4.10.2014

show must go on

Mä en kestä. Mun porukat on parhaillaan hakemassa uutta koiranpentua, kaveria Irinalle. Ja missä mä oon? Just siellä missä kerrankin ei pitäis olla, kotona Helsingissä. Mulla on ihan hirvee koirakuume ja vaikka pennusta ei tuukkaan mun koira, mä haluisin olla paikalla. Kokoajan tekis mieli hypätä bussiin ja mennä paikan päälle, mutta silti pitäis vaan malttaa odottaa. Tarkotus ois mennä ihan autokyydillä Iisalmeen puolentoista viikon päästä. Mä oon oikeesti niin malttamaton, että tiukkaa tekee oottaa noinkin lyhyt aika. Tässä tapauksessa toi tuntuu kyllä ikuisuudelta:D Onneks mun äiti on kuitenkin ahkera somettaja, niin voin seurata pennun kotiutumista ihan facebookissakin. Eniten mä haluaisin nähdä sen miten Irina reagoi uuteen tulokkaaseen, mutta onneks kännykkäkamerat on keksitty, niin pääsen näkemään kohtaamisen videolta. Oon koittanu saada tänään muuta ajateltavaa ja äsken mm. sain ihme innostuksen siivota ja tiskata. Se on harvinainen innostus se! Pistin naikkarit soimaan ja lauloin mukana, haha. Oon kuunnellu nyt varmaan kolme viikkoo Queenia kyllästymiseen asti. Voitte vaan kuvitella mut pitämässä tiskiharjaa kädessä ja kiljumassa show must go on -biisiä:D Kohta rupeen kattoo eilen näkemättä jääneitä Possea ja Vain elämää. Jälkimmäinen on hyvä tekosyy itkee, kun mielessä pyörii pieni koiravauva toisella puolella Suomea. Aika usein tulee mietittyä, että oispa välimatka edes pari tuntia pienempi niin elämä olis huomattavasti helpompaa. Tällasia maailman lopun fiiliksiä tänään, on tää rankkaa!:D

039-001
009-001
032-001
010-001
047-001
051-001
Toppi choies (saatu), hame oasap (saatu) ja takki h&m

Yllä jossain päin Iisalmi-Kuopio välimatkaa räpsittyjä asukuvia parin viikon takaa. Toi päivä oli jotenkin erityisen kylmä varsinkin tuulen takia. Mulla oli mukana ainoastaan toi nahkatakki, joten voitte kuvitella, että miten mä meinasin kuolla kylmyyteen ton kuvaussession aikana. Oli muuten yllättävän haastavaa pitää naama peruslukemilla, jotta paleltumista ei huomaisi. Kunnioitusta vaan malleille, jotka värjöttelee vielä vähemmissä vaatteissa vielä kylmemmällä säällä!

Mitä tykkäätte asusta?

10 kommenttia:

  1. oot kyllä tosi kaunis :)

    VastaaPoista
  2. Ihana asu ja näytät jotenki erityisen kauniilta näissä! Tiiän niin tuon koiranpentufiiliksen. Muakin eniten kiinnostaa aina olla paikalla näkemässä miten Rocky reagoi kaikkeen uuteen :D Onneks näät videoita ja kaikkea ja kohta se puoltoista viikkoa on jo menny! Ja voin niin kuvitella sut kiljumassa siihen tiskiharjaan :DDDDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo jospa menis nopeesti aika:) haha älä kuvittele:D kiitos!

      Poista
  3. Vastaukset
    1. on kyllä! muistan miten pienenä kuunneltiin kaverin kanssa queenia samalla ku leikittiin barbeilla:D

      Poista
  4. sinä ja bb-nimo ootte ihan samanlaisia, enkä nyt puhu ulkonäöstä (daa)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no sä et sitten taida tuntea mua yhtään:D en nimittäin näe meissä mitään samaa. okei molemmat kirjotetaan blogia, mutta siihen se sitten jääkin:)

      Poista
  5. Kuvia sitten koiranpennusta blogiinkin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ehdottomasti laitan heti ku pääsen näkee pienokaisen!:) laitoin jo blogin fb:hen yhden kuvan, joka löytyy siis täältä https://www.facebook.com/littlebitvain/photos/a.117903781699610.23300.117895681700420/380091595480826/?type=1&theater

      Poista