8.10.2014

epäonnistuneet asukuvat vol 3

Heippa! Mulla kävi vähän huonosti ja asukuvia ei riittäny niin pitkälle ku ois tarvinnu. Okei perjantaina saan taas uusia, mutta tarkotus oli laittaa edes yhdet asukuvat ulos nyt alkuviikosta:D Yhdet kuvat olis koneiden syövereissä, mutta ne epäonnistu sen verran pahasti, etten halua julkaista niitä. Aika ristiriitaista, kun nyt kuitenkin ajattelin omistaa kokonaisen postauksen epäonnistuneille asukuville:D Nää on kuitenkin eri kuvauskerroilta. Joittenkin kuvien kohdalla mietin, että haluunko niiden jäävän nettiin ikuisiksi ajoiksi. Oon kuitenkin sitä mieltä, että itteensä ei pidä ottaa niin vakavasti. Joka ikisestä meistä saa rumia kuvia, vaikka minkälainen kaunotar olisikin. Eri asia on, että kuinka moni kehtaa jakaa niitä huonompiakin kuvia. Mä oon jakanu näitä nyt kaksi kertaa aiemminkin samoissa merkeissä ja veikkaan, että näitä tulee näkymään tulevaisuudessakin paljon. Tosi monilla kuvauskerroilla vähintään yks kuva menee pieleen, joten näitä kyllä kertyy ja helposti!

051-001
Tällä kuvauskerralla yksikään kuva ei onnistunu. Ei edes yksi! Ulkona tuuli ja satoi, joten edes vaatteet ei pysyneet aloillaan - saati sitten hiukset:D

003-002
Samat rääsyt päälle ja uus yritys eri paikassa ja eri kaupungissa. Ei tainnut onnistua yhtään sen paremmin kuin ensimmäiselläkään kerralla:D

072-001
Vähän kieltä kuvaajalle:D


008-001
Nojasin tohon seinään ja siitä tippui kiviä. Tilanteesta on myös kuva, jossa nauran kunnon räkänaurua, mutta se kuva on ainoo, mikä ei koskaan tuu näkemään päivänvaloa:D

-001
Tosi seksikäs irvistys hei!


a
Katastrofikuvaukset. Ensin kokeiltiin varmaan kolmee eri kuvauspaikkaa ja sitten kun se sopiva vihdoin löytyi, oli haasteena toi mekko. Yläosa ei istunu mulle yhtään, joten suurimmassa osassa kuvia mulla näkyy sideboobsit. Olipa siellä sellaisiakin otoksia joissa pidän käsillä tissejä paikoillaan kun ei muu auttanu:D

024-001
Tältä mä näytän kun pidättelen naurua:D

082-001
Vissiin vähän epäonnistunu poseerausyritys. Mä en tajua, että mikä mun naamaa vaivaa tässä kuvassa!

126-001
Miten ois hampaitten valkaisu?

019-001
''Apua mun sukkikset meni rikki''

002-001
''Et oo tosissas?''

023-001
Puu kaatuu! Ainakin lähellä oli:D

016-001
Tyypillinen ''anna mä katon!''

046-001
''Montakohan kaksaria saan tehtyä''. Tän täytyy olla hehkein kuva musta koskaan:D

071-001
Joku taitaa olla vähän angry bird!

024--001
''Ei kai mun hameen alle näy??''

a1
Ja taas hieman vaikeuksia pysyä pystyssä... Tonne rotkoon oliskin varmasti ollu mukava tippua!

005-001 Syy miksen koskaan hymyile hammashymyä:D

Sellasia upeita otoksia tällä kertaa. Löytyykö lempparia näistä?

25 kommenttia:

  1. Ihana tuo kaksarikuva :''DDD <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jos oisin sinkku niin laittaisin ton kyllä tinderiin profiilikuvaks:DD

      Poista
  2. Mun mielestä toi "mikä mun naamaa vaivaa"-kuva on todella kaunis :) ja tuo "apua sukkikset meni rikki"-laiturikuva on just todella hyvä "tilannekuva", ei pelkkää sitä normaalia poseerausta :) Toi postauksen toinen kuva on oma lemppari näistä "pieleen menneistä" :D hauska

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ois niin ihanaa jos vahingossa onnistuis saamaan hyviä tilannekuvia, mun kohdalla ne on vaan just tän postauksen kuvien luokkaa:D kiitos!

      Poista
  3. Etkös sinä valkaissut hampaat:o? ps. ihania nämä<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jooo mut siitä on kuitenki jo 1,5 vuotta nii ei tietenkään enää oo niin valkeet:) kiitos!<3

      Poista
  4. Oot kyllä yks parhain bloggari! :) hehah, just hyvii kuviiii :DD

    VastaaPoista
  5. mistä toi punanen maxi on? tahtoo!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. rosewelta, myin ton just blogikirpparilla pois:) harmi ku et sillo huomannu!

      Poista
  6. Hajosin ääneen tuolle kaksarikuvalle :DDDDDDDD<3

    VastaaPoista
  7. hieman naurahdin tolle kaksarikuvalle :D ihanaa kun osaat nauraa itelles, etkä pelkää laittaa näitä epäonnistuneitakaan kuvia blogiin. Tekee susta jotenkin niin aidon!

    VastaaPoista
  8. toivon et osaisin olla olematta niin itsekriittinen ja osaisin nauraa itelleni niinku sä! huippua et laitat tällasiakin kuvia blogiin, ku monet yrittää blogimaailmasa levittä vaan sitä täydellistä kuvaa itestään...kiva et joku palauttaa maan pinnalle et ihan tavallisia ihmisiä ne kaikki kiiltokuva bloggaritkin varmasti on! se on vaa nii helppoo esittää itestään vaan ne korostetun parhaat puolet netissä, mikä sit vaan luo painetta kaikille tehä samoin...huippua Senja, ehottomasti mun lempparibloggari!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. muaki ärsyttää ku kaikki antaa niin täydellisen kuvan itestään:/ kiitos paljon!<3

      Poista
  9. Ihania kuvia! :D Sitäpaitsi sulla on oikein söpöt hampaat :-) Ja komppaan ylempiä, sun blogia on ihana lukea kun sä oot jotenkin niin aito, ja iso arvostus näistä "epäonnistuneista asukuvista" :-)
    - Veeruska

    VastaaPoista
  10. Repesin tuolle kaksarikuvalle :D
    Monet noista kuvista ei mun mielestä ees ollu epäonnistuneita :)

    VastaaPoista
  11. haha mäkin repesin tolle kaksarikuvalle ::DDD

    VastaaPoista
  12. u're legs -.- omg
    u should lost weigh

    VastaaPoista
  13. ihan ok ja jos en olis näin vanha ja varattu niin iskisin tuon heti heh!
    On sentää niitä oikeita naisiakin viel kuvissa eikä mitää langanlaihoja silikonimalleja

    VastaaPoista