26.8.2014

he can tell I ain't missing no meals

Arvatkaa missä oon? Iisalmessa, jälleen. Mä oisin jääny mielelläni Helsinkiin vielä muutamaksi päiväksi, mutta Roopella on Kuopioon muutto tällä viikolla edessä. Mun kulmat vahvistetaan maanantaina, joten joka tapauksessa mun ois pitäny tulla tänne. No mut tiistaina sitten kutsuu taas koti, tällä kertaa yksin. Hiukan jännittää, mutta toisaalta oonhan mä siellä jo pari vuotta majaillu suurimmaks osaks itekseni:) Käytiin tossa tullessa kattomassa Roopen kämppää, jonka se tulee jakamaan kolmen muun pojan kanssa. Kyseessä on ihan super hieno omakotitalo, josta löytyy mm. poreamme. Ehkä mun on pakko käväistä siellä joku viikonloppu... Omaa kämppää Roope ei ruennu hankkimaan ihan silläkin, jos muutto Helsinkiin koittaa jo alkuvuodesta. Sitä tässä nyt kovasti toivotaan! Olis tän epäonnen jo aika kääntyä parempaan päin:D

012-001
038-001
005-001
048-001
062-001
069-001
Toppi choies (saatu), takki uff, housut missguided, tennarit asos ja huulikynä lumene (saatu)

Tollaisen asukokonaisuuden mä vedin ylleni perjantaina, jolloin treffasin kaveriani pitkästä aikaa. Paljon oli kuulumisia vaihdettavana, mutta aika oli ikävä kyllä rajallinen ja paljon jäi vielä kertomatta. Treffailun jälkeen Roope tuli keskustaan ja kierreltiin vähän kaupoissa. Jouduin oottaa sitä aika pitkään, joten lompakko oli kyllä koetuksella... No mut pidin pintani (melko hyvin) ja mukaan lähti vaan pipo ja neuletakki:) Mulla oli vähän hankaluuksia ton topin yhdistämisessä, kuten aina uusien vaatekappaleiden kanssa tuntuu olevan. Kuvissa ei erotu toi malli oikein hyvin, mutta tuotekuvassa se näkyy paremmin. Mua ootti kotona kiva paketti Lumenelta, joka sisälsi Natural Code -meikkejä. Testiin pääsi heti alimmassa kuvassa näkyvä pinkki huulikynä. Musta tota on paljon helpompi käyttää kuin huulipunaa! 

Enemmän mun huomio vikassa kuvassa kiinnittyy kuitenkin mun finneihin, joita on alkanu ilmestymään kuin sieniä sateella. Mä en vaan ymmärrä, että miks niitä on yhtäkkiä alkanut tulemaan niin paljon. Mulla oli paha akne joskus yläasteella ennen kuin aloitin pillerien syömisen, mutta sittemmin oon välttyny pahemmilta finneiltä hyvin. Syytä vois ettiä tietysti kaikesta viime aikaisesta stressistä, mutta finnejä ilmestyi kyllä jo ennen sitä. En sitten tiedä, että voiko noi liittyä jotenkin treenaamiseen?:D Mun finnit ilmestyy yleensä korvien sisälle (!), mutta nyt niitä löytyy pitkälti ympäri naamaa. Osaisko joku teistä kertoa, että miks finnejä on yhtäkkiä alkanut ilmestymään niin paljon? Oon hoitanu mun ihoo ihan samalla tavalla (huonosti) kuin ennenkin, ja edelleen syön siis samoja pillereitä kuin aiemminkin.

