1.10.2014

the perfect blazer

Moikka ja heti alkuun kiitos kaikille edelliseen postaukseen kommentoineille, ootte mahtavia!♥ Teidän toiveet on pistetty nyt korvan taakse, ja pyrin jatkossa tekemään aina silloin tällöin myös niitä kaivattuja arkipostauksia. En haluu kuitenkaan väkisin rueta kuvaamaan mitä sattuu, vaan oikeesti miettiä vähän tarkemmin kuvia. En muutenkaan osaa enää ottaa kuvia ihan huvin vuoks, eli täytyy vähän opetella. Todennäköisesti arkipostauksia tulee siis aina silloin tällöin, ettei siinä käy niin, että ne on ihan väkisin väännettyjä:)

Mulla olis tuhat asiaa mielen päällä, mutta en osaa oikein purkaa niitä. Sen takia jätetään ne myöhemmäksi, ja keskitytään tällä kertaa ihan vaan muutaman päivän takaiseen asuun!

059-001
079-001
088-001
093-001
Jakku choies (saatu), hame forever21 ja kello glitter (saatu)

Just ku sanoin edellisessä postauksessa siitä, miten oon panostanu asukuviin enemmän niin sitten tulee tällasia:D Okei näille löytyy syy, nimittäin äiti. Musta on aina helpointa kun Roope ottaa kuvat, koska se tietää, että mitä mä haen ja osaa vähän itekkin kattoo, että tuleeko kuvista ihan kamalia. Äiti on ottanu musta joskus ennenkin asukuvia, eli ei menny edes ekan kerran piikkiin. Osa kuvista oli ihan liian pimeitä ja osa liian ylivalottuneita. Yllättävän hyvin mä onnistuin pelastaa sieltä muutaman kappaleen:D Tota ekaa kuvaa lukuunottamatta kokovartalokuvaa ei nyt tällä kertaa tullut, koska kaikista niistä puuttui puolittain kengät. Koulutusta siis vielä tarvitaan!

Päällä oli jotain, mihin oon tainnu rakastua ja kunnolla. Toi choiesilta saatu jakku nimittäin! Musta tuntuu että toi on ku tehty mulle. Mä rakastan jakkuja, jotka on ihan oikeesti pitkiä. Suurin osa mun jakuista on pikkusen liian lyhyitä, minkä takia oon monesti ostanutkin jakkuni parikin numeroa isommassa koossa. Mun makuun oleva jakku peittää pepun ja jos päällä on hame, niin jakku saa mielellään ulottua yhtä pitkälle alaosan kanssa. Värikin osui tässä jakussa enemmän kuin hyvin nappiin! Oon jotenki tykästyny pastelliväreihin ja mun haaveissa oiskin joko tollanen jakku tai sitten saman mallinen talvitakki vaaleanpunaisena:)

Mitä tykkäätte asusta?

11 kommenttia:

  1. Ootpas kauniina jälleen kerran! :) Ja toi bleiseri, ihana! ♥

    VastaaPoista
  2. Koitappa etsiä sopivaa "jakkua" bleiseri nimellä :) Semmoiseksi tuon sinisenkin itse määrittelisin vaikka choiesin sivuilla sitä takkina myydään..Bleiserit on juuri niitä pidempiä kun taas jakut usein on lyhyempiä (joskin niistäkin pitkiä löytyy) ja tyköistuvempia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hmm enpä oo tullu ajatelleeks, oon aina tykänny käyttää mieluummin sanaa jakku vaikka kyseessä ois bleiseri:D mutta joo, kiitos!

      Poista
  3. Oi, ihana väri tuossa bleiserissä! Ehdottomasti sulle sopis myös vaaleanpunainen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jospa löytyis sellanen vielä jostain:) kiitos!

      Poista
  4. mistä nuo kengät on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en muista ihan sadan prosentin varmuudella, mutta vissiin mart of chinalta:)

      Poista
  5. sori mutta mulle tulee tosta mieleen vaan joku lääkäreiden takki :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe, mulla tuli sama mieleen :D

      Poista