19.11.2014

I'm back!

Huh kuinka mua jännittää! En ees tiedä miks, on vaan niin outoo kirjottaa taas pienen tauon jälkeen:) Tauko jäi melko lyhyeksi, koska en vaan malttanu pysytellä poissa. Omien mokailujeni takia oli kuitenkin pakko vetäytyä hetkeksi, mutta en usko, että mikään moka sais mua lopettamaan bloggaamista kokonaan. Mä rakastan tätä hommaa niin älyttömän paljon! Blogi ei tauonkaan aikana pysyny päivääkään poissa mielestä. Oon kokoajan vaan miettiny uusia postausideoita, ja ollaanpa me räpsitty asukuviakin ihan normaalisti. Sunnuntaina kuvattiin yhteensä kolme asua, koska lisää kuvia on luvassa vasta muutaman viikon päästä ja mä vähän arvelinkin, että palaan blogin pariin pian. Joskus on ylitsepääsemättömän vaikeeta keksiä yks asu, mutta miettikääpä kolme siihen samalle kertaa! Kaks keksin helposti, mutta kolmas ei meinannu syntyä ei sitten millään.

Mitäs mulle nyt sitten kuuluu? Ei muuten mitään uutta, paitsi että mä sain opiskelupaikan! Jes, tätä on ootettu:) Pääsin aikuiskoulutukseen opiskelemaan audiovisuaalista viestintää, eli musta tulee tammikuussa vuoden ajaksi opiskelija. Vuosi ei oo pitkä aika, mutta sen jälkeen on sitten hyvä hakea amk:hon jatkamaan toivottavasti saman alan opintoja. Hain kahteen eri kouluun tota samaa alaa ja käytyäni ensimmäisen koulun haastattelussa sain oikeastaan samantien tietää, että pääsen sisään. Toiseen mulla oli haastattelu vasta perjantaina enkä oo vielä kuullu että miten kävi, mutta se ei ollu mun juttu. Tossa koulussa mihin mä nyt pääsin keskitytään verkkoviestintään, kun taas tossa toisessa oli enemmänkin elokuvan tekemistä, sekä animaatio- ja äänijuttuja mitkä ei mua niinkään innosta. Pääasia on, että pääsin nyt just sinne minne mä halusin:)

Mutta joo, palataan sitten noihin opiskelujuttuihin sun muihin myöhemmin. Oisko nyt pitkästä aikaa asukuvien paikka?

070-001
096-001
080-001
105-001
107-001
114-001
Paita bikbok, hame oasap (saatu) ja tennarit asos

Kuten moni varmaan on huomannu, niin mä oon kunnon hameaddikti ja multa löytyykin hameita lukemattomissa eri väreissä. Harmaa multa hieman yllättäen vielä puuttui, joten sellainen oli saatava:) Otin ton hameen tavallisen M-koon sijaan L-koossa, koska siinä oli ees yks sentti enemmän pituutta:D Saattaa kuulostaa kunnon teltalta, mutta noissa kiinakaupoissa koot tuppaa olemaan melkein aina vähän normaalia pienempiä. Mulla on noitten oasapin hameiden kanssa joskus sellanen ongelma, että ne on takaa paljon lyhyempiä kuin edestä. No nyt kävi samoin, eli alle oli laitettava toinen hame. Isomman koon takia hame on vyötäröstä melko reilu, mutta uskaltaapahan ainakin syödä ku toi on päällä... Ostin ton paidan joskus kesällä bikbokista, mutta päälle se pääsi ensimmäistä kertaa vasta nyt. Olin jo vähän unohtanu ton olemassaolon, mutta tarpeeks pengottuani se löytyikin sitten kaapin perukoilta. Vaatekaapin siivous vois olla paikallaan!

Mitä tykkäätte asusta?

53 kommenttia:

  1. Ihana asu! Ja hurjat onnittelut opiskelupaikasta!! :-)

    VastaaPoista
  2. Onnea opiskelupaikasta! Ja kiva kun palasit jo tauolta näin pian :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en mä ois malttanu pysyy ainakaan paljoo pidempään poissa:D kiitos!:)

      Poista
  3. glad to have u back! söpö svetari :)

    VastaaPoista
  4. Onnea opiskelupaikasta! :)) Jäätkö siis Helsinkiin opiskelun ajaksi? Upeita asukuvia<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jeps, koulu on siis helsingissä:) kiitos!<3

      Poista
  5. Ihania kuvia ja kiva asu! :)

    VastaaPoista
  6. jee <3 onnea opiskelupaikasta!!

    VastaaPoista
  7. Jee, onnea opiskelupaikasta! Ja onpas muuten ihania kuvia, varsinkin tuo ensimmäinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kerranki paisto aurinko nii kuvistaki tuli normaalia kivempia:) kiitos!

      Poista
  8. Onneks olkoon opiskelupaikasta! Oot sen kyllä ansainnu! :-) ja ihania kuvia!