22 kommenttia:

  1. Puskeeko kuona-aineet kehosta ulos reenaamisesta? Villi arvaus, ei varmaa tietoa itselläni :D

    VastaaPoista
  2. Mäkin mietin et liikkuminen ja ehkä puhdas syöminen(?) Ois saanu kuonat kehosta liikkeelle ja se töhnä puskee finneinäki ulos.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no siitä syömisestä en tiiä (puhtaasta:D), mutta se on se liikunta sit varmaan mikä aiheuttaa:)

      Poista
  3. Jos treenaat meikit päällä tulee helposti ku hikoilee nii epäpuhtauksia pääsee sinne ihon alle :D tai ainaki mulle on näin aina selitetty, tiedä sitte onko totta:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en oo ainakaan muistaakseni treenannu kertaakaan meikit naamassa, eli siitä se ei voi johtua:)

      Poista
  4. Veikkaan kans tuota, kun laihdutat, syöt hyvin ja treenaat, että kuonat puskee ulos. Itsellä ainakin kävi niin. Ja sitten kun oli tippunut painoa nopeasti se yli 10kg niin ihan hormoonitoiminta ei pysyny mukana ja sekosi, josta sain lisää finnejä. Mutta melko varmasti vaan kuonat aiheuttaa tota.
    Sittten tuo toinen asia. Meikit naamassa treenaaminen, se on yksilöllistä tuleeko siitä mitään vai ei. Itse treenaan hyvin usein 5x viikossa heti töiden jälkeen, enkä tosiaan jaksa alkaa pesemään meikkejä pois eikä se mulle finnejä ole aiheuttanut. Muttta niinkuin sanoin, sekin on yksilöllistä. Tsemppiä ongelman kanssa ja kyllä se siitä Rauhottuu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tosta kuona-aineista taitaa siis johtua:) kiitos!

      Poista
  5. Voii vitsi oot nätti näissä(kin) kuvissa! Ihanat lasit!!!!

    VastaaPoista
  6. Ei liity tähän postaukseen mutta olis kiva jos tekisit postauksen sua inspiroivista tyyleistä höystettynä esim katumuotikuvilla. Postauksen kuvat itseotettuja kaduilla tai netistä bongattuja. Miltäs kuulostas? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pakko myöntää, että aika haastavalta:D se festarityylijuttu oli jotenkin mukavampi toteuttaa ku sain siitä kuitenkin palkkaa, eri asia blogiin tehdessä:)

      Poista
    2. Jos oot jonkun festarityyli jutun tehny, niin ois kiva lukee se täällä bloginki puolella :)

      Poista
    3. täältä löytyy:) http://littlebitvain.blogspot.fi/2014/07/saan-ehdoilla-festareille.html

      Poista
  7. TÄÄÄÄ asu on ihan pirun upea niinku instassaki jo ihastelin<3!

    VastaaPoista
  8. mistä noi arskat on??? :) sopii sulle hyvin, nää kuvat on tosi nättejä muutenkin ja kiva asu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ne on muistaakseni h&m:ltä joskus pari vuotta sitten ostettu, unohtu näköjään postauksesta:D kiitos!:)

      Poista
  9. noi tummat hiukset vaan sopii sulle aivan täydellisesti!! :) (ja mun mielestä myös toi otsatukka, vaikka se monia lukijoita tuntuu häiritsevän :D)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva, että joku tykkää otsiksestaki:D kiitos!:)

      Poista
  10. itse olen ainakin huomannut että mitä enemmän ikää tulee, sitä enemmän täytyy itsestään huolehtia. oon sua siis vain pari vuotta vanhempi, mutta oon huomannut, että sekä kasvojen että kropan iho vaatii hyvää ja huolellista puhdistusta, rasvausta, meikkien poiston AINA ennen nukkumaanmenoa jne. en ikinä jätä meikkejä naamaan edes baari-iltojen jälkeen. kiloja tulee paljon helpommin, nuorempana sitä vaan veti ranskalaisia ja sipsejä eikä näkyny missään, nykyään ei todellakaan enää voi syödä siihen malliin :D uni on myös tärkeää, ellei halua jäätäviä silmäpusseja, joskus teininä ei tosiaankaan ollu ongelmaa riekkua vaikka kaikki yöt. nyt kun riekkuu niin sen kyllä huomaa kropassa ja ulkonäössä, haha :D ja unihan ois tärkeintä saada ennen puoltayötä, eli vuorokausirytmi täytyy olla kunnossa. näillä pääsee todellakin pitkälle, iho on hyvässä kunnossa ja kroppa ei kerää nesteitä (läskiä) ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on tullu huomattua kyllä tismalleen samoja asioita:D

      Poista