5.9.2014

love is blind as far as the eye can see

Heippa ihanat! Tulin taas päivittelemään julkaisematta jääneitä asukuvia, joita riittää vielä näittenkin tässä postauksessa nähtyjen jälkeen kaksin kappalein. Mua painaa jotenkin syysmasennus, jota ilman tätä kaikkee tapahtunutta sotkua tuskin olis ainakaan näin pahasti. Mua ei huvita lähtee yhtään minnekkään, eikä mua huvita tehdä yhtään mitään. Kaveritki on sen verran kiireisiä, ettei niitäkään tuu nähtyä. Vähän sama tilanne siis kuin aiemminkin, eli yksinäistä on. Oma vikanihan se tietysti on, mutta kyllä mä tästä vielä nousen. Tekis mieli pälpätellä vähän lisää, mut johonkin kohtaan täytyy vetää sensuuri:) Tällä hetkellä ootan tosi kovasti tiistaita, jolloin toivottavasti selviää, että onnistuuko Roopella koulun vaihto jo alkuvuodesta. Peukut pystyssä toivon parasta, koska jos vaihto ei onnistu, niin tilanne täytyy miettiä ihan uusiks. Onneks nähdään kuitenkin ens viikonloppuna, jolloin todennäköisesti Irinakin tulee tänne ainakin viikonlopun ajaks hoitoon. Jihaa! Se oli taas niin surullinen ku lähdin, että tuli ihan huono omatunto jättää se. Jospa se taas tottuis, mä ite en totu varmaan koskaan siitä erossa olemiseen.

Eilen kävi jo odotettavissa ollut juttu, eli mun napakoru kasvoi taas niin pahasti ulos, että jouduin ottaa sen pois. Nyt arpi on sitten tuhat kertaa pahempi kuin edellisen kerran jälkeen, nice! Mä vähän mietin, että pitäiskö mun jossain vaiheessa käydä ihan jossain liikkeessä (ei juhannuksena kännissä random kojussa kuten aiemmin:D) ottamassa uusi. Jos siis kyseessä olis vaan se, että korun materiaali ei sovi mulle. Sitten jos ei oo mitään sellasta, niin en tiiä kannattaako enää vaivautua. Ois se uus koru kuitenkin nätimpi ku noi arvet, ja sehän peittäis niitä vähän:D Katsotaan!

080-001
098-001
092-001
116-001
119-001
T-paita oasap (saatu), ruutupaita h&m, sortsit diy, kello glitter (saatu) ja kengät asos

Nää kuvat räpsittiin taas kunnon vesisateessa, mutta tällä kertaa mä seisoin sentään katoksen alla:D En oo hirveesti tykänny käyttää sortseja viime aikoina, koska mä vaan vihaan mun sisäreisiä niin paljon. Asiaa ei hirveesti lohduta se, että jossain vaiheessa mun blogiin oli päädytty paljon hakusanoilla ''sortsit läskillä''. No tolta se nyt sitten näyttää, vaikken mä mitenkään ylipainoinen olekaan:) Ruutupaita oli pakko vetästä vyötärölle, koska en todellakaan halua, että perse vilkkuu sortseista. Joskus noi oli mulle vielä vähän isot, mutta nyt vähän sillä rajoilla, että onko liian lyhyet. Ei siis tuu jatkossa varmaan hirveesti käytettyä:)

Mitä tykkäätte asusta?

ps. Ihanaa viikonloppua kaikille!♥

12 kommenttia:

  1. Tykkään sun blogista tosi paljon, mutta noi rikkinäiset sukkahousut vähä häiritsee :D +turhaan piilottelet kroppaas löysien vaatteiden alla, kun se näyttää niin paljon paremmalta tiukemmissakin vaatteissa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha noi sattu menee heti ekalla käyttökerralla rikki, ja ku ostan noita kalliimpia (niitten pitäis pysyä pitempään parempana, haha) nii en viitti ostaa joka päivä uusia:D kiitos!

      Poista
  2. Mulla on ollut myös kahdesti napakoru. Ensimmäisellä kerralla se ehti olla mulla ennen uloskasvamista jopa vuoden, toisella vain 3 kuukautta. Nyt on mullakin ihan järkyttävä arpi navassa, mutta onneksi kuitenkin aika huomaamaton jos kaukaa katsoo. :D Otin molemmat napakorut ammattilaisella liikkeessä, eli en usko, että sulla se johtuu siitä. Joillekin ei vaan sovi napakoru ja jostain syystä napa hylkii sitä korua. Voisko johtua ihan vaan navan mallista? :/ Napakorun uloskasvaminen on myös yllättävän yleistä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mullaki pysy ekalla kerralla paljon pitempään mut sit nyt vaan muutaman kuukauden:D niin se varmaan on, että mun iho vaan hylkii:/ mut nyt varsinki napakoru jäi niin monesti kiinni johonki et se repes sit kerralla aina enemmän ulos, et voi olla sitäki. onkohan kukaan keksiny mitään teippiviritelmää tms joka estäis korua tarttumasta mihinkään kiinni:D

      Poista
  3. Toi napakorun uloskasvu/rumat arvet on niin tuttu ongelma, vaikka mäkin kävin kahdesti ottamas ihan kunnon lävistäjällä :D musta tuntuu et se arpi jotenki työntää sitä korua pois, en tiiä. Mutta kyllä se jälki ajan kans haalenee :D

    Kysyin joskus aikaisemminkin, että haluisitko vaikka kahvitella joskus, ja jos oot seuraa vailla niin laita mulle vaikka sähköpostia (oon nälkäinen ja töissä niin en nyt jaksa miettiä miten muotoilisin asiani etten vaikuta hullulta stalkkerilta, mut oon ihan kiva XD).

    essiiih@hotmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha et vaikuta, täytyy katella!:D mä oon vaan niin ujo tällasissa:)

      Poista
  4. tää asu on tosi kiva! :) värit sopii kivasti yhteen! :)

    VastaaPoista
  5. Moikka! Napakorun uloskasvamiseen auttaa pari asiaa; ekaks tosi tärkee on materiaali, kannattaa käyttää titaania mielummin kun esim kirurginterästä, se on huonompi. Ja tokaks monilla kasvaa ulos koska käyttää liian isoja ja painavia koruja, ne vetää pikkuhiljaa sitä korua ulos :) ja toisten keho hylkii vaan kaikkee enemmän ://

    Mut asu on tosi huikee, turhaan piilottelet ittees :)
    http://iwannabuyit.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toivotaan että ois korussa vikaa eikä mun omassa ihossa:) kiitos!

      Poista