7.9.2014

testissä Bye Bra

Heippa! Muhun otettiin yhteyttä hollantilaisesta Bye Bra -yrityksestä, joka myy teippejä ja nänninpeittimiä (nipple covers englanniks, ei tota voi suomentaa mitenkään järkevästi:D). Teipeillä on tarkoitus nostaa rintoja rintsikoiden tapaan ja mahdollistaa esimerkiksi selästä avonaisten vaatteiden käyttö ilman, että tissit kuitenkaan roikkuu. Oon monesti tuskastellu juuri selästä avonaisten mekkojen kanssa, koska rintsikoita ei voi laittaa alle, mutta nännienkään ei haluaisi vilkkuvan. Oon ratkaissu ongelman pariinkin otteeseen piilottamalla nännit teipillä:D Vanhojen tansseissa käytin sellasia ''kanafileitä'', jotka oli ihan järkyttävät. Tanssiaikoina jouduttiin laittaa sellaset yhteen esitykseen pukujen alle, eikä ne pysyny millään paikoillaan ilman jumalatonta teippimäärää. Huonojen kokemusten vuoksi en oo käyttäny enää ''kanafileitä''. Ne ei vaan pysy, ja on muutenkin jotenkin kuvottavat. Eli voitte vaan kuvitella, miten innoissani olin, kun sain yhteistyön myötä Bye Bra -tuotteita testiin. Hyvästi rintsikat, omatekoiset viritelmät ja ''kanafileet''!

001-001
006-001
Kokoja Bye Bra:sta löytyy aina A kupista +F kuppiin. Teipit voi leikata omaan kokoon sopivaksi, kuten tosta alemmasta kuvasta näkyy. Pakettien hinnat pyörii 25-35 dollarin välillä, ja yhdestä paketista löytyy usemmat teipit ja nänninpeittimet. En kehdannu rueta kuvaamaan omia tissejäni, mutta nänninpeittimet ovat siis ihonväriset eivätkä erotu vaatteiden alta:)

032-001
035-001
057-001
Teipit oli tosi helppo laittaa, ja niillä pystyi hyvin säätelemään sitä, miten korkeelle haluaa rintojen nousevan. Lopputulos näytti siltä kuin olis oikeesti rintsikat päällä:) Teipit on tosi jämäkät, koska ne pysyi vaivatta paikallaan koko päivän. Kyllä, koitin myös pomppia ja riehua:D Toi kuvissa näkyvä toppi on varmaan miljoona vuotta vanha, mutten oo voinu käyttää sitä just ton rintsikkaongelman takia. Vielä kun kyseessä on tiukka materiaali, niin sen kyllä huomaa edestä päin, jos alla ei ole rintsikoita. Alimmassa kuvassa näkyykin rajat mun rintsikoista, jotka tuolla alla ollessaan näkyis ihan liikaa.

Oon tosi tosi innoissani tästä tuotteesta, ja voin oikeesti ihan käsi sydämmellä (tai tissillä:D) suositella tätä kaikille. Nyt uskaltaa ihan erilailla hankkia vaikkapa vähän hienompiin tilaisuuksiin selästä avonaisia mekkoja, kun ei tartte rueta tekemään ite mitään typeriä viritelmiä. Teippien pois ottaminen kirpasee vähän, mutta on kyllä sen arvoista. Jos on Bye Brat käytössä ja joutuu mahdollisesti riisutumaan jonkun edessä, niin suosittelen kyllä ottamaan teipit ja nänninpeittimet ennen sitä pois, koska näky niiden kanssa ei tietenkään ole mitenkään kaunis vaikka ne läpinäkyvät ja huomaamattomat ovatkin:D Loppuun laitan vielä videon, jolla näkyy miten helppo teipit on laittaa ja miten hyvin niillä saa rintoja nostettua:) Lisää videoita löytyy täältä!



Mitä viritelmiä te ootte laittanu selästä avonaisten vaatteiden alle?:D

25 kommenttia:

  1. Ahahhaa tää oli loistavasti kirjotettu!

    VastaaPoista
  2. Hei aivan mahtavaa, kiitos ensimmäisestä hyödyllisestä yhteistyöpostauksesta IKINÄ!
    -Mette

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tää oli kyllä sellanen, että halusin välttämättä kirjottaa ku kuitenki on muitaki ihmisiä, jotka painii samojen ongelmien kanssa:) kyllähän mulle kaikenlaista tavaraa aina kertyy, mutta en mä ihan ilman aihetta rupee kaikkee mahdollista hehkuttaa. kiva jos oli hyödyllinen!:)

