10.7.2014

we might as well be lovers on the sun

Eilen tuli istuttua taas seitsemän pitkää ja kuumaa tuntia bussissa. Ihanaa olla taas kotona! Aurinko paistaa ja lämmintä riittää, mutten oo vieläkään kerenny ottaa aurinkoo. Alan muistuttaa melko pahasti albinoa moniin ihmisiin verrattuna:D Tänään mulla oli kyllä tarkoitus keretä makaamaan aurinkotuolissa edes hetki, mutta deadlinet paukkuivat päälle (ihanaa sanoo noin:D) ja se aika menikin sitten koneen ääressä istuskellessa. Hankin itelleni 4g mokkulan, koska mulla meni hermot jatkuvasti pätkivään nettiin. Oon myös suurimman osan ajasta Roopen luona, eikä netti toiminu täällä oikeestaan ollenkaan. Nyt on onneks helpompaa postailla täältä käsin:) Aurinko porottaa suoraan sisään ja tähän näytölle, joten mulla on tollanen hieno tyynyviritelmä tossa vieressä. 

051-001
044-001
058-001
068-001
080-001
086-001
103-001
110-001
Mekko rosewe (saatu)

Käytiin räpsimässä kuvia mun uudesta mekosta, jonka sain valita Rosewen valikoimasta. Tarkoitus oli ottaa kuvia auringon valoa vasten, mutta sehän sitten läpävalaisikin koko mekon:D Syy miks päädyin just tuohon mekkoon oli yksinkertaisesti toi selkäpuoli. Ihan mahtava! Pieniä ongelmia tosin tuotti mekon sivut ja mun sideboobit. Eli ehkä suosittelisin kyseistä mekkoa vähän pienirintaisemmille... Värejä olis ollu tarjolla kolme muutakin, mutta jotenkin toi oranssin pinkki näytti musta parhaalta. Mekko löytyy siis täältä:)

Oon muuten alkanu tykkäämään näistä hiuksista kokoajan vaan enemmän. Tunnen oloni enemmän omaks itekseni:D Ehkä nää tuo tietyllä tavalla itsevarmuutta, kun tummanruskee väri taitaa mulle kuitenkin parhaiten sopia. Yleensä miespuoliset henkilöt ei ainakaan tietääkseni kato mua ku käppäilen vaikkapa Helsingin keskustassa, mutta näillä tummilla hiuksilla katseita tuli selkeästi enemmän. Ehkä se on vaan se itsevarmuus, mikä näkyy ulospäin.

Mitä tykkäätte mekosta?

25 kommenttia:

  1. Nätti mekko :) Toi väri on ihana. Ehkä sopisi joo enemmän pienirintaselle, mutta hei - mitä sitten! Malli kun malli tekee mekosta nätin, kun sen vaan kantaa ylpeydellä omasta kropastaan oli se sitten millanen tahansa :)

    Harmittaa vieläkin vähän, että en päässyt sinne raakasuklaan workshoppiin - aina väärään aikaan kipeenä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no mut ens kerralla sitten! ja kiitos:)

      Poista
  2. Noi hiukset on kyllä ihan täydellisen väriset nyt ja toi mekon väri sopii hiuksiis loistavasti! Oot kyllä upee ilmestys :-)

    VastaaPoista
  3. Monesti oon miettinyt että kun täällä blogissa oot kertonut ettet oo tyytyväinen kroppaasi, niin miten kuitenkin pystyt pukeutuun tollasiin "rohkeempiin" asuihin? Tää kommentti siis ei todellakaan ole pahalla! Olispa mullakin tollanen kroppa. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noo en nyt tiiä onko toi niin rohkee, jalathan mulla se suurin ongelma on ja ne on kuitenki piilossa:)

      Poista
  4. ihana mekko! musta tosin näyttäs ennemminki että yläosa ois vähä liian iso?? :D eisillä että se haittais, mutta jos se ois vähä pienempi ni ei tarvis pelätä et vilahtaa :D tai sit kuva vaan hämää. Ja joo mun mammumtti-lörppö-utareilla ei tollasta pidettäs mitenkäänpäin :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla on toi mekko vaan niin ylös nostettu, että näyttää isolta:) jos vertaat tohon mallin kuvaan rosewen sivuilla, niin oikeesti ton kuuluis olla paljon alempana. mut ku koitin sitä tolleen oikeella tavalla, niin rintavarustus näkyi eestä ihan liikaa:D sivuilta se vilkku joka tapauksessa, oli mekko miten ylhäällä tahansa:/

      Poista
  5. Ihana selkä!! :D En nähny tuota selkää sillon teillä ku näytit tota mekkoa niin aattelin, että se ois vaan sellanen ihan perus! Hyvältä näyttää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. enkö mä näyttäny, damn!:D kiitos!!

      Poista
  6. PLIIS KUVATKAA ANNIN KANSSA SULLE UUS BANNERI. tuo on niin tönnkö.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo tarkotus ois:D arvaa vaan miten paljon muaki pännii toi banneri... ehkä pitäis keksiä joku väliaikainen ratkaisu jos sopiva kuva löytyis

      Poista
    2. Haha oon Senjalle sanonukki, että pitää ottaa ens kerran ku nähään! :D

      Poista
    3. haha vaihdoin nyt tollasen väliaikaisen, mutta tosiaan joku hyvä bannerikuva pitää ottaa!:D

      Poista
  7. Onpa ihana mekko ja tuo selkä!!

    VastaaPoista
  8. Niin ihana! Mikä koko sulla on tuosta mekosta?

    VastaaPoista
  9. Ootko uusimman Me Naiset-lehden sivulla 44 yhdessä kuvassa? :D Kasvot ei näy, mutta muuten näyttää ihan sinulta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. onko se sieltä baby lipsin lanseeraustilaisuudesta? jos on niin saatan hyvin ollakkin:D

      Poista
    2. kävin kattoo niin joo, minähän siellä:D

      Poista