16.10.2014

Elli

Eilen se mun kauan odottamani asia sitten tapahtui - pääsin nimittäin vihdoinkin tapaamaan sitä mun porukoitten uutta koiravauvaa:) Pennun nimi on Elli Haloo Helsingin laulajan mukaan. Myös Irinan ja meidän edesmenneen koiran Epun nimet on syntyny samalla tavalla. Mun mielestä Irinan ja Ellin nimet sointuu kans kivasti yhteen!

Kyseessä on melko virkeä tapaus. Jos mun pitäisi kuvailla Elliä yhdellä sanalla niin se olis ehdottomasti riiviö! Hassua, kun ollaan niin totuttu Irinan rauhallisuuteen ja nyt saatiin melkeinpä vastakohta. Elli on ihan älyttömän kova leikkimään, järsimään kaikkea mahdollista hiuksista sanomalehtiin ja ikävä kyllä mahdoton kuvattava. Mun oli tarkotus ottaa siitä monta monituista kuvaa ja niin mä yritinkin, mutten pysyny sen perässä millään:D Myös kameraan katsominen tuotti vaikeuksia. Ite en ainakaan uskalla käyttää Elliä enää ilman hihnaa pihalla, koska se on niin pirun nopee että en kerkee saada sitä kiinni jos se säntää jonnekkin. Tällasia havaintoja on tullu tehtyä nyt vuorokauden aikana, saas nähdä mitä kaikkee tulee vielä tapahtumaan ton vauvelin kanssa. Ens viikolla mun hommana on toimia koiravahtina porukoitten ollessa töissä. Jospa se malttais nukkua edes välillä niin kerkeisin rustailla rästiin jääneitä postauksia!

011-001
001-001
021-001
Myös mun siskon koira on käymässä tän viikon ajan, joten kaaos on taattu. Irina oli ollu aluks tosi mustasukkanen Ellistä, mutta nyt se on onneks alkanu jo helpottaa. Elli koittaa kokoajan roikkua Irinan karvoissa, mutta Irina ei oikein tykkää leikkiä sen kanssa ja änkää mun syliin tai sohvalle turvaan. Irinahan on tosi pieni russeliksi, mutta nyt se näyttää peräti isolta tohon vauvaan verrattuna. Elli painaa tällä hetkellä suunnilleen pari kiloa ja ikää on vasta kahdeksan viikkoa, eli se todennäköisesti tulee vielä kasvamaan Irinaakin isommaks.

2014-10-16
062-001
 Asukuvien ottamisesta ei tahtonu tulla oikein mitään, mutta ainakin Elli kattoi kerrankin edes välillä kameraan päin. Käytiin näyttämässä sitä Roopen porukoille eikä uskallettu jättää sitä autoon kuvien oton ajaksi, joten pakkohan se oli ottaa syliin opettelemaan poseeraamista:D Sopi ainakin masunsa väritykseltä hyvin mun neuletakkiin!

Mitäs ootte mieltä uudesta tulokkaasta?

15 kommenttia:

  1. Voi ihana pikkunen! Mistä toi sun neule muuten on? Kivat vaatteet muutenkin ^^

    VastaaPoista
  2. Onneksi koirat rauhottuu ikää myöten :) Pentuina tahtovat olla villejä ja kokeilla kaikkea uutta ja vähä rajoja että mitä saa tehdä ja mitä ei :D Mutta aivan ihana ja suloinen koira vauveli! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo irinaki oli paljon vilkkaampi pentuna, aina järsimässä jotaki:D

      Poista
  3. eikä!!! apua!!!! miten pieni!!!! miten ihana!!! voi ei!!!!!!!!!!!

    VastaaPoista
  4. mä en kestä !!!!!!!! ihana !!1

    VastaaPoista
  5. Mitä rotua toi ihanuus on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jackrusselinterrieri, sama ku irina:)

      Poista
  6. Oi kuinka söpö kaveri <3 Mun koiravauva kuume kasvaa! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla vähän sama homma, tekis ihan sikana mieli hankkia jo oma koira!<3

      Poista
  7. Oi mikä söpöliini! <3 Omakin koirakuume senkun vaan nousee tällasten kuvien takia! :D

    VastaaPoista