30.8.2014

arkistojen aarteita part 3

Heippa! Roope on tällä hetkellä jossain salin juhlissa ja mä korkkaan kohta viinipullon täällä kotona ja liityn sen seuraan sitten baarissa. Oon pitkästä aikaa kipeenä, joten seurana toimii särkylääkkeet ja nenäliinat. Voishan sitä lauantai-iltaa viettää miljoonalla paremmallakin tavalla:D Oltais päästy kutsuvieraina Serenan Pop & Rock -festareille, mutta se nyt jäi ikävä kyllä välistä. Harmittaa ihan sikana! No mut tilaisuuksia tulee ja tilaisuuksia menee, parhaat vaan tuntuu jäävän välistä ikävän usein. Eilen sain onneks Irinan taas kainalooni, joten ei tässä pahemmin voi surkutella:)

Nyt kun mulla oli aikaa, niin rupesin taas käymään läpi niitä vanhoja kuvatiedostoja. Ensimmäinen osa niistä löytyy täältä, ja toinen täältä. Nyt jatketaan vähän samoilla linjoilla kuin ensimmäisessä osassa, eli niitä ihan vanhimpia tallella olevia kuvia ajalta 2007-2009. Mulla oli tapana rajata kaikki selfiet tosi tosi kapeiksi, enkä tajua miksi. Joitain kuvia olin koittanu myös muokata esimerkiks suurentamalla silmiä:D Kauhee homma aina siinä, että kuvista tuli julkaisukelpoisia. Nyt kun katon noita kuvia, niin kieltämättä kaipaan tota mun laihempaa kroppaa. Olin joo alipainoinen, mutta kyllä mä tämän hetkisen kropan vaihtaisin tohon koska tahansa. Joku vanhan ja nykyisen kropan välimuoto ois tietysti paras ja siihen pyritään:)

52122625
Tässä kuvassa oon selvästi koittanu jotain hienoa asetelmaa siinä onnistumatta. Hei oikeesti, feikki vuittoni ja kolikoita?:D
-10
Ekoja kännejä ja tietysti kalja kädessä. Tota paikkaa kutsuttiin kenkäkujaksi ja toi oli viikonloppuisin ihan täynnä porukkaa, kunnes sinne meneminen kiellettiin. Voi noita aikoja! Mut hei, mitä ihmettä tuolla taustalla tapahtuu?:D
fyi
Tässä yks taidonnäyte mun hienoista muokkauksista. Tietysti (olematon) tissivako täytyi sensuroida, mutta nyt ei kyllä oo mitään hajua, että mitä sensuroitavaa oon pitäny mun kädessä:D
iiris 1812
Vaatteet päällä uimassa ja komeet poseeraukset. Muistan, miten läskinä näin itteni noita kuvia tuolloin katsoessani. Just joo...
iy
Voi helvetti:D Kuka muistaa noi vyöt? Mulla tais olla noita useammassakin värissä.
kpo 230-1
Kiva poseeraus: peppu ja tissit pystyyn. Huomatkaa myös einiinläpinäkyvät olkaimet rintsikoissa:D
Kuva 025
Tosta hiusväristä tykkäsin kovasti! Olin tota ennen vetäny hiukset kotiväreillä blondeiksi päältä ja tummiksi alta. Lopputulos muistutti enemmän oranssia, joten raahauduin lopulta suosiolla kampaajalle.
Kuva 081
Tää kuva on all-in bileistä, joita mainostettiin just tolla nimellä ii2:sessa. Paikalla olikin ihan kiitettävästi porukkaa... Muistan ku oltiin menossa tonne, ja lähikaupalla oli porukkaa odottamassa bileiden alkamista. Koko talo menikin sitten ihan järkyttävään kuntoon, ku porukka rikkoi kaiken mahdollisen. Bileet loppui siihen, kun omistajan isä tuli paikalle halon kanssa riehumaan. Mä unohdin mun takin tonne, jota lähdin sitten fiksuna vielä myöhemmin illasta hakemaan. Paikalla oli poliisit, jotka päätti heittää mut suosiolla kotiin maijan kyydissä. Oli siinäkin kokemus:D Seuraavana päivänä kävin sitten hakemassa takkini, joka oli yltä päätä oksennuksessa ja paskassa.

Kuva 456
Mikähän hiusviritelmä toikin on? Kaikkee sitä onkin tullut kokeiltua:D
Kuva 8462
Yks ensimmäisiä kuvia musta ja Roopesta. Voi voi mitä söpöilyä!

Kuva 3288
Ja taas koulussa kameran kanssa...

