20.10.2014

you are always on my mind

Moikka! Elli rupes (taas) päikkäreille, joten maltoin avata bloggerin ja alkaa rustailemaan postausta. Päivällä raahasin läppärin alakertaan, mutta datailusta ei tullu mitään sen monsterin järsiessä laturin johtoa:D Vaikka kyseessä onkin villi tapaus, niin mun koirakuume jatkaa kasvamistaan. Olis niin ihanaa saada jo oma koira, mutta aika ei vaan oo vielä oikea. Se kouluttaminenkin vähän pelottaa ku oon niin lälly, eli pitäis ensinäkin asua Roopen kanssa yhdessä ennen mitään pentuhankintoja. Joku päivä vielä! Mun kännykkä alkaa uhkaavasti täyttyä Ellin ja Irinan kuvista, mutta sitten ku kaivan järkkärin esiin niin alkaa hirvee riehuminen. Jospa mä vielä saisin räpsittyä edes muutaman hyvän kuvan ennen täältä lähtemistä. Hiukan kyllä tekis mieli sujauttaa molemmat koirat laukkuun lähtiessä, ei porukat varmaan huomais mitään:D

018-001
033-001
014-001
047-001
055-001

Tiedättekö miltä juurikasvu voi pahimmillaan tummissa hiuksissa näyttää? No yllä näette! Ihan hävettää näyttää tollasta juurikasvua:D Parin viikon ajan on ollu jo tarkotuksena ostaa hiusväri, mutta aina se on unohtunu. Nyt väri on kuitenkin hankittu, eli puolitiessä ollaan jo. Viime värjäyskerralla mun hiuksista tuli paljon tummemmat kuin pidennyksistä, eli lopputulos taas vähän hirvittää ku lauantaina on juhlatkin tulossa. Ostin jonkun keskiruskeen värin, mutta mun hiukset jostain syystä aina menee liian tummiksi ihan sama millä värillä ne värjää. Oisko teillä vinkkejä, että miten estäisin väriä pääsemästä liian tummaksi?

Ostin ton huivin joskus muutama kuukausi sitten ja nyt se vihdoin pääs käyttöön. Mä en hirveesti käytä huiveja, sillä musta ne vaan on jotenkin liikaa tiellä:D Toi väri ja muhkeus kuitenkin houkutti ja mieli muuttuu varmasti lämpötilojen laskiessa tarpeeksi. Koitin kihartaa myös mun otsikset ja asetella ne kerrankin jotenkin muuten kuin otsalle, mutta eihän siitä mitään tullu ku hiukset roikku vaan naamalla ja kiharat lähti samantien hiuslakasta huolimatta. Roopen mielestä mä näyttäisin parhaalta just noin, eli ilman otsiksia. Mä taas oon näitä kuvia katsoessani entistä varmempi siitä, etten oo vieläkään valmis luopumaan otsiksista. Näytän vaan niin oudolta!

Mitä tykkäätte asusta ja hiuksista noin?

51 kommenttia:

  1. Mistä tuo paita on? Ihanat hiukset :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en oo nyt ihan sata varma, mutta muistaakseni sheinsidelta - on siis jo vähän vanha:) kiitos!

      Poista
  2. Oi miten kaunis! Oon samaa mieltä Roopen kanssa :) ja ihana huivi!

    VastaaPoista
  3. Paljon parempi ku otsis tollee :-) kokeile useemminki!

    VastaaPoista
  4. Ihanasti noi hiukset!

    Ja toi vika kuva, niin söpö :)

    VastaaPoista
  5. Parempi ilman otsiksia, mutta vielä parempi ois jos et vetäis noin järkyttävän sivusta noita hiuksia toiselle puolelle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mun jakaus menee jo luonnostaan tolleen ku oon pitäny niin pitkään jakausta tossa kohti:D ei tullu mieleenkään koittaa keskemmällä, mutta ens kerralla sitten! kiitos:)

      Poista
  6. Roopen kanssa samaa mieltä! :)

    VastaaPoista
  7. Paljon parempi ilman otsiksia ! :)

    VastaaPoista
  8. Asu on kivan tyylikäs mut kuitenkin rento. Sukat näyttää tosi kivalta, mut toimis varmaan paremmin erilaisten kenkien kanssa. Mut tykkään! Ja hiukset ehdottomasti näin. Oot todella kaunis ilman otsiksia ja niin paljon freshimmän näköinen. Jakausta laittaisin ehkä tosin hieman keskemmälle ja suoraan, mutta makuasioita, ihan kuin sun otsahiuksetkin! Jos tunnet olosi varmemmaksi otsahiusten kanssa nin se on sun juttu, mut mut sanosin silti että Roope on kyllä oikeessa ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon just pähkäilly moneen otteeseen kenkävalintaa noiden sukkien kanssa, jotenki tuntuu et jos laittais vaikka valkeet tennarit noitten kanssa niin jalat tavallaan katkeis liikaa:D oisko sulla tai jollain muulla hyvää kenkävinkkiä? ja kiitos!:)

      Poista
    2. Mä ehottaisin saappaita :)

      Poista
  9. Mä alan olemaan niin rasittava hiuskommentoija mutta pakko edelleen sanoa että sun hiukset ja sä näytät tosi kivalta kun ne on tuollain! :) Joten rohkeesti vaan sitä otsista pois silmiltä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joku siinä vaan on että ite vierastan:D kai mulla sitten on ollu otsikset niin pitkään! kiitos:)

      Poista
  10. Mahtavat hiukset,näytät enemmän oman ikäseltäs. Tosin samoin aattelen et jakaus vois olla enemmä keskellä!

