6.8.2014

arkistojen aarteita: kuvia vanhasta blogista

 Haha kaivelin taas noita vanhoja kuvatiedostoja, ja tällä kertaa keräsin kokoon mun edellisessä blogissa olleita kuvia. Mun vanha blogi oli pystyssä vuonna 2009, jolloin kuvioihin kuului jo asukuvien räpsiminen. Järkkäristä ei ollut tietoakaan, ja sen kyllä huomaa:D Tuolloin asukuvia räpsittiin ainakin tallessa olevien kuvien perusteella maksimissaan kymmenen kerrallaan, ja ne päätyivät blogiin vaikka olisivatkin olleet vähän epäonnistuneita. Hiukan eri meininki on nykyään, kun kuvia tulee otettua kerralla keskimäärin 60 ja rajausten, taustojen sun muiden kanssa täytyy olla tarkempi. Mä olin noihin aikoihin 16-vuotias, eli aikaa kuvista on ehtinyt vierähtää jo viisi vuotta. Huhhuh! Loppuvuodesta mä hankin mun ekat pidennykset, jotka vilahtaakin parissa kuvassa. Mua harmittaa vieläkin, että menin silloin lopettamaan blogin. Ei siinä tainnu kuitenkaan mennä kuin maksimissaan puoli vuotta, ennen kun perustin tän nykyisen. Kuvia oli tallessa yllättävän paljon, ja oli kyllä tosi vaikeeta karsia niitä. Ehkä postaan niitä sitten joskus toiste lisää:) Myös vähän vanhempia kuvia tulee lisää jossain vaiheessa! Näitä kuvia jäi nyt karsimisesta huolimatta aika paljon, koittakaa kestää:D Ja hei, kuvista voi bongata mm. neljä erilaista niittivyötä, kolme feikki chanelia, vanhan kameran, niittirannekkeen viritettynä pannaksi ja Irinan pentuna:)

Kuva 12324-1
Kuva 12064-1
Kuva 11734-1
Kuva 11831
Kuva 086
Kuva 11051
Kuva 11011-1
Kuva 10032-1Kuva 9301
Kuva 9010-1
Kuva 886-1
Kuva 835-1
Kuva 782
Kuva 623-1
Kuva 549
Kuva 383
1
Kuva 11273-1
Kuva 10720
sortsit (2)
Vika kuva onkin sitten jo 2010 puolella otettu:)

Mietteitä näistä? Ja pakko kysyä, että kuinka moni muistaa nää mun vanhasta blogista?:D

19 kommenttia:

  1. Heh, oot kyllä paljon nuoremman ja laihemman näköinen noissa kuvissa! Nyt oot EHDOTTOMASTI kauniimpi, naisellisempi ja sopivasti aikuistaisempi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ja pidin itteeni tuolloin lihavana, kyllä kelpais noi jalat nyt:D kiitos!

      Poista
    2. Siis mulla on ollu ihan sama, että pidin pari vuotta sitten itteeni lihavana ja nyt kun on lihonut lisää ja katsonut vanhoja kuvia ni miettii vaan että voi kumpa ei olis ollut väärää kuvaa ittestään sillon :(

      Poista
  2. Näytät paljon paremmalta kevyemmillä otsahiuksilla! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tarkoitus ois vähän ainakin lyhentää niitä nyt:) kiitos!

      Poista
  3. Voi että, muistan kyllä! :3 Kyllä selkeesti huomaa, kuinka oot aikuistunut noista kuvista.

    VastaaPoista
  4. Ootpa ollu laiha...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ainakin kymmenen kiloo laihempi kun nyt:D

      Poista
  5. Jee oon oottanu tätä postausta! :-D Ah niittivyöt (mieluiten suoraan tissien alla) oli kyllä cool :-D Sun kuvissa ei muuten taida näkyä yhtä kuuminta trendiä vuodelta 2008-2009 (ainaki Tampereen alueella) : kaikilla tytöillä oli minifarkkushortsit ja siä alla mustat legginssit :-D classy....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. musta se oli niin järkyttävä yhdistelmä, etten todellakaan halunnu lähtee siihen mukaan:D

      Poista
  6. Mun on pakko sanoa, että minun mielestä oot kauniimpi nykyään, kun sun kroppa on aikuistunut niin oot ihanan naisellisen näköinen ja todella kaunis! Oot kyllä ollut ennenkin, mutta nyt oot todellakin hurjan kaunis nainen :)

    VastaaPoista
  7. jotkut noista asuista on näyttää vieläkin ihan kivoille...:D ehkä oon vielä ite jääny vähän teiniasteelle pukeutumisen suhteen:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, kyllä mä voisin nähdä pari noista päällä vielä nykyäänkin:D

      Poista
  8. Samaa sanon kuin edellinen, oon itekkin tainnut jäädä teiniasteelle kun suurinosa asuista näyttää niin kivalle :D

    VastaaPoista
  9. Hei oliko se sun blogissa kun joskus söit paljon jotain valmis caesarsalaattia, mihin piti vaan paistaa kanat ite mukaan? Sattuisiko muistaa minkä merkkinen se pussi oli?

    VastaaPoista