Kuva 12645
Babyface! Mua ärsyttää vieläkin, että unohdin ton käsikorun melkein heti ostamisen jälkeen sovituskoppiin. Käyttäisin tota varmaan vieläkin:D

tiinasenja 002-1
Karaoke oli kova juttu. Tästä löytyy videomateriaaliakin, voi luoja:D

åöå
Hienot yöhousut hei! Mä niin haluaisin noi hiukset kyllä takaisin:)

Kuva 10033
Yläasteen päättärit:) Mitkä noi mun olkaimet on??

Nyt tuli ainakin toistaseks kaikki näyttämisen arvoiset vanhat kuvat esiteltyä. Mietteitä näistä?:D

21 kommenttia:

  1. Haha oot kyllä ihana :D Tulee ihan omat nuoruusvuodet mieleen,noi vyöt oli niin siistejä,mullaki oli niitä varmaa kymmenen erilaista! Mahtavaa ku laitat tällasia,et ota ittees liian vakavasti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. näistä nyt on sen verran aikaa, että kehtaa hyvin laittaa:D kiitos!

      Poista
  2. Hei, mitkä pidennykset sulla on käytössä? Onko yks vai kaks pakettia? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. cliphair uk:lta oon tilannu:) yks paketti

      Poista
  3. sulla on kyllä ollu erittäin vääristynyt kuva itsestäs jos oot aatellu olevas lihava :D mutta voi että roope on ollu niin reppanan näkönen :DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon aina pitäny itteeni liian lihavana:D haha ja joo roope oli ja on söpö!

      Poista
  4. Mulla on tommoset samanlaiset porkkanapökät (seppälästä tottakai d44) ja käytän niitä vieläkin unihousuina :D ne on mukavat

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mullaki on noi vissiin tallella vielä, ei vaan taida mahtua enää päälle:D

      Poista
  5. Onpa Roope muuttunu! :D tottakai muistan noi punotut vyöt, mulla oli upee ruskee, mut vahingossa ostin liian pitkän ja harmitti ihan kamalasti ku en voinukaan käyttää sitä vyötäröllä, mikä ois ollu ihan supertrendikästä. :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha:D mulla oli monesti kaikki vyöt liian pitkiä ku lyhyitä kokoja ei ollu enää jäljellä, mut viritin ne pinneillä tai pompuloilla pysymään kiinni:D

      Poista
  6. haha oot ollu söpö pikkupissis :D<3

    VastaaPoista
  7. Tuosta sen kropasta, pakko sanoa hieman omaa mielipidettä. Kun olen katsonut vanhoja kuviasi, olen vain ajatellut että onneksi sinusta on kasvanut nainen. Ei sillä että olisit ollut "aivan liian laiha" nuorempana, mutta minusta ne naiselliset muodot ovat kyllä nyt just kohdillaan. On selkeä lantio/vyötärö linja ja kaunis selänkaari. (joka on mielestäni aivan liian aliarvostettu, selkä on mielestäni ehdottoman seksikäs kehon osa) Mutta niin, oma mielipiteeni on, että olet ehdottomasti nyt kauniimpi kuin aiemmin! Kyllä naisen pitää näyttää naiselta eikä pieneltä pojalta pitkän tukan kanssa :) Tämä on tottakai pelkästään minun mielipiteeni ja kaikilla on erilaiset kauneusihanteet, mutta näin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon ihan samaa mieltä!

      Poista
    2. Tähän kommenttina että mielestäni parikymppisen naisen on turha vertailla tai haaveilla itseään samankokoiseksi tai muotoiseksi mitä on ollut 14-15-vuotiaana. On ihan biologinen fakta että vartalo muuttuu iän myötä. Hoikka voi haluta olla mutta "oisinpa yhtä hoikka kun 15-vuotiaana" on kaukaa haettua :)

      Poista
    3. en mä nyt ihan pojan vartaloo haluiskaan, eikä mulla mielestäni sellanen ollu nuorempanakaan:D lähinnä tarkotin noita jalkoja ja käsiä, että kelpais tollaset timmimmät:)

      Poista
  8. Kiva kattoa näitä kuvia! :) Mua niin naurattaa noi sun välikommentit noihin kuviin xD

    VastaaPoista
  9. Apua mäkin olin siellä bileissä! Lähettiin just ennen poliisien tuloa, siellä se meininki oli niin sairasta et katottiin parhaaks kadota paikalta :'D ihan hyvä vaan, en olis halunnu törmätä siihen isipappaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä olin siellä sisällä just ku se tuli, ei auttanu muu ku lähtee hirveetä kyytiä juoksee pusikkojen kautta karkuun:D sitten fiksuna känniääliönä vielä huutelin sille perään jotain, tosi fiksua!

      Poista
  10. Haha mäkin muistan noi bileet ja noi niin ihanat vyöt! Mulla oli sellanen kultanen:D Muistan, kun sain joskus mummolta 10€ ja piti mennä heti sit seuraavana päivänä sellanen vyö ostamaan, koska kaikilla muillakin oli!

    VastaaPoista