15.9.2014

great weekend

Moikka! Takana on ihana viikonloppu, jolloin ei tapahtunu oikeestaan sen kummempaa. Löllin onnellisena Roopen ja Irinan välissä, leivoin pitkästä aikaa ja käytiin ulkona syömässä. Eilen viikonloppu huipentui Big Brother Talk Show'hun, jonne voitin liput. Oon muutaman kerran osallistunu paikkojen arvontaan, kunnes nyt sitten yhtäkkiä tärppäsi. Ei olis voinu enää sopivampaan saumaan sattua, koska jos Roope ei olis ollu täällä, niin en tiedä kenet mä oisin saanu mukaani:D Oon aina halunnu päästä jonkun tv-ohjelman studioon näkemään, että mitä siellä oikein tapahtuu ja että miltä kaikki näyttää sieltä käsin. Oltiin kyllä molemmat innoissaan mut mua vähän hirvitti, ku Roope mainosti etukäteen kaikille mahdollisille tutuilleen, että ollaan menossa sinne. Ite meinasin eka olla kertomatta asiasta missään, mutta sit ku jännitys oli ohi niin uskalsin jakaa asian somessa lukijoille:D Oli kyllä ihan mahtava kokemus päästä paikan päälle! Heti ekalla mainoskatkolla oli pakko laittaa äitille viestiä ja kysyä, että näkykö meitä telkkarissa. Katoin pariinkin otteeseen lähetyksen jälkikäteen, eikä ne kamerat onneks kauaa meitä kuvannu. Siellä oli kyllä ahdistavaa huomata, kun kamera osotti suoraan naamaa päin:D Ehkä vähän noloa myöntää, mut mua vois kutsua bb-faniksi. Oon seurannu kaikkia kausia ahkerasti, ja välillä haaveillu itekkin taloon pääsemisestä. Enemmän oon kyllä sen kannalla, etten tuu koskaan hakemaan taloon. Olishan se mahtava kokemus, mutta miinuksia on kuitenkin enemmän. Olis ihan hirveetä löytää ittensä seiskan palstalta, enkä varmaan uskaltais käydä talossa edes suihkussa ku sitten mun kuvia löytyis jostain ylilaudalta. Lisäks oon sen verran ujo, etten tiiä tulisinko heti juttuun muiden kanssa. Todennäköisesti olisin se asukas, joka alkoholia saadessaan puhuis taukoamatta ja sekoilis eniten. Eli ei kiitos!

024-001
031-001
018-001
038-001
048-001
051-001


Mulla on vielä yhdet Iisalmessa räpsityt asukuvat näyttämättä, mutta ajattelin tällä kertaa aiheeseen sopien näyttää asun, mikä mulla oli eilen siellä Talk Showssa päällä. Katsomoon sai ottaa vaan kirjekuorilaukun, jonka ympärille rupesin rakentaa asua. Kävin varmaan kolme laukkua eri asujen kanssa läpi, ennen kun päädyin tohon valintaan. Tein asun valinnasta vähän liiankin hankalaa, koska eihän mun asu siinä istuessa nopeasti kameralle vilahtaessa olis voinu edes näkyä:D Halusin kuitenkin panostaa ihan silläkin, että itellä olis olo kivoissa vaatteissa parempi.

Mitä tykkäätte asusta?

6 kommenttia:

  1. Haha löytyykö lemppari- & inhokkiasukasta? Mun suosikkeja on ainaki Andte ja Joni, inhokki oli Jussi !! En oo kattonu bbtä moneen vuoteen, vaikka sielä talossakin oon päässyt käymään. En ees tiiä miks nyt oon taas niin koukussa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo jussi oli kyllä inhokki, buuattiin aina ku joku muu oli lähdössä ja sit taas hirvee huuto ja taputus ku jussi oli lähössä:D oli mahtavaa olla paikalla just nyt ku se tippu! ja suosikiks on muodostunu ainaki andte:)

      Poista
  2. Mä sanoinki eilen poikakaverille, että BB:n yleisössä oli yks bloggaaja, jonka blogia seuraan. Eli sut on nähty. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha eikä:D mä vähän aattelin et ei mua ees tunnista ku hiukset oli eessä, mutta taisin olla väärässä!

      Poista
  3. No ite ainaki bongasin teijät siellä jossain vaiheessa ja tunnistinki saman tien että kyllä ne sen verran läheltä kuvas! :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ja kuvakulma suoraan alhaalta päin, hehkeetä!:D

      Poista