16.9.2014

I want a man not a boy who thinks he can

Heippa! Tänään juoksin pitkästä aikaa pää kolmantena jalkana ympäri keskustaa. Vaikkei mulla olis kiire minnekkään, niin kävelen ihan pirun nopeesti. Jos nään bussin tai ratikan tulevan, mun on pakko juosta, koska en haluu jäädä oottaa koskaan seuraavaa. Pyrin olee aina ajoissa liikenteessä, mutta tänään tuli kieltämättä vähän hoppu. Mulle on tipahdellu sähköpostiin tasaista tahtia kutsuja vähän vaikka minne, mutta mitään tarpeeks kiinnostavaa ei oo vielä tänä syksynä ilmaantunu. Tänään ajattelin korkata syksyn kissanristiäiset piipahtamalla Zalandon tilaisuudessa bloggaajille, ja vaikka luulin olleeni myöhässä, olin ensimmäisenä paikalla:D Kannatti mennä, koska mulle selvis mm. se, että Zalandolla myydään Topshopin vaatteita. Jiihaa! Tällä hetkellä mulla ei oo varaa tilata yhtään mitään, mutta jospa vielä joku päivä kävisin selailemassa tarjontaa. Oon itseasiassa niin huonossa jamassa vähän yllättäen (saan vasta ens kuussa palkkaa lehteen kirjottamistani jutuista), että mun on varmaan pakko laittaa blogikirppis pystyyn. En tosin saa mieleeni kuin muutaman myyntiin laitettavan vaatteen. Pakko varmaan vaan uskaltaa luopua joistain vaatteista, joita ei välttämättä tulis enää käytettyä. Mua vaan ärsyttää se kaaos postittamisen kanssa ja varsinkin se, että velotan aina liian vähän postikuluja. Oon ihan pihalla hinnoista, ja aina postin tiskille marssittuani pulitan paljon enemmän kuin olis ollu tarkotus. Pitää koittaa vissiin olla tarkempi:) Mutta tosiaan ihan lähipäivinä lisään tuotteita blogikirppikselle ja ilmotan siitä tietysti täälläkin.

038-001
023-001
060-001
062-001
006-001

Nyt vihdoin sain nää viimeset Iisalmessa otetut asukuvat tänne purettua - oli vissiin jo aikakin. Päällä mulla oli Roopelta pihistetty paita, joka on siis h&m:n miestenpuolelta. Toi on toiminu myös hyvänä yöpaitana:D Yhdistin paidan kanssa pitkästä aikaa polvisukat, jotka ei pysy ylhäällä sitten millään. Toisaalta ne puristaa mun löllöreisiä kasaan rumasti, mutta silti valuvat kokoajan. Eli taitaa jäädä jatkossakin käyttämättä!

Mitä tykkäätte asusta?

49-001
Loppuun vielä top 3 teidän suosikit mun kesäasuista:) Eka ja toka asu olivat oikeastaan jaetulla ykkössijalla saaden molemmat yhdeksän ääntä. Monet asut sai aika tasaisesti pisteitä, mutta lopulta kolmanneksi suosikiksi nousi toi viimesen kuvan asu kuudella äänellä. Musta vähän tuntuu, että toi mekko päätyy blogikirpparille myyntiin, koska tota on vähän hankalaa yhdistää useammalla tavalla. Typerää, mutta tiedän, etten tuu kuitenkaan käyttämään tota useammin:/

14 kommenttia:

  1. Oi ompas kiva asu, vähän erilainen! :) tosi hyvin sopii kans toi pipo sulle!

    VastaaPoista
  2. Oot niin kaunis tossa ekassa kuvassa!
    Ja näytät hoikistuneen, hienoa Senja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en usko että oon hoikistunu yhtään, lihonu vaan!:D mutta kiitos:)

      Poista
  3. kiva erilainen asu!:) mekoissa on kyllä toi ongelma jos ei voi yhistää mihinkään niin tulee harvoin käytettyä...nimimerkillä ei tykkää käyttää samoja asuja useinD:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo niimpä, muaki ärsyttää just toi mekoissa:D kiitos!

      Poista
  4. Mä haluaisin tollasen sinivalkoraitasen mekon, mistä se on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tais olla sheinsidelta, voi olla et toiki päätyy blogikirpparille:)

      Poista
    2. siinä tapaukses yritän ehtiä ostaa sen, ellei mun rahat mee johoki vauvanvaippoihi yhtäkkiä :'D

      Poista
    3. miks laitat myyntiin ne harvat vaatteet, jotka oikeesti istuu sun vartalolle ja joissa näytät sopusuhtaselle ja tyylikkäälle? en ymmärrä..

      Poista
    4. Joo älä todellakaan myy tota!!! Näyttää sun päällä ihan superhyvältä ja tyylikkäältä!<3 Ihan ehdoton lemppari tuon keskimmäisen asun kanssa :) Ja nuo varsinaiset asukuvat, niin hyvältä näyttää myös ja sellainen asu, jonka näkisin täysin ittenikin päällä :D

      Poista
    5. noo ehkä mä sitten annan sille vielä toisen mahdollisuuden:) se ongelma siinä vaan on, että miten yhdistää se vielä jollain uudella tavalla:D kiitos!<3

      Poista