20.7.2014

no limits just epiphanies

Mulla piti olla eilen ''postauspäivä'', mutta kerkesinkin avata koneen vasta kahden aikaan yöllä. Päivä lähti käyntiin sukujuhlilla, joihin lähdin Roopen mukana. Teemana oli hatut, mitä toi tomelo ei tietenkään tajunnu kertoa mulle etukäteen:D No etsittiin sitten Roopen vintiltä mulle hattu, joka ei mahtunu ees mun päähän. Itse juhlilla kaikki kertoi oman hattunsa tarinan, eli voitte vaan kuvitella miten tylsältä mun ''no tää löyty tuolta vintiltä'' -tarina kuulosti. Jokainen äänesti suosikkihattuaan, ja sain surkeasta hatustani huolimatta yhden äänen (eikä ollu edes mun tai Roopen antama!). Juhlat pidettiin melko hulppella mökillä n. 70 kilometrin päässä täältä Iisalmesta, ja porukka jäi sinne meitä lukuunottamatta vielä yöpymään. Ei jaksettu odottaa ruokailua, joten lähdettiin nälkäisinä ajelemaan takaisin kohti Iisalmea. Mulla oli eilen herkkupäivä, mutta mun ei tehny mieli oikein mitään. Roope ois halunnu mäkkäriin, josta sain idean, että tehdään itse burgerit. Oli muuten hyvä päätös, koska mistään ei saa niin hyvää burgeria kuin kotona itse tehtynä:) Meidän kokkailut venyi myöhälle iltaan kiitos rikkinäisen uunin, mutta päätettiin silti lähteä vielä kalastamaan Roopen mökille. Suunnattiin sinne samoissa merkeissä jo perjantaina, jolloin käytin ekaa kertaa virveliä. Pari kertaa koukkuun tarttui kala, mutta enhän mä osannu kelata tarpeeks nopeesti ja kalat pääs karkuun:D Eilen itikat söi mua taas niin kiitettävästi, että jätin suosiolla pojat kalastamaan ja lähdin kotiin lämmittelemään. Olisin ollu valmis nukkumaan jo yhdeltä, mutta poikien mökkeily venähti sen verran pitkäksi, että nukkumaan päästiin vasta viiden aikaan. Vielä just nyt, kun olin saanu mun unirytmin parempaan kuosiin. Sellainen viikonloppu tällä kertaa! Mulla oli tähän postaukseen ihan muut aiheet mielessä, mutta tästä tekstistä tuli jo sen verran pitkä, että jätetään seuraavaan kertaan:)

121-001
098-001
125-001
153-001
133-001
168-001
172-001
Hame oasap (saatu), farkkuliivi, toppi, clutch ja kengät h&m

Mulla on tapana verhoutua aina joko neuletakin, jakun tai liivin alle. Tällä kertaa päätin kokeilla poseeraamista kuvissa sekä liivin kassa että ilman. Olosta tuli heti epävarmempi ilman sitä ''suojaliiviä'', mutta nyt katsottuna liivittömissä kuvissa asu näyttää mun makuun paremmalta. Päällä oli h&m:ltä ostettu napapaita, joka kustansi vaivaiset 4,95e. Olisin halunnu topin myös ton oasapilta saadun hameen värisenä, mutta kokoja ei tietenkään ollut jäljellä. Onko kukaan nähny noita toppeja enää myynnissä? Jäi sen verran pahasti kummittelemaan tuo väri:D

Mitä mieltä ootte asusta - liivillä vai ilman?

40 kommenttia:

  1. Tosi ihana asu!! :) varsinkin just ilman liiviä, vaikka ei senkään kanssa huono :)

    VastaaPoista
  2. ehdottomasti ilman liiviä! löysät vaatteet saa sut näyttämään jotenkin paljon isommalta, joten käytä vaan rohkeesti niitä vartalonmyötäisiä vaatteita :) näytät upeelta!

    VastaaPoista
  3. Kommentoin sulle tosi harvoin mutta nyt on pakko! Aivan ihana asu ja sopii sulle tosi hyvin!!:) en muista millo oisin ihastunu johonki asuun näin paljo haha

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kommentoi ihmeessä useemmin!;) ja kiitos!

      Poista
  4. Kummallakin tavalla asu on kiva, mutta kieltämättä parempi ilman liiviä. :D mut toi liivikin on kyl huippu, löytäsinköhän viel samallaisen hm:ltä.. 😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en osaa sanoo löytyykö, ostin ton ite tukholmasta alennusmyynneistä:) kiitos!

      Poista
  5. Aioinki sanoo just tosta liivijutusta, että näytät niin hyvältä ilman tota liiviä, että se tavallaan "pilaa" ton tosi kivan asun! Ja se ei niin hirveesti imartelekaan sun upeaa vartaloa, kun se on tommonen aika iso. Mut anyways, halusin vaan kertoo että näytät tosi hyvältä tossa asussa, joka on tosi pirtsakan värinenki! :-) hyvää loppukesää sinne!

