2.11.2014

my make-up may be flaking but my smile still stays on

Moikka! Alkuun pitää pahoitella sitä, että postausvälit on tällä hetkellä vähän harvemmat. Syy löytyy kuvista tai tarkemmin sanottuna niiden puutteesta - mulla nimittäin ei oo jemmassa ku yhdet asukuvat ja niidenkään julkaisemisesta en oo vielä varma. Koitan toteuttaa sen teidän toivoman kampauspostauksen pian, mutta olisko teillä muita ideoita postausten suhteen? Jotain postauksia, mitä voisin tehdä nyt lähipäivinä ja joihin ei tarvii erillistä kuvaajaa:)

011-001
016-001
012-001
020-001
028-001

Asua perjantailta! Lähdin rakentaa asua tosta viinipunaisesta piposta, joka oli ainoo mun tällä hetkellä tallessa oleva pipo:D Mulla on menny mun hiuksiin nyt niin pahasti hermot, että oon suosiolla kulkenu jatkuvasti tukka ja varsinkin otsikset visusti pipon alla piilossa. Perjantaina huomasin kivan näkösiä pipoja Glitterissä, mutta siinä vaiheessa mun viikonlopun ruokakantamukset oli sen verran painavat, etten voinu jäädä pitemmäksi aikaa pälyilemään tarjontaa. Uusia pipoja pitäs kyllä ostaa!

Kuvista kuuluu iso kiitos Saijalle, jonka kanssa nähtiin pitkästä aikaa salaattien merkeissä. Oli niin ihanaa päästä avautumaan jollekin, joka ei lue blogeja ja näin ollen myöskään mun blogia ollenkaan. Monesti kaikki tutut tietää jo mun asioista niistä täältä luettuaan, joten on kyllä helpotus päästä välillä selittää ihan kunnolla kuulumisia myös kasvotusten ilman, että toisella on etukäteen mitään hajua niistä:)

Jos tosiaan löytyy postausideoita, niin nyt saa heitellä niitä!

16 kommenttia:

  1. Ihana asu! Voisit tehdä postauksen susta ja poikaystävästäsi! Esim. miten tapasitte jne :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en ehkä ihan tollasta kuitenkaan ku en haluis ihan liikaa jauhaa henkilökohtasia asioita:) mutta etäsuhteessa olemisesta voisin jossain vaiheessa rustailla. kiitti!:)

      Poista
  2. aivan ihana asu !! sopii sulle tuo hame tosi tosi hyvin. muutenkin kuvat on kauniita<3

    VastaaPoista
  3. Tee postaus sua tällä hetkellä inspiroitvista väreistä niin, että keräät yhteen kuvaan sitä väriä olevia vaatteita, asusteita jne :) toinen idea ois että valitset jonkun vaatekappaleen ja teet muutaman erilaisen asukokonaisuuden sen ympärille.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hmm ainaki toi jälkimmäinen kuulostaa kivalta, mutta ainakin mun mielestä vaatis kuvaajan:) kiitti vinkeistä!

      Poista
  4. Ootpa nättinä! My day-video ois ihan paras, oon tykänny kun joissain blogeissa niitä on ollu. Ei sen tarvii olla mikään erityinen päivä vaan ihan normiarkee. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo sellasen voisin kyllä tehä, en ehkä tällä viikolla mutta myöhemmin joo:) kiitos!

      Poista
  5. My day-video olis tosi kiva! (:
    Nätti asu :)!

    VastaaPoista
  6. Mielipidepostaus kaukosuhteesta/rakkaudesta/tms. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. etäsuhteesta tulee jossain vaiheessa postaus:)

      Poista
  7. Mitä mieltä oot ollu Cliphairista tilaamistasi pidennyksistä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon ollu tosi tyytyväinen, pidennykset on pysyny tosi hyvinä ainakin tähän asti:) ainoo ongelma on se, että ne on liian vaaleet mun omiin hiuksiin verrattuna mut sehän ei oo pidennysten vaan mun syy:D

      Poista