2.9.2014

the pink cardigan

Moikka! Istun just junassa matkalla Helsinkiin ja netti tietysti vähän takkuilee, eli hidasta on:D Mun oli tarkoitus tulla postaamaan näitä asukuvia jo eilen, mutta Roope ajelikin sitten vielä Kuopiosta ensimmäisen koulupäivän jälkeen Iisalmeen, että saatiin olla vielä mun viimenen yö siellä yhdessä. Aaw! Laskin, että todennäköisesti joudutaan olemaan nyt kymmenen yötä erossa, ennen kuin nähdään taas. Otettiin ahkerasti asukuvia vielä yhdessä ollessamme, ettei tää erossa oleminen vaan vaikuttais mun blogiin. Ei hirveesti houkuttele kuvata jalustan kanssa sisällä, joten aina kun nähdään niin pitää kiskoo jo käyttämäni asut uudestaan päälle. Postaustahti saattaa tietysti olla harvempi silloin, kun niitä asukuvia ei ole tai mitään muutakaan postattavaa. Mun pitäis oikeesti rauhottua tän blogista stressaamisen kanssa! Mulle on ihan liian tärkeetä se, ettei postausvälit veny liian pitkiksi. Kai mä sitten pelkään, että jos postaustahti harvenee liikaa, niin myös te lukijat häivytte. Saattaa olla ainakin osittain kaukaa haettua, koska seuraan itsekin blogeja, jotka päivittyvät välillä vain pari kertaa kuukaudessa. Vai miten tärkeenä te pidätte tiheetä päivitystahtia?

Hmm mitäs muuta. Oon nyt ollu tosi kipeenä, ja varsinkin eilinen oli yhtä helvettiä. Jos tää ei ala menee ohi, niin pakko kai raahautua lääkäriin. Eilen huonosti yön nukutun jälkeen kävin aamulla kulmien vahvistuksessa, josta kerron sitten lisää seuraavassa postauksessa:) Mun oli tarkoitus toteuttaa postaus erilaisista kampauksista itelläni nyt Helsinkiin mennessäni, mutta se taitaa vähän lykkätyä. Mun kulmat on nimittäin sen verran ruvella (ihan kovat ja tummat), etten mielelläni esittelis niitä sellaisena blogissa, koska kaikki ei kuitenkaan tajua, että kulmat näyttää siltä vain väliaikaisesti:D Mutta katsotaan nyt, että miten se rupi alkaa irrota! Viimeks ei menny kuin vähän yli viikko:)

049-001
014-001
040-001037-001
059-001
064-001
Neuletakki, hame ja käsikoru oasap (saatu), toppi h&m ja kengät forever21

Nää kuvat on about viikon takaa, ku oltiin vielä yhdessä Helsingissä. Ulkona satoi vettä koko päivän, joten kuvien ottaminen oli hieman haasteellista. Yllättävän hyvin nää kuitenkin onnistu, eikä joukossa ollu ku muutama tärähtäny kuva:) Oon pariinki otteeseen maininnu siitä, että mun pitäis hankkia varsinkin värikkäitä neuletakkeja kaappiini. Yleensä oon käyttäny jakkuja, mutta äitin neuletakkeja lainatessani jakut on alkanu kyllästyttää. Hankin vähän aikaa sitten mustan pitkän neuletakin, sekä kuvissa näkyvän Oasapilta saadun värikkään yksilön. Tällä kertaa valikoidessani Oasapin sivulta tuotteita tutkiskelin vähän paremmin koruvalikoimaa, koska mun koruvarastot on sen verran onnettomat. Mun kädessä on aina sama hopee kello, joka sai nyt kaverikseen alimmassa kuvassa näkyvän käsikorun. Tossa on vaan se huono, että toi on vähän hankalaa laittaa itse kiinni. Tulee mieleen Sinkkuelämää jakso, jossa Samantha ei saanu millään käsikorua pois kädestä ja kaipas Smithiä sitä aukaisemaan:)

Mitä tykkäätte asusta?

24 kommenttia:

  1. Tosta ekasta kuvasta tulis ihana banneri! Tosi kivoja kuvia muutenkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ääh mä en taas tykkää niin hirveesti:D kiitos!:)

      Poista
  2. Älä stressaa blogin päivityksestä :) Tietty on kivointa jos päivität usein mutta mukana pysytään vaikka postauksia tulis harvemmin, ne on sit sitäki hartaammin odotettuja :) Ja myös laatu korvaa määrän eli ei kannata alkaa tehä puolihuolella sutastuja mainospostauksia että sais vaan blogin päivitettyä!

