25.11.2014

I need you more than I can take

206-001
198-002
176-001
202-002
213-001
215-001
Neuletakki, kaulakoru ja hame oasap (saatu), hattu ja kengät h&m

Jo bannerissakin vilahtaneita asukuvia olkaas hyvät! Mulle iski kunnon deja vu kun otettiin näitä kuvia. Rupesin miettimään, että tilanteessa on jotain hyvin tuttua. No sitten muistin, että otettiin joskus aiemmin samoilla hoodeilla eri seinää vasten asukuvia, joissa mulla oli tismalleen sama hame ja toppi päällä eri neuletakkiin yhdistettynä:D No onneks toi neuletakki oli eri ja korut ja hattu puuttui aiemmin. Eikä siinä mitään, näitä sattuu jos havaitsee jonkun yhdistelmän kivaksi. Oon tosiaan metsästäny kaikkee vaaleenpunasta nyt viime aikoina, ja siihen nälkään löysinkin oasapilta tuon neuletakin. Ikäväkseni toi ei sitten ollutkaan niin vaaleenpunanen ku oisin tykänny, ja hämärämmässä paketin avattuani näytti ennemminkin vaaleenruskeelta. Eli metsästys jatkuu, eniten haaveilen vaaleenpunasesta takista, mutta sopivaa hinnaltaan ja ulkonäöltään ei oo vielä ainakaan löytyny.

Alan pikkuhiljaa olla jo ihan kunnon joulufiiliksissä. Jouluvalot on ripustettu ja viikonloppuna uskalsin alkaa kuuntelemaan jo joululaulujakin (ja laulamaan niiden mukana, sori naapurit!) Nyt oonki sitten kuunnellu niitä ihan kyllästymiseen asti. Mä lähden joulunviettoon kotia päin todennäköisesti joulukuun puolessa välissä, ja sitä ennen käyn vielä itsenäisyyspäivä viikonlopun Iisalmessa koiravahtina. Mulla on ihan jäätävän kova ikävä Irinaa ja Elliä! En olis ees uskonu, että voisin kiintyä Elliin niin paljon, sillä eihän se ees oo mun koira. Olin tosi harmissani ku se oli kasvanu niin hirveetä vauhtia viimeksi sitä nähtyäni. Olis niin ihanaa todistaa koko se pentuaika, koska mun koirakuume senkun jatkaa yltymistään. Oon jo vähän elätelly toiveita, että ehkä Elli voitais joskus tulevaisuudessa pennuttaa ja saisin sieltä omani:D Äitin innostuksen myötä voisin hyvinkin kuvitella itekki ottavani jackrusselinterrierin. Kattokaa nyt miten sulosia mun vauvat on!

004-001



12 kommenttia:

  1. Ei liity nyt postaukseen millään, mutta muistan sun joskus tuskailleen noitten kirppisvaatteiden posti lähetysten suhteen? Miten yleensä lähetit vaatteen? Millasessa paketissa siis ja kuinka paljon maksoi esim paidan lähetys?? Oon aivan kujalla! Kiitos jos pystyt vastaamaan:-) ihana ihana banneri!!!! -veera

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon ostanu aina postista paketin sisällön koosta riippuen, yhdelle vaatteelle on riittäny aika hyvin sellanen keskikokonen valkee paketti joka maksaa about 1,50:) jos on pieni ja kevyt vaate joka mahtuu postiluukusta, niin paketin kanssa postikuluille tulee hintaa muistaakseni n. 3e:) kiitos!

      Poista
    2. Vinkkinä kirppisjuttujen lähetykseen, että jotkut vaatteet voi helposti pakata vanhoihin muovipusseihin, kunhan teippaa hyvin :) Säästää postituskuluissa.

      Poista
  2. wau mitä kuvia, ja tosi tyylikäs asu!

    VastaaPoista
  3. Moi! Aattelin vinkata et ostin juuri zarasta todella siistin vaaleanpunaisen villakangastakin hintaan 39.95.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oliko minkä pitunen?:) kaipaisin sellasta melko pitkää, mielellään pepun peittävää!

      Poista
    2. No oon 177cm ja mulla M koko, ja menee just pepun alle. En sanois siis et voisi sanoa "pitkäksi"malliksi, vaan just lyhyen ja pitkän väliltä :)

      Poista
    3. kiitos vastauksesta! pitääpä tsekata seuraavan kerran kun eksyn zaran suunnalle:)

      Poista
  4. Kiva asu, erityisesti tykkään tuosta hameesta :) Pistää vaan silmään noi vähän rikkinäiset sukkahousut. Syksyllä/talvella voi pitää muutenkin hieman paksumpia ja kestävämpiä sukkiksia. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha noi meni just sopivasti rikki ennen ku piti räpsiä kolmet asukuvat kerralla, niin mun tuuria:D tykkään ite ohuemmista sukkiksista, ne vaan jotenkin näyttää paremmalta. kyllä mä sitten kunnon pakkasilla vaihdan varmaan vähän paksumpiin:) kiitos!

      Poista
  5. Ihania kuvia, oot niin kaunis! :) Ja apua miten suloinen toi koirakuva!! Oon niin koirafani kun olla ja voi, en kestä :D<3

    VastaaPoista