22.8.2014

hapsuja hapsuja

Heippa! Laitoin just yhden mun lemppariruuista uuniin, ja mulla on nyt puoli tuntia aikaa rustailla teille. Otin ruuanlaiton lomassa vähän kuvia, joten reseptiä mahdollisesti tulossa jossain vaiheessa:) Alkuviikosta löllittiin ihan vaan kotona, tosin poikettiin mun mielestä ihan järkyttävällä salilla. Erittäin pieni ja täynnä oleva sali, pelkkiä voimailulaitteita, muutama kuntopyörä (joista kaikki varattu) ja pelkkiä miehiä paikalla:D Roope käy aina samalla salilla, mä en taida enää. En oikein tiiä vielä, että rupeenko nyt käymään salilla. Mulla on vähän huono tilanne, kun lähistöllä ei sijaitse yhtään salia. Aiemmin kävin kahden bussin voimin malmilla, joka oli melko rasittavaa, sillä toista bussia sai oottaa melkein aina tosi pitkään. Onneks on kuntopyörä kotona ja hyvät lenkkeilyreitit lähellä, etten ihan liikkumatta tuu olemaan.

Käytiin eilen Korkeasaaressa. Asensin ihan mielenkiinnosta mun puhelimeen Moves-sovelluksen, jolla pystyy seuraamaan askelten määrää, reittiä ja reitin pituutta. Sovelluksen mukaan tolla visiitillä tuli käveltyä peräti viis kilometriä, huhhuh! Mulla oli kamera mukana, mutten tietenkään muistanu, että siitä oli akku loppu. Just nyt, kun eläimet oli hyvin pihalla ja hyviä kuvia olis saanu otettua. No mut ehkä oli ihan hyvä olla katselematta kaikkee kameran linssin läpi:) Tällasta mulla oli päällä eilen:

067-001
043-001
033-001
054-001
026-001
051-001
071-001
059-001
Kimono choies (saatu), toppi seppälä, kengät nelly.com

Vihdoin sain vetää päälle kauan odotetun Choiesilta saadun hapsukimonon. Toi oli vielä tuhat kertaa hienompi mitä osasin odottaa! Hapsut tuotti tietysti vähän vaikeuksia varsinkin siinä vaiheessa, kun auton ovi olis pitäny saada kiinni:D Kokoajan sai pelätä, että juutun johonkin kiinni. Muistin ettei mulla olis yhtään ehjiä sukkahousuja, mutta mulla kävikin tuuri ja löysin yhden parin. No siinä vaatteita kokeillessani tietysti onnistuin repäisemään sukkikset vetoketjulla rikki - perus. Ehkä noi reiät kuitenkin sopii tohon asuun (tai sitten ei:D)?

Mitä tykkäätte kimonosta ja asusta?

39 kommenttia:

  1. Tosi jees asu! Toi seppälän toppi on ihan huikee - mäkin tahon!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo toi on kyllä yks mun lemppari!:) kiitos!

      Poista
  2. Ihana kimono! Mullakin on yksi hapsukimono ja jäin baarissa hapsuista kiinni yhden pojan KELLOON :D Vähän nauratti, mutta lensi kyllä kimono pian kassiin sen jälkeen..

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. Samaa mieltä, niin hirveet vaatteet. Varsinkin toi kimono joitain roskalavalle välittömästi.

      Poista
    2. näköjään jakaa mielipiteitä:D

      Poista
  4. Suosittelen kahvakuulaa, sillä saa niin monipuolisen treenin tehtyä kotona jos ei salille pääse! Youtubestakin löytyy hyviä vidoita niin kahvakuulailuun kun muuhunkin jumpailuun. Ihana tuo kimono! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sellasen vois ehkä hankkia, mulla vaan on huonoja muistoja kahvakuulatunneilta kouluajoilta, ku muilla oli 8kg kuula ja mulla 4kg eikä sekään meinannu pysyä käsissä:DD kiitos!

