13.8.2014

6 random facts

 Heippa hei! Mulla ei oo asukuvia yhtään rästissä, koska laittauduin viimeksi lauantaina. Sen jälkeen en oo pessy edes mun hiuksia (muuten oon kyllä käyny suihkussa), vaan ne on ollu tiukalla nutturalla monta päivää. Naamassa ei oo ollu meikkiä yhtään ja päälle on päätyny joka päivä leggarit ja musta toppi. Loppuviikko on sen verran kiireinen, että oon suonu alkuviikon tällaselle luonnontilalle:D Ainakin iho kiittää! Mutta joo tosiaan asukuvia ei tällä kertaa ole, vaan jotain muuta. Rupesin miettimään randomeita juttuja, joita en välttämättä oo koskaan aiemmin kertonu täällä blogissa. Sen takia sanavalinta välttämättä, koska kuten oon kertonu, mulla on älyttömän huono muisti:D Tuon sentään muistan kertoneeni! Oon lukenu muista blogeista aina silloin tällöin tällaisia faktapostauksia, ja ainakin mä tykkään näistä ihan perus asupostauksien rinnalla. Kuvituksena toimii kesäisin räpsittyjä kuvia menneiltä vuosilta. Kuvat on järjestyksessä, eli 2010-2013:)

097-1

1. Saan aina parhaat postausideat öisin nukkumaan mennessä. Sama pätee lehtijuttuihin. Mun ongelmana on vaan se, etten juuri koskaan muista ''mahtavia'' ideoitani enää aamulla:D Muutenkin aina just kun pitäis nukkua, mun mielessä pyörii blogi. Milloin postata, mistä postata, missä ottaa asukuvat, mitä laittaa päälle jne. Kuulostan varmaan kunnon stressaajalta, mutta päivisin noi pähkäilyt ei kuitenkaan piinaa niin pahasti. Pitäisi osata höllätä välillä, koska mä oikeesti stressaan tätä blogin pitämistä aika paljon. Enkä nyt sano, että se olisi välttämättä huono asia.

2. Kerroinkin pari postausta aiemmin, etten oo heittäny vieläkään talviturkkia. Arvaatteko mikä on pääsyy? Mä pelkään järviä:D Kaikille on tullu varmaan selväks, että pelkään meriä haiden takia. No nyt kun on uutisoitu purevista kaloista, mä en uskalla uida edes järvessä. Kesällä kalassa käydessä oon nähny millasia limanuljaskoita siellä vedessä ui, enkä todellakaan halua sekaan. Lisäks mä pelkään, että pohjassa on lasinsiru tms johon astun. Hyvin todennäköistä hei!

5961258908_97cdda0c07_b

 3. Mun suvussa on bloggaajia. Ainakin kolmella mun pikkuserkulla on blogi. En oo oikein perillä mun sukulaisista, mutta äiti on kertonu. Pieni maailma, pieni Suomi:D

4. Mulla on aamuisin omat rutiinini kännykän kanssa. Joskus jos mulla on kiire jonnekkin, saatan herätä aiemmin vain siksi, että ehtisin selata kaikki pakolliset jutut ennen laittautumista/lähtemistä. Saatan herätä myös kesken unien tsekkaamaan puhelinta. Rutiineihin kuuluu sähköposti, tapped outin päivittäminen (:D), uutisten selaaminen ja instagram. Noihin menee yleensä se puoli tuntia, jonka jälkeen saatan surffailla vielä pitempäänkin.

7496661764_bea089b8d3_k

5. En tiiä oonko kertonu tätä, mutta jäin lukiossa kahdesti kiinni lunttaamisesta. Olin oikeestaan tosi surkea koulussa, eikä lukiosta pääseminenkään ollut mitenkään varmaa. Mulla oli kuudesta matikan kurssista kolmesta nelonen, eikä niitä saanut olla kuin kaksi että saisi päättötodistuksen. Kävin uusimassa yhden kurssin kokeen, mutta pisteet ei riittäny. Pääsin kuitenkin kokeesta läpi todennäköisesti säälistä, koska kirjoitin kokeen loppuun hirmu sepostuksen tilanteestani:D Jo ennen lukioon menemistä olin varma, etten tuu koskaan saamaan lakkia. Joten voitte vaan kuvitella, miten epätoivoiselta kuulostaa minä yliopistossa. Ei todennäköisesti tule tapahtumaan ja jos tulee, en varmaan valmistuisi koskaan.


6. Sitten viimeinen fakta, joka ei oikeastaan niin hirveästi liity muhun. Mun porukat on haaveillu toisesta koirasta, joka nyt saattaa olla mahdollista. Irinan veli kävi nimittäin astutuspuuhissa ja nyt nartturusseli odottaa pentuja. Kasvattaja on sama kuin Irinalla, ja Irinasta tulisi tosiaan pennun täti. Haaveissa olisi tyttökoira, jolle on jo nimikin valmiina, mutta jos tyttöä ei tule, on myös uroskoira (valmiilla nimellä sekin) mahdollinen. Pennut syntyy jo parin viikon sisällä, eli voi olla hyvinkin mahdollista, että seuraavalla Iisalmen visiitilläni pääsen katsomaan pikkuisia koiravauvoja. Alkaa tulla koirakuume itellekkin!

9599877204_d3ee0b7799_z

ps. Ei oo varmaan vaikee arvata, että mikä on toiminu koko mun blogihistorian ajan lempikuvauspaikkana...

12 kommenttia:

  1. Mitkä niiden sun pikkuserkkujen blogit on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kia karin, jonna-lauriina ja millapeppiina:)

      Poista
    2. Jos Kia Karin on sun pikkuserkku nii eikös silloin Mi Mi Mendineki ole? :D

      Poista
    3. kukas se sitte on?:) haha oon tosiaan ihan pihalla ku en ite ois ees tienny ilman et äiti kerto:D

      Poista
    4. Haha, se on tuon Kian sisko :D

      Poista
    5. aa no eiku vaan lisää bloggaajia suvussa:D

      Poista
  2. Tällaset postaukset on tosi kivoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin mustaki! oli vaan vaikee miettiä, että mitä en oo aiemmin kertonu:D

      Poista
  3. voi oon niin ihastunut tohon sun vanhaan tyyliin! voisin varastaa kaikki sun tuon aikaiset vaatteet, niittivyöt ja tuon liivin ja sinisen hameen ja noi sandaalit ja voi että! :D

    VastaaPoista
  4. Hei vähänkö siistii, säkin pelaat Tapped Outia! xD Voinko lisätä sut kaveriksi? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. muuten joo mut mulla ei oo käyttäjää:D

      Poista