14.10.2014

this tug of war you'll always win

Iltaa!:) Helsingissä ollaan vieläkin, ihme kyllä. Huomenna suunta käy vihdoin kotiin ja seuraava postaus tulee täyttymään koiravauvan kuvista, aaw! Mä aattelin kohta rueta leipomaan sämpylöitä, mutta sitä ennen mennään eilen räpsittyjen asukuvien pariin. Tällä kertaa en höpöttele sen enempää, koska Roope on tossa vieressä. Arvatkaa vaan miten vaikeeta on kirjottaa ku toinen möykkää ja vilkuilee:D

001-001
046-001
051-001
057-001
062-001
Laukku oasap (saatu), paita h&m, hame ebay ja tennarit asos

En osannu oikein valita mitään vaatteita Oasapilta, joten päätin kerrankin kattoo jotain muuta. Löysin parikin kivaa laukkua, joista päädyin tuohon kuvissa näkyvään. Samainen laukku vihreenä ois myös houkuttanu, mutta jostain syystä kaikki vaaleanpunainen on kummitellu mun päässä viime aikoina. Mulla on oikeestaan tasan kaks laukkua, joita mä käytän. Tuntuu, että oon sen suhteen vähän poikkeus blogimaailmassa, koska kaikilla bloggaajilla tuntuu olevan toinen toistaan hienompia laukkuja ja paljon. Mä vaan tykkään enemmän vaatteista, joten laukkuja tulee tosi harvoin hankittua. En usko, että tuun koskaan ostamaan esimerkiks luksuslaukkua, koska musta se vaan on tyhmää laittaa rahaa niin paljon yhteen laukkuun. Onhan ne tietysti nättejä ja kelpuuttaisin Chanelin 2.55 laukun milloin tahansa, mutten todellakaan maksais siitä ilosta:D Mutta ei sitä tiedä, jos vaikka mieli joskus vielä muuttuu (tai olisin rikas).

Mitä tykkäätte asusta?

14 kommenttia:

  1. Hei! onko sinulla millaisia kokemuksia oasapin tilauksista ja vaatteista, ovatko koot suhteessa suomen kokoihin pieniä/isoja, onko toimituksissa ollut ongelmia? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mun mielestä koot vastaa aika hyvin suomen kokoja:) toimituksen kanssa ei oo ollu ongelmia, ilmaisella toimituksella tilaukset on tulleet 2-4 viikon sisällä. jos toimituksesta maksaa, niin tilauksen saa nopeemmin perille!

      Poista
  2. Tää asu pukee sua toooodella hyvin :-) vau!

    VastaaPoista
  3. Apua miten minihame! Ei onnistus multa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei toi mun mielestä ees oo lyhyt, ihan tyypillinen mitä mun kaapista löytyy:)

      Poista
  4. Ihana asu ja toi laukku on tosi söpön värinen! <3

    VastaaPoista
  5. Näytät tosi hyvältä tässä asussa! Ihanan hempeä ja tyttömäinen.

    VastaaPoista