      Poista
  5. Ihan sika mahtava asu! Ihana! Tykkään kaikesta ja näytät u p e e l ta :)

    VastaaPoista
  6. Noi tummat hiukset sopii sulle niin niiin hyvin, huhhuh! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noi taitaa olla ne parhaimmat mulle:) kiitos!

      Poista
  7. Asenna puhelimeesi FatSecet ja ala seuraamaan tarkkaan kaloreita, rasvaa, proteiinia ja hiilihydraatteja. Sovellus myös laskee painosi mukaan (suunnilleen tietenkin) kulutuksesi ja sinne voi merkata esim. kävelylenkin 1h ja se laskee taas kulutetut kalorit. Itse olen onnistunut laihduttamaan paljon tuon sovelluksen avulla. :) Olen pitänyt hiilareissa maksimina 70g ja kaloreissa 1500. :) Kun laskee kaloreita tarkkaan niin sitä yllättyykin kuinka paljon jossain saattaa niitä olla. Itse olin ennen maustettujen ruokakermojen suurkuluttaja ja yksi sellainen purkki saattaa sisältää 300kcal!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei toihan kuulostaa hyvältä! kiitos vinkistä:)

      Poista
  8. Wow näytätpä upealta! :)

    VastaaPoista
  9. miksi sulla on edelleen toi otsis tolleen vaikka kävit laittamassa ne kulmatki näteiks? :/ älä piilottele sun kauniita kasvoja!

    VastaaPoista
  10. Ihan super hieno asu taas! :) ton kimonon värit sopii tosi hyvin sun hiuksiin :)

    VastaaPoista
  11. Tuo kimono on aivan mahtava!!!

    Minulla on mennyt nyt ihan ohi, että miten ihmeessä sinä menet bussilla Malmille salille. Sinnehän on vaan kolme kilsaa Pihlajistosta. Sen voi vaikka kävellä. Tai mennä pyörällä. Tulee alkulämpät suoritettua siinä matkalla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä oon niin laiska, etten varmaan onnistuis sekä kävelee että käymään salilla:D kiitos!

      Poista
    2. Haluut laihtua muttet viitti kävellä muutamaa kilsaa salille? Right...

      Poista
    3. :DD... Otatko bigmacin myös kans aina lightticolan? koska turhia kaloreitahan on syytä välttää

      Poista
    4. :D jos on cokis ja light nii otan cokiksen, mut sit jos on vaihtoehtona pepsi tai pepsi max niin otan maxin koska se on parempaa!

      Poista
    5. no varmasti jaksat pyöräillä!! :-D siinähän menee 10min kun nopeesti polkaset.. vähän valoja nyt jos haluat laihtua...

      Poista
    6. mulla ei oo pyörää:) enkä tiiä haluunko muutenkaan käydä salilla, ja musta sinne on matkaa ihan liian pitkästi - yli 3km mun mielestä. laihtua voi muutenki ku käymällä salilla:)

      Poista
  12. eikä!! paras asu jonka oon sun päällä nähny, ihan upee!!!:)

    VastaaPoista
  13. Hei minkä kokonen toi sun kimono on?! Mietiskelin tässä, että millaset koot noissa mahtaa olla…. Himottaisi hieman nimittäin tilata itsekkin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toi on m, tosin hihoista melko reilu että s ois ollu varmaan sopivampi:)

      Poista
  14. Tuo kimono on kiva. :) Mutta ehkä asussa on vähän liian monta "elementtiä". Tai ehkä tuo alaosa asusta näyttää vähän raskaalta.

    VastaaPoista
  15. Hieno kimono ja näytät tosi kauniilta :) Oon lämmenny kimono-trendille tälle hienosti kesän loputtua. Syysvaatteeks ne ei enää oikein käy koska syksyllä/talvella palelen aina sisälläkin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo kieltämättä on vähän hankalampaa käyttää sitte ku tulee kylmä:) kiitos!

      Poista
  16. oii näytätpä upeelta! tykkään tosi paljon tästä asusta :-)

    VastaaPoista