2.8.2014

you didn't know all the ways I loved you

Vihdoinkin asukuvia! Tää viikko on menny melko pitkälti ensimmäisissä käteen sattuneissa vaatteissa, hiukset laittamatta ja naama ilman meikin hiventäkään. Yhtenä päivänä kuvia oli tarkoitus ottaa, mutta pimeys ja vesisade sotki suunnitelmat. En tiiä teistä, mutta musta näin kuumilla ilmoilla laittautuminen ei vaan jaksa innostaa. Ennen tuskin olisin uskaltanu Iisalmessa lähteä edes kauppaan ilman meikkiä, mutta nyt kun sitä on tullu harrastettua Helsingissä, niin meneehän se täälläkin. Tietysti ripsenpidennykset ja nyt myös nää kulmat auttaa asiaa, koska ilman niitä mun naama olis jotenki niin vaalee:D

Tällä kertaa kameralle piti vääntää se kuuluisa tekohymy, koska oikea ei tahdonnu millään irrota. Meillä oli vähän (aika paljonkin) suunnitelmissa ottaa äkkilähtö ensi viikolle, mutta eilen suunnitelmat kariutu. Mä oon sellanen ihminen, että kun jostain tollasesta edes puhuu, niin alan hyppiä tasajalkaa ja suunnittelemaan etukäteen. Nytkin olin suunnitellu kaiken: vaatteet joissa tulis hienoja kuvia rannalla, postaukset ajastettavaksi ja tietysti kaiken mitä rantalomalla voisi tehdä. Aloin jännittää jo lentokoneessa istumistakin:D Eli mulle ei kannata ehdottaa mitään ellei se ole 100% varmaa. Jospa mä vielä joskus pääsisin sinne rannalle... Onneks kelit suosii kuitenkin täälläkin, oisin vaan kaivannu vähän maisemanvaihdosta.

018-001
002-001
044-001
011-001
050-001
031-001
064-001
065-001
Irina sai taas ootella autossa kuvien räpsimisen ajan:D

Päällä mulla oli Rosewelta saatu uutuus, eli pitsinen takki. Näin joskus jollain tollasen ja se jäi kummittelemaan mun mieleen. Voitte vaan kuvitella, että miten riemuissani olin kun toi tuli vihdoin vastaan:) Täydellinen valinta vähän viilenneisiin iltoihin! Mulle vaan iski ton kanssa yhdistelyongelma, enkä millään meinannu keksiä kivaa kokonaisuutta tohon kaveriks. 

Millaisten vaatteiden kanssa te yhdistäisitte pitsitakin?

32 kommenttia:

  1. ootko ollu tyytyväinen noihin sun pidennyksiin? mietin tässä ite, että mistä tilaisin uudet, kun vanhat alkaa olla huonossa kunnossa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo siis tähän asti ainakin oon ollu tyytyväinen:) on pysyny hyvänä eikä tarvii pahemmin harjailla!

      Poista
  2. millä rahalla sä äkkilähdön ottaisit?

    VastaaPoista
  3. toi eka kuva on tosi upee mutta miks sun hiukset näyttää vähän rastoilta :s

    VastaaPoista
  4. Toki kiva toi takki ja tosi kaunis asu muutenki, sopii sulle! :-)

    VastaaPoista
  5. Hei olisko mahdollista saada kunnon kuvaa sun "uusista" kulmakarvoista? Ja kunnon kuvalla meinaan siis vaikka kasvot suoraan kameraan päin ja otsahiukset pois kasvoilta? :) mua itseäni himottais niin paljon käydä tekemässä sama temppu näille mun olemattomille kulmakarvoilleni :D

    Mukavaa kesän jatkoa Senja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo tottakai, aattelin vaan et otan sellasen sit ku oon käyny siinä vahvistuksessa, ku nyt kulmat ei tosiaan oo vielä ihan valmiit:) kiitos samoin sulle!

      Poista
  6. Onpas tosi nätti asu sulla ! :)

    VastaaPoista
  7. Tuo eka kuva on kyllä aivan superlemppari!! Ja pitsitakki kans ihana :) Yhdistäisin varmaan johonkin muuten aika simppeliin niin pitsi pääsis oikeuksiinsa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tossa on vaan se hankala, et ei voi olla mitään pitkähihasta alla ku näkyis läpi noista hihoista:D pitää sumplia sitten ku pääsee helsinkiin kunnolla vaatekaapille!

      Poista
  8. mikset nyt vaiha etuhiuksikampausta ku kulmat on kohillaan?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla on niin valtava otsa:D hmm pitäs varmaan vaikka edes yksiin asukuviin laittaa hiukset ylös

      Poista
  9. http://www.helsinkidesignschool.fi/koulutusohjelmat/fashion-styling-writing/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toi olis kyllä unelma, mutta ei oo varaa:/ otin opintolainan sillon ku olin laajasalon opistossa, harmittaa etten tienny tosta vielä sillon

      Poista
    2. Eikö esim sun vanhemmat voi lainata?
      Tai sit täytyy tehdä jotain töitä ensin ja kerätä rahaa... :)

      Poista
    3. kyllä mä seuraavaks haluan mieluummin opiskella niin, että siitä valmistuu johonkin ammattiin:)

      Poista
  10. Tosi nätti takki ja muutenkin sopii nuo vaatteet sulle tosi hyvin! :) Ostin viime vuonna saman tyyppisen takin, lemppari yhdistelmä on takki, valkoinen toppi ja perus farkut. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pitäs opetella itekki käyttää farkkuja:D kiitos!

      Poista
  11. Attelin vinkata sulle avoimessa opiskelua, löytyy varnasti sulle sopiva kurssi ja saat pisteitä ens vuoden hakuun! ;)
    http://www.haaga-helia.fi/fi/avoinamk/joura
    http://www.metropolia.fi/koulutukset/avoin-amk/kulttuuri/syksyn-2014-opintojaksot/
    http://avoin.aalto.fi/fi/courses/autumn2014/
    Toivottavasti noista on (edes jotain;) apua, ihana tyyli sulla näissä kuvissa ja mukavaa kesän jatkoa! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pitääpä tutkailla noita, kiitos!:)

      Poista
  12. Vau, mitä kuvia! Sun asu on todella raikkaan näköinen ja oot osannut valita ihanan vaaleat sävyt. :) Näyttää myös, että olisit laihtunut! Sä oikein hehkut näissä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kunpa olisinki laihtunu:D kiitos!

      Poista
  13. Aivan upee toi eka kuva! <3

    VastaaPoista
  14. Oot tosi upee näissä kuvissa!! :)

    VastaaPoista