    VastaaPoista
  6. Ihanan raikas asu ja tosiaan korostaa upeasti sun kapeaa vyötäröä ja muotoja! :) Ja täytyy noista hiuksistakin vielä mainita, että ne on täydelliset<3

    VastaaPoista
  7. No nyt oot löytäny asun, joka sopii sulle just passelisti! Ja ehdottomasti ilman liiviä parempi munkin mielestä :)

    VastaaPoista
  8. Nyt on pitkästä aikaa oikeasti upea asu! Hyvä Senja! :) <3 Ja tosiaan munkin silmää miellyttää enemmän ilman liiviä. Liivi saa sut näyttämään isommalta, mutta ilman sitä näytät paljon hoikemmalta ja jotenkin raikkaammalta. :) Katsoin ensimmäisestä kuvasta, että oot tainnut laihtuakin vähän? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en kyllä usko, että oon laihtunu vielä:D vähän turvotus ehkä laskenu jos jotain. kiitos!<3

      Poista
  9. Mun mielestä toi liivikin on kiva, asu toimii molemmin päin! Mun on pakko vielä sanoo tosta sun kouluun pääsy jutusta; ootko miettiny muutakun journalismia? Mä opiskelen viestintää yliopistossa, tosin puheviestintää, jossa on samat perusopinnot kun joukeilla. Teen tästä kandin ja mahdollisesti journalistiikasta maisterin ja volá; mulla on journalistiikan maisterin paperit kun valmistun! :) kyllä jos jotain tahtoo sinne jotain kautta pääsee, itekkään en ois koskaan uskonu pääseväni alalle jonne otetaan alle 4% sisään. (plus haaga-heliaan on syksyn haussa journalismi)!

    http://iwannabuyit.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hain jyväskylään myös puheviestintää ja yhteisöviestintää, mutta mun lähtöpisteet ei riittäny eikä siis koskaan tule riittämään:) myös tonne journalismiin on sama, että ei oo tarpeeks lähtöpisteitä:/ mutta enköhän mä jotain vielä keksi, kiitos sulle!:)

      Poista
  10. Haha pakko kompata muita - upea asu ja mielummin ilman liiviä! Sun kroppa näyttää meinaan ihan mielettömältä tuossa! <3__<3 Miltä tuo hameen materiaali tuntuu ihoa vasten, varsinki tämmösellä kuumalla säällä? Onko tosi hiostava? Ja otikko sen ihanan kimonon?! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei se mun mielestä ainakaan tuntunu hiostavalta, ja mulla oli sukkahousut nii jos joku hiostaa niin ne;D joo ja otin! sit sellasen vähän lyhyemmän pelipaidan tapasen, minkä löysin sit lopulta:)

      Poista
  11. siis ihan täydellinen ilman tota liiviä! näytät niin kauniilta :) useammin vain samalleen vyötärö esiin! miksi piilottaa parhaita puolia sun kropassa :)

    VastaaPoista
  12. Nätti asu, sulle sopii croptopit!

    VastaaPoista
  13. IHANA asu!! :) ja olet niin kaunis!

    VastaaPoista
  14. Ilman liiviä ehdottomasti, sillon topin ja hameen värit pääsee oikeuksiinsa ja korostaa sun vartaloa kivasti :) Voisin itekin kattoo jos tota toppia löytys lähi-HMlta, kivalta meinaa näyttää :)

    VastaaPoista
  15. siis ihan huippuhyvä asu (ilman liiviä) !! :-) ja noi sun hiuksetkin on superhienot, näytät jotenkin enemmän iteltäs noilla tummilla :-)

    VastaaPoista
  16. WOU sähän näytät hoikalta ilman ota liiviä!! Lisää tämmösiä:)

    VastaaPoista
  17. Samaa mieltä, ilman tota liiviä upea! :) Näytät upeelta, asukin on mun mieleen ja lisäksi trendikäskin :)

    VastaaPoista
  18. Tää asu istuu sulle ihan älyttömän hyvin, näytät tosi upeelta!

    VastaaPoista
  19. Ton liivin kanssa voisi muuten sopia joku hiaton ihonmyötäinen trikoomekko, jos sellaisen sattumoisin omistat :) silloin liivi olisi se ykkösjuttu, eikä kadota upeaa asua alleen, eikä hukuttaisi vartaloakaan samalla tavalla kuin tässä asussa :)

    VastaaPoista
  20. Eihän tämä ollut edes pitkä postaus.. Sanot et tykkäät kirjottaa, ni voisitko tehdä mielipidepostauksen jostain, ni se olis ehkä sit oikeesti pitkä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tekisin mielelläni kun vaan löytyis sopiva aihe:)

      Poista