkesin jo niin tottua niihin edellisiin, vaikka tummathan mulla on melkein aina ollu. Toinen järkytyksen aihe tuli siinä vaiheessa, kun laitoin pidennykset päähän. Mun oma tukka on nykyään nimittäin melkein yhtä pitkä! Tossa toisiks alimmassa kuvassa näkyykin yksi tollanen vähän suorempi hiusosio, joka on siis mun omaa hiusta.

Pahoittelut huonoista kuvista, ei oikein sujunu toi itselaukasimen kanssa säätäminen. En tajua, että miten mä jaksoin tota touhua päivittäin vielä vuosi sitten. Nyt meni samantien hermot:D

Mitä tykkäätte uudesta tukasta?

39 kommenttia:

  1. kyllä toi tumma vaan pukee sua niin paljon paremmin!

    VastaaPoista
  2. Aivan ihanat! Mun mielestä tuo tumma väri käy sulle kaikista parhaiten. :) Ja tosi halvalla oot löytänyt nuo pidennykset. Pitää itsekin tilata samalta sivustolta seuraavalla kerralla! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo oli kyllä kiva, ettei menny niin paljoo rahaa ku yleensä pidennyksiin on menny:) kiitos!

      Poista
  3. Aivan upeat hiukset, korostavat ihanasti sun tummia silmiä sekä kauniita kasvoja<3

    VastaaPoista
  4. Senja, voisitko joku keeta ottaa kuvia ilman pidennyksiä tuolla tummalla tukallaa:)? Olisi kiva nähdä sun ns. Oikeat hiukset! Mutta siis tumma pukee sua todella hyvin :}

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eiköhän se onnistu:) tiiä vaikka innostuisin taas joku kerta poseeraamaan asukuvissa ilman pidennyksiä:D kiitos!

      Poista
  5. tumma on paljon parempi!

    VastaaPoista
  6. Siis ihan huiput! näytät paljon aikuismaiselta ja fressimmältä näissä kuvissa kun mitä esim. edellisessä postauksessa, ihan nappi veto! :)

    VastaaPoista
  7. Nää hiukset sopii sulle niiiin hyvin! :)

    VastaaPoista
  8. Ihanat hiukset!! :) Tumma on kyllä niin sun juttu, vaikka ei vaaleemmissakaan mitään vikaa ollu :)

    VastaaPoista
  9. Ei vitsi toi tumma sopii sulle todella hyvin!:)

    VastaaPoista
  10. Tummanruskee on niin kaunis hiusväri :) Käy sulle tosi hyvin! Mullakin on tummanruskeat hiukset mutta en tykkää yhtään värjätä kaupan väreillä koska lopputulos on muutaman viikon kuluttua haalistunu oranssinruskeeks :( Viimeks käytin tollasta öljypohjasta väriä tais olla Schwartzkopfilta ja sekin haalistu tosi rumaks. Toivottavasti sulla pysyy väri nättinä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyllä mulla on yleensä pysyny ihan hyvänä onneks:) kiitos!

      Poista
  11. Aiiiivan ihanat, musta toi väri on sulle paras! :)

    VastaaPoista
  12. Upea tukka! Ja sulla on pitkät hiukset muutenkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kunpa se olis myös paksu, niin ei tarttis käyttää pidennyksiä ollenkaan;D kiitos!

      Poista
  13. Paaljon parempi!!! :))) tuo väri kaunistaa sua<3

    VastaaPoista
  14. VAU!! Ihan superupeat :) En oikeestaan osaa ees selittää miksi, mutta nää vaan näyttää tosi hyviltä ja parempi kuntosemmiltakin! Hauskaa kun näistä tulee mieleen niin se vanhempi Senja, jolla oli tumma tukka ja jota en tuntenu vaikka blogia luinkin :'D Mutta siis - tosi hyvä muutos!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noo ne edelliset pidennykset oli jo niin pahassa kunnossa, ettei ihme jos näyttää paremmilta nyt;D kiitos<3

      Poista
  15. Tummat käy sulle paljon paremmin! Kaunis olet :)

    VastaaPoista
  16. jeee hyvä kun kokeilit ! oon just se joka neuvo sua noihin :) noissa on nii pitkä käyttöikäki vielä! ja pesuaineiks suosittelen bc bonacuren niitä pinkkejä tuotteita, ei mitään mikä rakennepaikkaa =) niil oon saanu pidettyy hyvänä ! ja lämpösuojana tresemmen nii pysyy silkkisenä =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos sulle vinkistä!!:) mulla on olemassa jotain ihan pidennyksille tarkotettua shampoota ja hoitoainetta, eli pitää varmaan niitä käyttää. oon vaan tosi laiska pesemään pidennyksiä:D

      Poista
    2. nonii nepä on parhaita sitte :) mut jos joskus loppuu noi on helppoja ja halpoja ja vielä hyviä mitä oon todennut ! :D

      Poista
  17. Ja kolmas järkytyksen aihe, miten voitte käyttää TOISEN IHMISEN hiuksia, yäk ! Varsinkin kun ovat aasialaisten naisten hiuksia jotka leikkauttavat ne, että saavat rahaa lapsilleen ruokaan. Kyllä maailma on mennyt sairaaksi !

    VastaaPoista
  18. Hyi, samaa minäkin ajattelen ! Siis jonkun toisen ihmisen hiusta, josta saataisiin dnt:a ja näin . . Ja of topic: Nää minkinkarva-tekoripset . . ." - Hellästi harjattua minkin karvaa".. . Nehän on häkeissä joissa tuskin voi kääntyä. Ja te uskotte että . . Käyppä ystäväiseni Animalian sivuilla ja ala puolustamaan eläimien oikeuksia. -- Hyvyys lähtee sydämestä puolustaa heikoimpia ja siksi sinä olet pajon kauniimpi kuin muut.

    VastaaPoista