12.10.2014

11102014

Luova otsikko taas:D Mutta nyt siis luvassa vähän kuvia mun eilisestä päivästä, näitä kun on toivottu! Roope tuli perjantaina mun ilokseni Helsinkiin ja majaillaan täällä nyt ainakin muutama päivä. Keskiviikkona viimestään lähdetään Iisalmeen moikkaamaan sitä mun porukoitten uutta koiravauvaa, en malta oottaa! Nyt kuitenkin palataan siihen eiliseen:

001-001
013-001
Mulla on tapana herätä täällä aina Roopee aiemmin, niin myös tällä kertaa. Iisalmessa homma menee just toisinpäin:D Täällä vaan on niin paljon enemmän tekemistä, joten haluun olla ajoissa valmiina. Toinen nukku kevyet 12 tunnin yöunet mun laittautuessa.

027-001
Ready! Olis pitäny herättää Roope paljon aiemmin, koska sillä kestikin sitten miljoona vuotta valmistautua. Sainpahan taas kunnon vaatekriisin aikaiseksi siinä odotellessa, vaikka perjantaiyönä olin omasta mielestäni keksiny sopivan yhdistelmän päivää varten. Mulla on aina tapana tehdä suunnitelmat sillon ku pitäs nukkua, mutta ne sitten joko unohtuu tai ei vaan toimi.

031-001
Kaupungille mars ja minnekkäs muuallekkaan kuin hulluille päiville. Huono valinta! Ihmisiä oli niin paljon että alkoi oikeesti ahdistaa. Mä en oo käyny hirveen montaa kertaa Stockmannilla, koska musta se vaan on niin hirvee viidakko:D Taas saatiin vaeltaa ees taas ensin lemmikkiosastoa etsiessä ja miettiessä reittiä kohti päivittäiskosmetiikkaa. Miten vaikeeta voi oikeesti olla löytää sinne? Lopulta sinne päästyämme jonot oli niin jumalattoman pitkät, ettei edes ostettu mitään. Hyvä reissu siis!

035-001
Meidän oli tarkoitus käydä parissa muussakin kaupassa, mutta aika tahtoi loppua kesken ja hermot meni jo hulluilla päivillä. Niinpä suunnattiin suosiolla syömään, tällä kertaa Burger Kingiin. Tää oli mun toinen kerta kyseisessä raflassa, ja tais kyllä nousta molemmilla suosikiks pikaruokapaikoista:)

100-001
Kauppaan jouduttiin tyyliin juoksemaan, mutta kerettiin kuitenkin. Aurinko alkoi laskea uhkaavasti, joten piti löytää nopeasti kuvauspaikka. Kuvista ei tullu mitään parhaita, mutta jospa mä saisin niistä julkaisukelpoisia. Yllä näyte Roopen onnistumisesta kameran edessä: sillä on aina vähintäänkin silmät kiinni joka kuvassa:D

106-001
Ennen kotiinpaluuta mä hain vielä postista paketin, jonka sisällön näätte tarkemmin myöhemmin. Ihan kivoja juttuja sieltä kuoriutui!

112-001
Muistin vielä kuvata päivällä käytössä olleen huulipunan. Tossa pöydällä näätte muuten todisteen siitä, miten nopeesti mun kämppään kertyy pölyä. Siivosin ja pyyhin pölyt torstaina, ja nyt jo on noin pölyistä:D

119-001
Kauan odotettu hetki, nimittäin uus putous! Mä ainakin yllätyin positiivisesti, tosin hahmot ei vielä kaikki oikein auennu mulle. Sama juttu se on tosin ollu joka kerta:D

129-001
Päivän päätteeksi juotiin punkkua ja pelattiin korttia:D

6 kommenttia:

  1. Joo noi hullut päivät on kyl aina yhtä kauheet :D Onnistuko muuten se Roopen koulunvaihto Helsinkiin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei tiietä vielä, on kai se ihan mahdollista mut sitä vaihtoo ei voi laittaa vireille ennen ku on opintopisteet täynnä:)

      Poista
  2. Paljonko Roope tarvii opintopisteitä? Varmaan suunnilleen vuoden opintojen edestä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei ku 25 opintopistettä eli puolen vuoden:)

      Poista