    VastaaPoista
  9. maksaako toi sun koulu nyt siis vai mitä kautta hait..?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mulle se maksaa ku oon ylioppilas, noi koulutukset on ensisijasesti tarkotettu niille, joilla ei oo peruskoulun jälkeistä koulutusta ollenkaan ja niille siis ilmasta:) oon kuitenkin ihan normaalisti opiskelija, saan opintotuet yms

      Poista
  10. Onnea opiskelupaikasta ja ihanan pirtsakka paita :)

    VastaaPoista
  11. Ihanaa kun palasit! Onnea opiskelupaikasta!

    VastaaPoista
  12. Jee! Onnea opiskelupaikasta :))

    VastaaPoista
  13. Mulla on joskus aikoja sitten ginalta ostetut sellaset farkkukangasta olevat mustat minisortsit joissa on kuminauhavyötärö mut ei mitään nappeja tai vetoketjuja/taskuja -> täydelliset joka hameen ja mekon alle ja estää myös sukkiksien valumisen:-D Ne on tosiaan niin lyhyet ettei muuten kehtais käyttääkkään:-----------D

    mä oon aika neuroottinen ton vilautteluvaaran kanssa......

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha mä taas käytän joskus sellasia mun tanssiajoilta jääneitä piruetin mustia minisortseja, muistaakseni madonna hurahti niihin samoihin sortseihin ku oli suomessa:D mut mun sukkikset on kyllä sellaset, että niissä on se yläosa niin tumma et ei oo vilautteluvaaraa:)

      Poista
    2. Mä käytän mummokalsareita, että tiedän vilauttaneeni jos joku lähettyvillä oksentaa :''D mut kiva ku palasit, ja onnea opiskelupaikasta! :)

      Poista
  14. Hienoo et sait opiskelupaikan! Onnee :)

    VastaaPoista
  15. Onnea opiskelupaikasta!! Ja ihan pirun ihanat kuvat, tykkään näistä niin paljon etten osaa selittääkään! :D Onko Roope ihan ottanu? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo on, eikö ookki uskomatonta!:D oon koittanu vähän kouluttaa sitä ja näitten lisäks on yhet toisetki ihan nappiin menneet, muissa onki sit ollu säässä tai kuvattavassa vikaa;D kiitos!

      Poista
  16. Hei onnea hurjasti, huippua kuulla että sait opiskelupaikan ja vieläpä mieluisen semmosen!:) ja ihania kuva, toi valo on vaan niin mahtava! Onneks palasit jo tauolta ja oot saanu asiat järjestyksee, tää on niin mun lempi blogi!

    VastaaPoista
  17. Onnittelut opiskelupaikasta! :)) Ihana auringonvalo näissä kuvissa ♥

    VastaaPoista
  18. ihanaa että kirjoitat taas <3

    VastaaPoista
  19. Onnea opiskelupaikasta!

    Mut miks ihmeessä toi hame täytyy nostaa noin ylös?? Se oikeesti näyttää siltä että heen vyötärön pitäis olla 5cm alempana, istuis ihan huomattavasti paremmmin. Tokihan toi koko tuntuu reilulta ku se on nostettu kainaloihin asti.....:DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei se oo kainaloon asti ku vyötärölle:) mut ei tullu mieleen rueta kiskoo alaspäin ku se asettuu automaattisesti siihen vyötärön kohdalle. kiitos!

      Poista
  20. Jeee onnee opiskelupaikasta! Toivottavasti vuoden päästä tosiaan pääsisit jatkamaan sitten opintoja :) ja tosi ihania kuvia, toi paita on fresh! Ihanaa et palasit näinki pian, sun kuulumisia on kivointa seurata :) yassu

    VastaaPoista
  21. Tosta tokavikasta kuvasta sais ihanan bannerin! Mun mielestä toi nykynen banneri ei oo oikein yhtä laadukas kun blogin sisältö..Vähän ns. amatöörimäinen kun vertaa sun blogin sisältöön. Enkä siis millään pahalla sano tätä ja toki tää on vaan mun mielipide :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä pyörittelin tossa yks päivä just näistä kuvista ja yhdistä toisista banneria, mua itteenikin häiritsee toi nykynen:D en onnistunu kuitenkaa pääsemään ainakaan vielä tarpeeks kivaan lopputulokseen, eli ihan vielä ainakaan ei banneri ikävä kyllä vaihdu. haluun että uus banneri tulee olee tarpeeks hyvä, ettei sitten tarvii taas olla heti vaihtamassa:)

      Poista
  22. jeeess paljon onnea opiskelupaikasta!! :)) tosi hieno juttu!!

    VastaaPoista
  23. Tosi paljon onnea koulu paikasta!! Oot ansainnut sen! :) Huippua, että tulit takaisin bloggaamaan.

    VastaaPoista
  24. Onnea multakin opiskelupaikasta:) Oot sen varmasti ansainnut!

    VastaaPoista