    VastaaPoista
  3. Ihana asu! Näytät aivan tajuttoman seksikkäältä :D Kunpa mullekin kävis noin tummat hiukset, sulla ne näyttää niin upeilta! Ja taitaa sullekin käydä pukeutumisessa se sääntö, että jos väljä yläosa niin tiukempi alaosa ja toisinpäin :) Sun kroppa näyttää tuossa asussa tooooodella hyvältä. Okei, tää oli kunnon kehukommentti, mutta täytyi vaan avautua ;D

    VastaaPoista
  4. apua kuinka ihanan asun olet yhdistellyt! Tuo hame varsinkin on vaan upee :)

    VastaaPoista
  5. Miten kallista helsingissä on asua? Paljon sulla on vuokra ja mistäpäin helsinkiä kämpän onnistuit saamaan?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kallista:D asun pihlajistossa (viikin vieressä jos yhtään auttaa) ja vesimaksun kanssa maksan joka kuukausi 667 euroo

      Poista
    2. Joudutko siis maksamaan vuokran nyt ihan yksin? :o paljon sulla jää kuukausittain rahaa noin ihan elämiseen vuokran jälkeen :/ kyselen mielenkiinnosta kun itse olen juuri muuttamassa omilleni ja hieman pelottaa miten sitä ikinä tulee pärjäämään...:s

      Poista
    3. joo siis oon vuoden maksanu nyt yksin:) riippuu ihan kuukaudesta että miten jää elämiseen rahaa, välillä on menny loppukuukausi ihan nollilla mut nyt viime kuukausina oon pärjänny ihan hyvin ku oon kuitenki ollu iisalmessa paljon nii ei oo tarvinnu ruokaan laittaa niin paljoo:D sillon ku opiskelin niin oli tietty tiukkaa mut vanhemmat kyllä autto!

      Poista
  6. Upeesti sopii tuo asu varsinki tollasta graffittiseinää vaste! :D

    VastaaPoista
  7. Hei samaa mieltä ekan anon kanssa tosta bannerijutusta! :) täää on tosi nätti asu ja sinä myös!! Ja tykkään kyllä itse että postauksia tulee usein, mutta vaikka niitä tulis harvemmin niin ei silti vaikuta itse blogin lukemiseen, kyllä sitä mukana pysytään silti! :)

    VastaaPoista
  8. mielummin vaikka vähän pidempiä postauksia tai sellasia joissa on hyviä, huolella otettuja kuvia, ku sitte mitään hutastuja postauksia vaan "täytteeksi". Laatu korvaa määrän tässäkin asiassa!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo siis en todellakaan halua tunkee tänne mitään ite otettuja surkeita kuvia, vaan mieluummin just otan vaikka useemmat asukuvat parin päivän aikana ku on kuvaaja:)

      Poista
  9. tykkään ite kun postauksia tulee suht paljon, selaan yleensä kaikki blogit läpi about viikon välein kerralla ja musta on kiva jos niitä on ehtiny kertyä. mut ymmärrän sun tilanteen täysin ja mä pysyn ainaki mukana vaikka postaustahti piteniskin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mäki luen välillä viikon viiveellä blogit ja mua joskus ahdistaa ku postauksia on kertyny niin paljon:D mutta hyvä, että pysyt mukana!:)

      Poista
  10. Mun mielestä sulla on hyvä postaustahti :) Viikon postaustaukoakaan en pidä vielä pahana. Mieluummin lukee hyvin tehtyjä postauksia kuin sellaisia väkisin väännettejä, joissa ei ole mitään asiaa. Tää asu oli ihan nappivalinta! :) Kiva piristys tuo pinkki neule :)

    VastaaPoista
  11. Sulla on just hyvä postaustahti ja älä siitä stressaa!! Mulle sun blogi on ainakin ihan kaikista lempparein enkä lopettais seuraamista, vaikkei postauksia niin usein oiskaan, silloin vaan odottaisin niitä kuin kuuta nousevaa ;D Ja ihana asu, oot kyllä niin upeen näkönen noilla tummilla hiuksilla (tietty muutenkin)! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi vitsit, kiitos paljon kivasta kommentista!<3

      Poista