      Poista
  3. Vastaukset
    1. arvaa ärsyttääkö etten tienny tollasista aiemmin:D kuitenki kolme vuotta jo ollu myynnissä

      Poista
  4. Tääh! Miten mä aattelin et toi teippi tulee jotenkin tissin alle?!? Eikö tuntunut kiristävältä tms ilkeältä tuo teippi kun periaatteessa tissi "roikkuu" sen varassa :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei tuntunu mitenkää ilkeeltä, en mä ees muistanu et mulla oli noi päällä:D

      Poista
  5. Tästä oli todellakin hyötyä. Mä oon pohdiskellut monesti kananfileiden ostoa, mut luulempa, että unohdan ne ja hankin tälläiset! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kannattaa:) kanafileet ei kuitenkaa nosta tissejä ees mitenkään, vaan ne roikkuu ihan normaalisti:D

      Poista
  6. Tokkopa toimii G-kuppiin saakka? :D Kuitenkin kun ei oo mitkään terhakoimmat koonsa vuoksi.... Ois kyllä loistavat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. suurin koko on tosiaan F+ eli saattaa olla että toimii, mutta saattaa olla että ei toimi:) testaamallahan se selviää!

      Poista
  7. Kuulostaa ihan lupaavalta, mutta kanafileiden ym jälkeen oon aina tosi skeptinen mitä "näkymättömiin" rintsikoihin tulee :D Mulla rinnanympärystä on sen verran että ilman rintsikoita on epämukava olla joten oon yksinkertasesti aina jättäny kaikki kauniit selästä avonaiset topit ja mekot kauppaan :( mutta tätä tuotetta voisi ehkä jopa kokeilla :)

    Ja oon samaa mieltä aiemman kommentoijan kanssa, tää on yks harvoista kiinnostavista/hyödyllisistä yhteistyöpostauksista!

    VastaaPoista
  8. Tätä en ajatellut kirjoittaa ikinä blogiisi, mutta.... Olisin ehkä halunnut nähdä tissikuvia siitä miten tämä homma nyt oikeesti toimii ;) Eiköhän tuo video valaissut hyvin asiaa.

    Taidan minäkin tilata tuollaiset...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha ois ollu vähän hankalaa näyttää omilla tisseillä silleen hyvän maun rajoissa:D

      Poista
  9. Mahtava kirjoitus! Tää olis kyl vaatinu pienen kuvallisen opasteen noita nännipeittimistä sun tekemänä!

    VastaaPoista
  10. Mahtava idea! Pitää kyllä tuollaiset hankkia viimeistään kesäksi, kun lähes kaikki mekot on selästä avonaisia. :D Yks asia mikä jäi ihmetyttään, pysyikö nuo oikeesti koko päivän hyvin paikallaan? :O ja asiasta kukkaruukkuun, katselin mitä syksyn yhteishaussa on ja siellä oli journalismin koulutus ja tulit mieleen, aiotko nyt syksyllä hakea kouluun? :) ps. Näytät tosi kauniilta (+hoikalta) noissa kuvissa. :) Pps. Mukavaa päivää! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siis joo todellakin pysyi, toi on tosi pitävää teippiä:) se journalismin koulutus on poissuljettu, hain sinne viime syksynä jo mut lähtöpisteet tulee tuskin koskaan riittää siihen, että pääsisin edes pääsykokeisiin:/ ja kiitos samoin sulle!:)

      Poista
  11. Mahtava postaus! Mietin vain,että eikö yhtään tule sellainen olo, että jotain puuttuu? Ns alastonlo? :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei mun mielestä:D ku kuitenki on tissit ''nostettu ylös'' eikä ne vaan roiku normaalisti paikallaan:D

      Poista
  12. Käsi tissillä :DD: Tää oli huipusti kirjotettu niinku joku sanoki! Ja siis ihan pirun loistavan näkönen homma :D Monesti oon vaan laittanu jotkut mahdollisimmat sopivat rintsikat alle kun ne kanafileet on niin syvältä eivätkä pysy mulla ainakaan yhtään ellei oo aivan tiukka mekko/paita joka puristaa ja pitää ne paikoillaa :DD

    VastaaPoista
  13. Mitä kokoa sulla on noi Bye Brat? :) Ihan sen takia kysyn, kun olisin tilaamassa itelleni, mut vaikee arvioida kokoa.. kun esim h&m mun koko on D-kuppi, koska isompaa sieltä ei saa, mut sitten taas Changessa mun kuppikoko on H :D ympärysmitta on siis kans ihan eri luokkaa noissa kaupoissa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hmm no suosittelen ottaa ehkä isompaa kokoo, mä oon käyttäny muistaakseni E:tä:)

      Poista