    VastaaPoista
  11. Ihanan muhkea huivi, mistä tuollasia löytää? Mun mielestä näissä kuvissa sun hiukset on aivan ihanat, ei ole sellaista ns. "kypärää" kauniiden kasvojesi edessä. Söpö tuo Elli! Täälläkin koirakuume kasvaa.. Muuten vinkki juurikasvun värjäämiseen; värjää vain juuri, eivät hiukset vaurioidu niin paljoa ja vähemmän menee väriainetta. Mahtavaa syksyä sulle! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toi huivi on cubukselta ja muistaakseni oon nähny siellä useemminkin tollasia muhkean mallisia:) muuten värjäisin pelkästään juuren, mutta mun väri on muutenkin tällä hetkellä vähän epätasainen niin pakko värjätä koko pää:) kiitos ja kivat syksyt sinnekin!:)

      Poista
  12. katoin että onpa sulla kivasti tukka! :) sopii!

    VastaaPoista
  13. Munkin mielestä näytät paremmalta noin! :) Ihan jäätävä kaunotar! Ja nyt kun sulla ei oo enää ees kulmakarva-syytä, niin ehdottomasti alat pitämään otsiksia pois kasvoilta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jännä ku ite taas nään itteni paljon rumempana otsa paljaana, oli tosi vaikee valkata ees kuvia ku näytin omasta mielestäni niin kamalalta kaikissa:D ehkä se on sitten vaan mun pään sisällä ja totuttelukysymys. kiitos!:)

      Poista
  14. ilman otsista! oot kaunis!

    VastaaPoista
  15. Sun piti tehdä jo aikoja sitten se postaus erilaisista hiustyyleistä! muistakko? :) Määki liputan noiden hiusten puolesta, jakaus vaan vähän keskemmäs niinku muutama muuki sanonu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo se on ollu mielessä about joka päivä, mut aina se kuvaaminen on jotenkin jääny ku en oo keksiny, että miten saisin tarpeeks kivoja kuvia kampauksista ja silleen että saisin kaikki kuvat samalla kertaa otettua:D mutta kyllä se vielä tulee jossain vaiheessa! kiitos:)

      Poista
  16. Aivan ihanan värinen huivi! Näyttää niin lämpöseltä myös <3

    VastaaPoista
  17. Ihana asu ja oot tosi kaunis! Sulle sopii hiukset tosi hyvi tollee!! :)

    VastaaPoista
  18. Kaupan väreissä on usein tosi vahvat hapetteet ja siks ne vetää helposti aivan liian tummaksi. Jos et halua arvuutella hiustenväriä niin marssi kampaamoon, ja jos se on liian kallista niin kannattaa tarkastaa oppilastyöt: mones kampaamos on työharjoittelijoita tai oppisopimusoppilaita (minä mukaanlukien :D) joiden tekemistä töistä lähtee 20-50% hinnasta pois! :) myös ammattikouluilla saa hiukset värjättyä tosi edullisesti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hmm pitäis joskus tsekata:) tuntuu vaan aina että rahatilanne on liian huono ja kaupan väreillä pääsee niin halvalla:D

      Poista
  19. Näyttää siks oudolta ku toi jakaus lähtee tuolta toisesta korvasta asti! Jakaus siis ehdottomasti keskemmälle (=eri asia kuin keskijakaus).

    VastaaPoista
  20. Pakko tulla kommentoimaan et hiukset noin näyttää tosi kivalta!!

    VastaaPoista
  21. Värjäysongelmaan täytyy sanoa että mitä jos värjäisit vaan tyven? :-) tekee hyvääkin kun latvaa ei vahingoita enempää!

    Ja hiukset näyttää tosi kivoilta ilman otsiksia :) ja jakausongelmaan (tai siihen ettei enää asetu muualle kun tuonne mun mielestä ihan liian sivuun) niin kannattaa föönata hiukset niin että laitat jaksuksen keskemmälle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mun hiusten väri latvoissa on vieläki vähän epätasanen niin pitää värjätä tällä kertaa kokonaan:) hyvä toi föönausvinkki, kiitos!:)

      Poista
  22. Sä näytät tosi hyvältä tolleen hiukset sivulla! :) Tota tyyliä kannattaa ehdottomasti käyttää useemmin!

    Mulla on ihan sama juurikasvutilanne kun ei just nyt oo rahaa kampaajaan ja toisaalta en tykkää värjätä kaupan väreillä. Palkkapäivää odotellessa ...

    VastaaPoista
  23. oon kyllä Roopen kanssa samaa mieltä :) kyllä ne otsiksetkin sulle sopii mutta tuo ei oo yhtään pahempi!:)

    VastaaPoista
  24. Itse lähtisin yhdistämään nuita sukkia just nimenomaan esimerkiksi varrettomiin consseihin, tässä tapauksessa ehkä valkoisiin. Mut jotenkin nää sukat vaan huutaa kaverikseen korollisia kenkiä. Nilkkurit, kiilalliset tai ihan vaan korolliset. Jonkunlaiset maiharit vois kanssa näyttää kivalta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti vinkeistä, pistän korvan taa!:)

      Poista
  25. Siis mä en oikeesti yhtään ymmärrä miks kaikki on niin vastaan sun otsista. Musta oot ainakin vaan niin paljon paremman näkönen sen kanssa :D siis ei millään pahalla mutta kun sulla on otsis just tolleen sivussa oot vaan sellanen ihan ok:n näkönen ja sit kun hiukset on normaalisti miten aina pidät niin oot ihan jumalattoman kaunis! Outoa että tunnun olevan ainoita jotka on tätä mieltä :D suosittelen tekeen just niinkun susta itestä tuntuu parhaalta, jos otsis tuntuu silleen hyvältä miten sen yleensä laitat niin turha kuunnella muita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en mäkään tajuu, omasta mielestäni kans näytän paremmalta otsahiuksilla:D

      Poista