11.7.2014

summer up!

Nyt sitten vihdoin palataan viime lauantain Summer Uppiin! Costume järkkäs meille ihan mahtavan päiväreissun Lahteen kuljetuksineen kaikkineen. Kutsussa sanottiin, että avecin pitäisi olla bloggaaja, joten keksin heti kysyä Annia mukaan. Olin jo vähän paniikissa, että entä jos en saa ketään bloggaajaa mukaan ja joudun menemään yksin:D Väliin en ois noita festareita millään jättäny, koska mua harmittaa vieläkin se, että viime vuonna en menny vaikka siihen olis ollu mahdollisuus. Onneks Anni kuitenkin pääsi mukaan, koska meillä oli just niin kivaa kun olin etukäteen kuvitellutkin. Viihdyttiin enimmäkseen vip-alueen ulkopuolella kuvailemassa festarityylejä, joita näätte sitten sen mun Iisalmen Sanomiin tulevan jutun myötä myöhemmin. Keikkoja me ei niin hirveesti katsottu, mutta Cheek oli kyllä pakko nähdä. Takaisin Helsinkiin lähdettiin heti Cheekin keikan jälkeen. Luvassa olis ollu jatkot, mutta me oltiin niin poikki, että mentiin suosiolla mäkkärin kautta mun luokse. Mutta nyt itse kuviin!

IMG_5445-001
059-001
IMG_5527-001
Hoidin haastattelut kännykkään nauhoittamalla, kunnes mun kännykästä loppu tila. Poistin kaikki kuvat, mutta tilaa videoille ei silti enää löytynyt:D Piti sitten hoitaa osa kirjoittamalla, mikä mun nakkisormilla osoittautui todella hitaaksi. Kaiken sain kuitenkin ylös!

IMG_5847-001
IMG_5687-001
IMG_5776-001
Mun pidennykset oli tosiaan ihan järkyttävässä kunnossa, joten väkersin suosiolla kampauksen, ettei mun tartteis olla harjaamassa takkupesiä auki kokoajan. Päädyin lettiin, joka tosin ei tahtonu loppuillasta pysyä millään paikallaan. Mä aamulla mietin kovasti kenkävalintaa ja päädyin noihin Forever21:n bootseihin. Erittäin huono valinta, koska käveltyä tuli yllättävän paljon ja jalat ei hirveesti tykänny. Mun piti vähän väliä päästä edes hetkeks istumaan, koska mun kantapäät oli niin hemmetin kipeet:D Note to self: ens kerralla balleriinat!

IMG_5773-001
Ihana Anni + minä hikisenä ja meikit levinneenä:D

IMG_5825-001

Kuinka moni teistä oli Summer Upissa?

Suurin osa kuvista Annin kamerasta

6 kommenttia:

  1. Costume halusi varmaan avecin olevan bloggaajan, jotta saisi enemmän mainosta...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aika noloa, ja vielä nolompaa et paljastit sen tässä :D

      Poista
    2. mitä mä nyt oon paljastanu?:D

      Poista
  2. Tulevaisuutta ajatellen, jos haastiksia puhelimeen haluat, niin iphonessa on sanelin-sovellus, joka ei vie niin paljoa tilaa kuin video. Ymmärsin, että kuvasit haastikset vaan äänen takia?

    Asusi on kivannäköinen ja toi letti on hauska! :)

    -Anni

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei en ookkaan kuullu tollasesta, kiitos paljon vinkistä!:)

      Poista